Gå til innhold

Leietakere med hund vss tregulvparkett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte meg ikke om og sa ja til leietakere med stor hund. Har tregulv i hele leiligheten u/bad. Kommer det til å bli tydelige skrap på gulvet? Og skal man belaste leietakerne for eventuelle skrap som må fikses etter leieforholdet opphører?

De virker som greie folk så blir ikke drama. Ønsker bare å vite litt hva jeg kan forvente av et slikt leieforhold🤓

Anonymkode: d904b...271

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble en del merker i gulvet vårt etter Rottweileren vår, men vi kunne nok vært mer påpasselige med og ikke gire henne opp inne. Var på en måte når hun løp og skle at de styggeste merkene kom. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Riper i gulv må man regne med, og ettersom du allerede har sagt ja til leietakere med hund så ville jeg ikke klandret dem for at det vil bli noe mer riper.

Er det heltre kan gulvet slipes senere. :)

Anonymkode: 21394...e03

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ann på både hund og gulv. Og parkett kan ofte slipes, det kan det være at du måtte ha gjort om det var en småbarnsfamilie som hadde leid også.

Anonymkode: 7fdbd...d83

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar ☺👍 er heltre ja. Kan eventuelt be dem om å legge litt tepper der man ferdes mye

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Takk for svar ☺👍 er heltre ja. Kan eventuelt be dem om å legge litt tepper der man ferdes mye

Da risikerer du solbleking av gulvet rundt 😊

Anonymkode: 2907d...06f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...