AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #1 Skrevet 20. juli 2021 Hva har du gjort for å glede kjæresten din i dag? Hvordan fikk kjæresten din sin reaksjon deg til å føle deg? Hvor lenge har dere vært sammen? Håper dette kan være en koselig, positiv og romantisk tråd. Sarkasme og klaging, please don't.🙏 Anonymkode: 6c731...32e
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #2 Skrevet 20. juli 2021 Vaska og rydda leiligheten 😊 Han har ikke kommet hjem enda. Regner med at han blir glad🤭 vært sammen i 1 år💚 Anonymkode: e24f9...154 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #3 Skrevet 20. juli 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Vaska og rydda leiligheten 😊 Han har ikke kommet hjem enda. Regner med at han blir glad🤭 vært sammen i 1 år💚 Anonymkode: e24f9...154 Koselig. Bor dere sammen? Anonymkode: 6c731...32e
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #4 Skrevet 20. juli 2021 Vi har kjørt vår første mc-tur sammen, noe han har ønsket i mange år. Storkoste oss med tur og mye kos ❤️ Anonymkode: 1956d...259 1
MarianneE Skrevet 20. juli 2021 #5 Skrevet 20. juli 2021 Hmm... Jeg lot ham reise på tirsdagstreffet i MCmiljøet, tok ham hyggelig i mot da han kom hjem, sendt koselig sms, har avlyst planen vi hadde i morgen fordi han ble spurt om å hjelpe min stefar med noe... En hverdag uten store hendelser men en dag hvor jeg tydelig har gitt uttrykk for at han er viktig for meg og at han er en god pappa for barnet vårt. Vi har vært sammen i 25 år, gift i (straks) 20 1
Gjest Alterego666 Skrevet 20. juli 2021 #6 Skrevet 20. juli 2021 Jeg har tilbrakt mye tid med hennes barn, og vist både dem og henne at de er viktige i livet mitt. Ser det nå når du spør at hun ser kjærligheten i dette. I løpet av dagen har det bare falt seg slik.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #7 Skrevet 20. juli 2021 Jeg har vaska, støvsugd, rydda og lagt på nytt sengetøy til han kom. Vet han setter pris på at leiligheta ser fin ut og lukter godt. Var ærlig med ham (litt sur pga snart mens og har jobba mye overtid, litt sur fordi vi hadde så dårlig tid), og samtidig mentalt tilstede og fysisk kjærlig. Var vel første gang vi har hatt en quickie, og det var overraskende god sex for oss begge. Sa ja til å treffes snart igjen. Sa at jeg har savna ham. Avtalte at vi begge skal jobbe mindre neste mnd, og prioritere tid med hverandre da. Tenker mye på hvordan jeg kan overraske ham på bursdagen hans om noen uker. Anonymkode: 4de7d...1a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå