AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #1 Skrevet 20. juli 2021 Vet ikke hvor det hører hjemme, men forsøker likevel her. Jeg bor i en blokkleilighet og bruker fellesvaskeri. Fra tid til annen så opplever jeg at klærne får bleking flekker (se bilder). Vet ikke hva de kommer fav, men mistenker at noen i blokka muligens bruker felles maskinen til bleking av klær. Noen som har andre forslag til hva det kommer av? Jeg har overtid sett mange klær som blir ødelagt. Jeg bleker ikke selv og har heller ikke blekemiddel i huset. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: b8c78...281
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #2 Skrevet 20. juli 2021 Før vasking av eget tøy: Jeg ville vasket godt ut av alle vaske- og skyllemiddel-kamrene med våt klut og helt rent vann oppi alle disse, og deretter kjørt en maskin (kortprogram eller skylleprogram) uten tøy for å få skylt bort eventuelle blekemidler fra maskinen. Anonymkode: c9d60...c7b 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #3 Skrevet 20. juli 2021 Det naturlige er vel å ta kontakt med styret og be de sende ut en felles melding om at folk ikke brukes fellesvaskeriet til bleking, evnt at de må kjøre 1 - 2 skylleprogram etterpå. Men er det ikke slik at man må føre seg opp på en liste for å "bestille vasketid"? Da vil du kunne se om det er samme personene som går igjen, og kanskje kontakte de direkte? Anonymkode: 2801c...709 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå