AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #1 Skrevet 20. juli 2021 Jeg har alltid barbert alt. For et par år siden begynte jeg å vokse hos salong. Tok også alt da. Fikk plutselig for meg at siden jeg er 40 år, så er helt glattbarbert litt barnslig? Turnoff? Kleint? Umodent? Hva tenker dere menn og damer? Nå har jeg spart hår på toppen og det har kommet endel lange mørke hår, en synlig dott. Tenkte liksom en trekant der. Vokse alt utenom, har gjort det mens spart. Har også komplekser for såkalt bollemus, forhøyet skamben, så tenkte litt hår på toppen skjulte klumpen. Yey or not? Dere som vokser og beholder litt, hvilken frisyre og alder? Stusser dere hårene korte, eller bedre om de bare er lange? Anonymkode: 2a405...919 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #2 Skrevet 20. juli 2021 Jeg har bare latt håret vokse jeg. Anbefales. Slipper å stresse. Kan bruke tiden på andre ting. Slipper å bidra til pervoseringen av samfunnet. Mer renslig. Får ikke assosiasjoner til et lite barn, etc. NATURLIG, ikke minst, som er det nye mote-ordet. altså, bare fordeler. Anonymkode: 07876...372 7
MiaHI Skrevet 20. juli 2021 #3 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har bare latt håret vokse jeg. Anbefales. Slipper å stresse. Kan bruke tiden på andre ting. Slipper å bidra til pervoseringen av samfunnet. Mer renslig. Får ikke assosiasjoner til et lite barn, etc. NATURLIG, ikke minst, som er det nye mote-ordet. altså, bare fordeler. Anonymkode: 07876...372 Pervosering😂 Det ordet må du gjerne forklare! 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #4 Skrevet 20. juli 2021 Jeg vokser alt, jeg. Har hatt både full busk og diverse frisyrer tidligere, men jo nærmere 50-åra- åra jeg kommer, jo mindre farge og hår blir det, så da blir det finere med helt glatt synes jeg. Ikke så mye fare for at jeg glir over i 'barnslig'-kategorien med glatt mus, for kroppen er i overkant 'kvinnelig' på alle andre måter! 😄 😄 Anonymkode: 55a8a...b63 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #5 Skrevet 20. juli 2021 La det gro! Ingenting er mer sexy Det er yderst få kvinner som kler glattbarbert (ekstremt fit og samtidig er så heldig at huden ikke reagerer på barberingen) ... og selv de ville sett bedre ut med hår. Håper den altfor langvarige trenden med glattbarbering forsvinner snart. M46 Anonymkode: 36291...842 12
sicario Skrevet 20. juli 2021 #6 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): , så er helt glattbarbert litt barnslig? Turnoff? Kleint? Umodent? Hva tenker dere menn og damer? Anonymkode: 2a405...919 Enig. Glattbarbert er barnlig og en kjempeturnoff. spiller liten rolle hvordan du friserer, eller om du ikke friserer i det hele tatt. Alt er bedre en glattbarbert 😊 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #7 Skrevet 20. juli 2021 Bos43 skrev (4 minutter siden): Da er det bedre å farge det. Hår på musa er sexy! Joda, kan være enig i at hår på musa er mest sexy. Og det er det jeg har hatt mesteparten av livet. Men når det blir tynnere/mindre hår (som skjer med en del kvinner med alderen) så føles det ikke som en busk lengre. Mer som en prærie, kanskje. Med et og annet lite tre innimellom. Synes du det er sexy? Farging har jeg prøvd tidligere i livet, og da syntes jeg ikke at kjønnshåret tok farge like lett som håret på hodet (farget begge deler samtidig :)). Men kanskje finnes bedre fargemidler nå? Anonymkode: 55a8a...b63
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #8 Skrevet 20. juli 2021 Så de fleste menm foretrekker litt hår, seriøst? Why? Anonymkode: 2a405...919 2
Tony-S Skrevet 20. juli 2021 #9 Skrevet 20. juli 2021 Nei, jeg tror ikke at de fleste menn foretrekker litt hår. For all del, en sexy liten stripe i en tommelfinger høyde over klitten er både pent og sexy det. Og behåret generelt kan også være deilig og fristende.. Men siden jeg nyter visuelt det som er under håret så hadde jeg håpet jeg ikke måtte tatt "til takke" med "fast hår" hehe.. Men måtte jeg, så måtte jeg jo bare.. Så svaret mitt er HELST helt glatt. Og gjerne veldig glatt også 4
wandagirl Skrevet 20. juli 2021 #10 Skrevet 20. juli 2021 (endret) Vokser, lar det bli igjen en grei trekant ovenfor. Da blir bollemusa litt mindre bolle😅 Endret 20. juli 2021 av wandagirl 2
Hr. Aktiv Skrevet 21. juli 2021 #11 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): La det gro! Ingenting er mer sexy Det er yderst få kvinner som kler glattbarbert (ekstremt fit og samtidig er så heldig at huden ikke reagerer på barberingen) ... og selv de ville sett bedre ut med hår. Håper den altfor langvarige trenden med glattbarbering forsvinner snart. M46 Anonymkode: 36291...842 Helt uenig.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #12 Skrevet 21. juli 2021 Tenker at er man 40+ så bør man ha kommet lengre enn at man er opptatt av frisyren, eller i det minste kvinne nok til å ta avgjørelsen selv. Anonymkode: 93009...3f0 8
Bamseklemmer Skrevet 21. juli 2021 #13 Skrevet 21. juli 2021 Jeg tenker ofte når jeg går ned og titter på ei barbert mus... "Oij, her har hun vært snill å barbert skogen rundt labia for min del, deg vil jeg kysse og slikke"❤️ jeg føler det er litt omsorg for min del... for å slikke på hår gir ikke den samme effekten på meg, jeg liker hudsmaken og tirre litt rundt før jeg kysser i meg den varme velkomsten av piplende dråper😉
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #14 Skrevet 21. juli 2021 Bamseklemmer skrev (12 minutter siden): å slikke på hår gir ikke den samme effekten på meg Det tror jeg du trygt kan anta at gjelder de fleste. Men de som mener at alt skal få gro, er gjerne de som synes at oralsex er pervo? Anonymkode: 93009...3f0
Bamseklemmer Skrevet 21. juli 2021 #15 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det tror jeg du trygt kan anta at gjelder de fleste. Men de som mener at alt skal få gro, er gjerne de som synes at oralsex er pervo? Anonymkode: 93009...3f0 Ikke akkurat pervo kanskje 😂 Men de som er barbert lugger deg sjelden i håret for å få deg bort derfra, de lugger som regel når de får orgasme😉
Pingvinen Skrevet 21. juli 2021 #16 Skrevet 21. juli 2021 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Ikke akkurat pervo kanskje 😂 Men de som er barbert lugger deg sjelden i håret for å få deg bort derfra, de lugger som regel når de får orgasme😉 Jeg får ikke orgasme av å bli slikket. Det gir meg ingenting. Så da er det jo bare å få full busk så kanskje slipper jeg det. Elsker sex ellers da. Glad i å suge og 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #17 Skrevet 21. juli 2021 Klikket meg inn her fordi jeg lurte på hvordan en intim frisyre er.. skjønner nå at du mente intimfrisyre. Anonymkode: 02387...db3 4
Momma Skrevet 21. juli 2021 #18 Skrevet 21. juli 2021 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Jeg tenker ofte når jeg går ned og titter på ei barbert mus... "Oij, her har hun vært snill å barbert skogen rundt labia for min del, deg vil jeg kysse og slikke"❤️ jeg føler det er litt omsorg for min del... for å slikke på hår gir ikke den samme effekten på meg, jeg liker hudsmaken og tirre litt rundt før jeg kysser i meg den varme velkomsten av piplende dråper😉 Jøss, selv Aune Sand kunne ikke sagt det bedre. 6
Bamseklemmer Skrevet 21. juli 2021 #19 Skrevet 21. juli 2021 Pingvinen skrev (3 minutter siden): Jeg får ikke orgasme av å bli slikket. Det gir meg ingenting. Så da er det jo bare å få full busk så kanskje slipper jeg det. Elsker sex ellers da. Glad i å suge og Så du påstår faktisk at ei varm og våt tunge som leker med dine folder av våte kjønnslepper, og som løfter klitten opp for å sutte på frenulumet ditt ikke gir deg noe?
Pingvinen Skrevet 21. juli 2021 #20 Skrevet 21. juli 2021 Bamseklemmer skrev (Akkurat nå): Så du påstår faktisk at ei varm og våt tunge som leker med dine folder av våte kjønnslepper, og som løfter klitten opp for å sutte på frenulumet ditt ikke gir deg noe? Nei, aldri. Det bare er sånn. Vet om flere som har det likedan 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå