Gå til innhold

Er det sexleketøy butikk i Tønsberg? :D

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det har ihvertfall vært det. Har aldri vært innom, men mener å huske at det en gang var en på Farmandstredet, i 1 etg i nærheten av der WOW en gang var.

Mener også å huske at jeg har sett en butikk i Storgaten, nederst på torvet, eller gaten over torvet, retning sørover tror jeg. 

Du får bare ta deg en runde i byen og sjekke. 

Ellers så er det Nytelsen i Holmestrand, men det er kanskje bare nettshop? Lokalet ligger ihvertfall mellom Rema og Europris. 

Anonymkode: 98b77...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Det var en som ble nedlagt for noen få år siden.

Anonymkode: 211cf...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/21/2021 at 12:30 AM, AnonymBruker said:

Det har ihvertfall vært det. Har aldri vært innom, men mener å huske at det en gang var en på Farmandstredet, i 1 etg i nærheten av der WOW en gang var.

Mener også å huske at jeg har sett en butikk i Storgaten, nederst på torvet, eller gaten over torvet, retning sørover tror jeg. 

Du får bare ta deg en runde i byen og sjekke. 

Ellers så er det Nytelsen i Holmestrand, men det er kanskje bare nettshop? Lokalet ligger ihvertfall mellom Rema og Europris. 

Anonymkode: 98b77...1de

Fra hjemmesiden dems. 

Er bare å ta en telefon eller sende dem en mail om man kan komme innom i stede for å handle via nettbutikk. 

2003: Nytelse.no AS åpner sin nye nettbutikk i idylliske Holmestrand, ca. 45 min. sør for Oslo.

2013: Nytelse.no AS fyller 10 år og flytter inn i nytt og større bygg lokalisert rett ved E18 i Holmestrand. 

Anonymkode: 9b0c7...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...