AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #1 Skrevet 20. juli 2021 Jeg har vært litt ”spesiell“ som folk liker å si, helt siden barndommen. I voksen alder er jeg glad i eget selskap, sitter å lese ute eller vandrer uten mål og mening på fjellene. Det er ikke så stort sted og merkes godt at folk stirrer nysgjerrig på meg. Folk jeg har blitt kjent med her fatter ikke at jeg tilbringer så mye tid alene og prøver å finne ut hva som feiler meg. De spør konstant om jeg skal ha barn eller skaffe meg en mann. Tror ikke det er vondt ment, men de bare skjønner ikke at noen er bare annerledes. Hvorfor er det så vanskelig for folk å akseptere at jeg skiller meg ut på en “negativ" måte? Merker at hvis man ikke er helt A4 så blir man stemplet som annerledes og holdt utenfor. Føler meg som alien noen ganger. Anonymkode: 6866b...db2 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #2 Skrevet 20. juli 2021 Du er ikke alene! Jeg skjønner hva du mener. Anonymkode: 09ebb...ff8 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #3 Skrevet 20. juli 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du er ikke alene! Jeg skjønner hva du mener. Anonymkode: 09ebb...ff8 Skulle ønske folk var mer åpne for mennesker som ikke er helt lik dem. Har prøvd å endre meg for å passe inn men likte ikke det. Alle sier akkurat de samme frasene, har samme meninger og rutiner. Anonymkode: 6866b...db2 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #4 Skrevet 20. juli 2021 Så lenge du trives med livet ditt - drit i alle andre! Om du ikke trives også forsåvidt😉 Finn gjerne noen småfrekke svar til dumme spørsmål om mann og barn, som gjør at de kanskje tenker seg om to ganger før de spør andre om det samme. Anonymkode: 76baf...aa2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #5 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skulle ønske folk var mer åpne for mennesker som ikke er helt lik dem. Har prøvd å endre meg for å passe inn men likte ikke det. Alle sier akkurat de samme frasene, har samme meninger og rutiner. Anonymkode: 6866b...db2 Ja, skjønner hva du mener. Det er kjedelig og de fleste holder seg til manus. 😬 Og hvis man ikke holder seg til manus blir de forvirret og prøver å fikse så de får tilbake kontrollen. Eller noe slikt. Anonymkode: 09ebb...ff8 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #6 Skrevet 20. juli 2021 Jeg sier at jeg er en shemale med varierende meninger😅ikke bestemt meg for kjønn ennå. Skremmer fanden på flat mark. Både kjipe kvinner og potensielle frierer(les:gamle griser) Anonymkode: 567cf...a73 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #7 Skrevet 21. juli 2021 Hvorfor tenker du at du skiller deg ut negativt? Anonymkode: 33452...a94 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #8 Skrevet 21. juli 2021 Jeg tror folk som ser på deg og synes du er rar, er mennesker som er fastlåst og kneblet i sine stressende a4liv. Kanskje skulle de ønske at de klarte å være mer som deg. Høres ut som du har et godt liv som du trives med. Jeg skulle gjerne likt å være din venn. Anonymkode: a789f...cf0 2
lillesnillelilla Skrevet 21. juli 2021 #9 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Så lenge du trives med livet ditt - drit i alle andre! Om du ikke trives også forsåvidt😉 Finn gjerne noen småfrekke svar til dumme spørsmål om mann og barn, som gjør at de kanskje tenker seg om to ganger før de spør andre om det samme. Anonymkode: 76baf...aa2 Enig. Om de spør om når du skal få mann og barn, kan du stille motspørsmålet om hvorfor de har mann og barn... 1
bluedot Skrevet 21. juli 2021 #10 Skrevet 21. juli 2021 Vi er vel alle litt rare på hver vår måte. Vær som du er du. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #11 Skrevet 21. juli 2021 Få din "svakhet" til å bli din styrke. Det er 8 milliarder mennesker på jorda (som igjen svever rundt i intet i verdensrommet). Hvorfor skal alle jobbe så hardt for å være like? Om du ikke er sosial og liker deg godt i eget selskap så er du trygg på deg selv og selvstendig. Synes ikke det du lister opp er å skille seg ut på en negativ måte i det hele tatt, heller tvert om. Anonymkode: 49876...89e 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #12 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ja, skjønner hva du mener. Det er kjedelig og de fleste holder seg til manus. 😬 Og hvis man ikke holder seg til manus blir de forvirret og prøver å fikse så de får tilbake kontrollen. Eller noe slikt. Anonymkode: 09ebb...ff8 Tror at det er mye sant i dette. Er litt som TS selv, kjenner meg godt igjen i det hun skriver. Anonymkode: 438c7...e4f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå