Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg fikk plass på et studie som jeg ikke forventet at jeg skulle komme inn på. Av denne grunnen så søkte jeg ikke på noen studentbolig søkte deretter så fort jeg så at jeg hadde kommet inn på studie. Mitt spørsmål er da om noen andre har erfaring med å fremdeles få studentbolig når man først har søkt rundt 15-16 juli. 

Takk for alle svar uansett

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
kavun2221 skrev (7 timer siden):

Hei

Jeg fikk plass på et studie som jeg ikke forventet at jeg skulle komme inn på. Av denne grunnen så søkte jeg ikke på noen studentbolig søkte deretter så fort jeg så at jeg hadde kommet inn på studie. Mitt spørsmål er da om noen andre har erfaring med å fremdeles få studentbolig når man først har søkt rundt 15-16 juli. 

Takk for alle svar uansett

Jeg kom inn i studiet etter studiestart og jeg fikk bolig innen ca. 4 dager etter at jeg søkte. Det er sikkert avhengig av hvor populær studiestedet er, men vil ikke si at at det er umulig. 

Anonymkode: da071...eb5

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken by? 

Anonymkode: ebcc5...373

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvor det er. Jeg går på Lillehammer, søkte om studentbolig i mai da jeg ikke kunne bo i hybelen jeg har hatt lenger, har fortsatt ikke fått svar så nå har jeg leid privat igjen. Tørr ikke å vente til alle de gode hyblene som ikke er kollektiv er borte. 

Anonymkode: a91be...2db

AnonymBruker
Skrevet

I større byer får du nok ikke hos samskipnaden, men der er det ofte større private studentboliger du kan søke på. Hvilken by er det?

Anonymkode: 56895...a22

AnonymBruker
Skrevet

I Trondheim får du bo på hotell i starten om du ikke finner noe. Sjekk opp med sit.no (studentsamskipnaden). Og legg inn søknad raskt på stedet du vil bo. 

Anonymkode: 894e6...f29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...