Gå til innhold

Bilist kjørte inn i DNBs banklokale i Bergen

knulleGuden666

Anbefalte innlegg

nok el svært alvorlig ulykke som utrolig nok ikke tok menneskeliv! Det er sannsynligvis en helserelatert ulykke, men står ikke nå heller noe om førerkortet til bilføreren er beslaglagt, det pleier det alltid å gjøre når lappen ryker, så at ikke dette resulterte i førerkortbeslag er helt uforståelig!! Virker som jo mer alvorlige ulykker som skjer jo mindre ryker lappen, mens de som ikke gjør noe galt og ikke skaper ulykker mister lappen…. 

https://www.nrk.no/vestland/krasja-inn-i-bankfilial-1.15581878

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er vel mulig at de prioriterte å få pasienten til sykehus, isteden for å fokusere på førerkortet hans slik situasjonen var ? Betyr jo ikke at han ikke mister det litt senere.

Er vel også mulig at det var en helserelatert engangshendelse, i så fall vil å ta førerkortet være meningsløst.

Om du mener førerkort tas som ikke bør tas, eller ikke tas som bør tas, må du nesten legge ved noe dokumentasjon på påstanden for dette blir veldig vagt synes jeg altså.

Anonymkode: ed5ec...832

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er vel mulig at de prioriterte å få pasienten til sykehus, isteden for å fokusere på førerkortet hans slik situasjonen var ? Betyr jo ikke at han ikke mister det litt senere.

Er vel også mulig at det var en helserelatert engangshendelse, i så fall vil å ta førerkortet være meningsløst.

Om du mener førerkort tas som ikke bør tas, eller ikke tas som bør tas, må du nesten legge ved noe dokumentasjon på påstanden for dette blir veldig vagt synes jeg altså.

Anonymkode: ed5ec...832

Ta meg for eksempel og denne saken. Jeg og noen kamerater trente/lekte litt på en snødekt og øde parkeringsplass ved Beitostølen i vinter, jeg og en annen kamerat mistet lappen. Selv om dette er en engangshendelse eller ikke så skal førerkortet tas i en slik sammenheng og det over 6 mnd! Slikt er livsfarlig, dessuten om han er fraktet til sykehus skulle det stått «førerkortet blir beslaglagt» så folk vet at de kan være trygge så sjåføren ikke gjør dette igjen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det sånn at sjåføren hoppet ut av bilen før bilen traff bygget …? :P:klo:

Anonymkode: 5a2af...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Er det sånn at sjåføren hoppet ut av bilen før bilen traff bygget …? :P:klo:

Nei, bilisten satt i bilen hele tiden ingen ble skadet og det er kun guds under at ingen andre ble påkjørt eller truffet. Det at sjåføren ikke skadet seg er for at han kjørte en ordentlig bil, altså en dieselbil pickup, med en liten elbil hadde situasjonen sett helt annerledes ut. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
knulleGuden666 skrev (9 timer siden):

Ta meg for eksempel og denne saken. Jeg og noen kamerater trente/lekte litt på en snødekt og øde parkeringsplass ved Beitostølen i vinter, jeg og en annen kamerat mistet lappen. Selv om dette er en engangshendelse eller ikke så skal førerkortet tas i en slik sammenheng og det over 6 mnd! Slikt er livsfarlig, dessuten om han er fraktet til sykehus skulle det stått «førerkortet blir beslaglagt» så folk vet at de kan være trygge så sjåføren ikke gjør dette igjen

Skal du på ny forpeste med dine egne dumheter?!

Anonymkode: 50c26...235

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det står ikke noen oppdatering på VG nett, dessverre. Vi for følge med, men tviler på at saken blir oppdatert. 

Anonymkode: ece11...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du ikke ferdig med dette nå, trodde du hadde fått tilbake førerkortet? 

Anonymkode: a0cf5...744

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Skal du på ny forpeste med dine egne dumheter?!

Anonymkode: 50c26...235

Forpester ingen ting og det er ingen dumheter, det er fakta 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det står ikke noen oppdatering på VG nett, dessverre. Vi for følge med, men tviler på at saken blir oppdatert. 

Anonymkode: ece11...93e

Det tviler jeg også på, når de ikke skrev det med en gang mister ikke bilisten lappen, det står alltid i den første saken om de gjør det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hakk i plata ... 🙄

Anonymkode: 3c3f9...1b8

Nei jeg har ikke noe hakk i plata, det har bare gått hardt inn på meg å miste lappen i et halvt år uten å få kjørt bil, jeg bor på bygda og er jævla avhengig av bil. Når jeg leser slikt som dette som er soleklart førerkortbeslag uten å bli det er det som å få dobbelt så har straff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Er du ikke ferdig med dette nå, trodde du hadde fått tilbake førerkortet? 

Anonymkode: a0cf5...744

Blir aldri ferdig med en slik sak, det har heg over meg for alltid, har alltid denne saken med meg på rullebladet. Har fått lappen men har prøvetid så har fortsatt en straff….

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
knulleGuden666 skrev (Akkurat nå):

Blir aldri ferdig med en slik sak, det har heg over meg for alltid, har alltid denne saken med meg på rullebladet. Har fått lappen men har prøvetid så har fortsatt en straff….

Som fortjent.

Og han i artikkelen har garantert fått førerkortet beslaglagt.

Anonymkode: 27075...704

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som fortjent.

Og han i artikkelen har garantert fått førerkortet beslaglagt.

Anonymkode: 27075...704

Nei det har han ikke når det ikke står dessverre 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knulleGuden666 skrev (14 timer siden):

Å HERREGUD! Du er selvfølgelig her. Legg saken din bak deg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
mordi skrev (2 minutter siden):

Caramba. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mordi skrev (1 minutt siden):

Ja jeg er her såklart. Det er ikke så lett å legge en slik sak bak meg, den har satt svært dype spor pga jeg aldri skulle mistet lappen for det jeg gjorde! Hadde jeg kollidert eller noe annet som de sakene jeg har delt her hadde jeg såklart ikke klaget på førerkortbeslag, det hadde jeg sett på som soleklart. Men når jeg leser alvorlige saker som ikke får følger stikker det ekstra mye, du vet ikke hvordan det er å miste lappen for noe du aldri skulle gjort før du mister den selv. 
jeg har denne saken med meg helt til grava, jeg blir aldri kvitt den da den står på mitt rulleblad for evig, og jeg har nå prøvetid igjen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knulleGuden666 skrev (12 minutter siden):

Ja jeg er her såklart. Det er ikke så lett å legge en slik sak bak meg, den har satt svært dype spor pga jeg aldri skulle mistet lappen for det jeg gjorde! Hadde jeg kollidert eller noe annet som de sakene jeg har delt her hadde jeg såklart ikke klaget på førerkortbeslag, det hadde jeg sett på som soleklart. Men når jeg leser alvorlige saker som ikke får følger stikker det ekstra mye, du vet ikke hvordan det er å miste lappen for noe du aldri skulle gjort før du mister den selv. 
jeg har denne saken med meg helt til grava, jeg blir aldri kvitt den da den står på mitt rulleblad for evig, og jeg har nå prøvetid igjen

Jeg bruker bilen for å komme meg fra a til b på en lovlig måte. Jeg kommer aldri til å miste lappen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mordi skrev (1 minutt siden):

Jeg bruker bilen for å komme meg fra a til b på en lovlig måte. Jeg kommer aldri til å miste lappen. 

Hovmod står for fall 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...