AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #1 Skrevet 20. juli 2021 Står på venteliste på førstevalget og andre valget og har gode muligheter for å få plass begge plasser neste inntak. Har i ettertid funnet ut at jeg heller vil inn på andre valget. Kan jeg takke nei venteliste på førstevalget men takke ja til venteliste på andre valget for å komme inn dit? Står som nummer 1 i køen begge plasser. Anonymkode: cf58d...c43
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #2 Skrevet 20. juli 2021 Der kan du ikke gjøre noe med dessverre... Får du førstevalget er det enten det eller ingen plass. Anonymkode: 40876...9d6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #3 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Der kan du ikke gjøre noe med dessverre... Får du førstevalget er det enten det eller ingen plass. Anonymkode: 40876...9d6 Men har jo ikke fått plass? Takker jeg nei til å stå på venteliste mister jeg alle ventelistene under? Anonymkode: cf58d...c43
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #4 Skrevet 20. juli 2021 Du kan takke nei til å stå på venteliste dermed vil du ikke kunne komme inn på førstevalget om du takker nei til venteliste. Takker du ja til venteliste på andrevalget og kommer inn her, vil du ikke komme inn på første der du har takket nei til venteliste. Hvilket studie er dette? Anonymkode: 85ef5...dbd
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #5 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan takke nei til å stå på venteliste dermed vil du ikke kunne komme inn på førstevalget om du takker nei til venteliste. Takker du ja til venteliste på andrevalget og kommer inn her, vil du ikke komme inn på første der du har takket nei til venteliste. Hvilket studie er dette? Anonymkode: 85ef5...db Så det er altså en mulighet for å komme inn på andrevalget om jeg takker nei til venteliste på første valget, og jeg kommer inn på andre valget neste inntak. Var redd jeg ville miste alle andre studietilbud under om jeg takket nei til venteliste på første. Takk 😊 Anonymkode: cf58d...c43 1
Wilma89 Skrevet 20. juli 2021 #6 Skrevet 20. juli 2021 Hva som gjelder ville jeg sjekket opp med samordna opptak (hvis det ikke vises til kilder). Kjedelig hvis du roter det til basert på hva noen på kvinneguiden sa stemte😅 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #7 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så det er altså en mulighet for å komme inn på andrevalget om jeg takker nei til venteliste på første valget, og jeg kommer inn på andre valget neste inntak. Var redd jeg ville miste alle andre studietilbud under om jeg takket nei til venteliste på første. Takk 😊 Anonymkode: cf58d...c43 Åja, ser problemet ditt nå. Du har altså fått 3. Valget, men du har valget mellom å stå på venteliste til 1 og 2? Men du vil inn på 2. Valget? Tror du bare må takke ja og se. Ville helst hørt med samordna. Meget spesiell problemstilling ikke så mange er borti. Anonymkode: 40876...9d6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #8 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Åja, ser problemet ditt nå. Du har altså fått 3. Valget, men du har valget mellom å stå på venteliste til 1 og 2? Men du vil inn på 2. Valget? Tror du bare må takke ja og se. Ville helst hørt med samordna. Meget spesiell problemstilling ikke så mange er borti. Anonymkode: 40876...9d6 Haha ja, det er akkurat det. Sendte hverfall inn mail til samordna. Finner ingen andre på nett som har vært i samme situasjon. Er dessuten et luksus problem uansett. Er bare redd jeg mister alle plasser under på søknaden, dersom jeg takker nei til venteliste plass på førstevalget. Gjør det jo fordi andrevalget jeg også står på venteliste frister mer nå. Anonymkode: cf58d...c43
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #9 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha ja, det er akkurat det. Sendte hverfall inn mail til samordna. Finner ingen andre på nett som har vært i samme situasjon. Er dessuten et luksus problem uansett. Er bare redd jeg mister alle plasser under på søknaden, dersom jeg takker nei til venteliste plass på førstevalget. Gjør det jo fordi andrevalget jeg også står på venteliste frister mer nå. Anonymkode: cf58d...c43 Tror riktig valg er å takke ja i dette tilfellet. Jeg tror du egentlig står på venteliste på alle valgene over det du fikk. Så i prinsippet får du bare håpe på at 2. Valget blir fortere ledig enn første. Får du tilbud om 1. Valget, og du takker nei, det er da jeg føler man er litt funker. Men hør med samordna ja. Tror de må gå inn manuelt for å tilpasse ditt behov, er som sagt ikke så mange med samme problem nei. Anonymkode: 40876...9d6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #10 Skrevet 20. juli 2021 Funker: fucked*** Anonymkode: 40876...9d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå