Gå til innhold

Hva gjør du med mobilen når du jogger? Belte? Armbånd? Andre løsninger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri funnet et godt belte til mobil og nøkler ved løping men kanskje noen av dere har en lur løsning?

Anonymkode: 31453...4aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Putter den i bh-en i mangel på bedre ideer 😂

Anonymkode: 565d7...b12

• Liker 2
Skrevet

Mannen lar den ligge igjen hjemme, men har smartklokke med sim-kort, så om noe skulle skje kan han fortsatt ringe.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker en liten sekk. Plass til mobil, vann og snacks om jeg skal langt :) 

Anonymkode: 7b5ea...0e8

AnonymBruker
Skrevet

Sånn magebelte-greie rundt livet, plass til nøkler og telefon. 

Anonymkode: 4e2b8...143

• Liker 3
Skrevet

Flipbelt og tilhørende drikkeflasker. Plass til både mobil og nøkler også 

Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)

Tynt løpebelte med plass til nøkler og mobil.

Endret av Mysticgirl
AnonymBruker
Skrevet
mereo skrev (55 minutter siden):

Mannen lar den ligge igjen hjemme, men har smartklokke med sim-kort, så om noe skulle skje kan han fortsatt ringe.

Jeg har samme greia. Mobilen er så stor at den blir bare i veien uansett hvordan jeg gjør det ellers. Veldig lettvint å ha musikktilgang, klokke og mulighet til å ta mot samtaler og sms med klokken når jeg løper 😊

Anonymkode: c87d6...1b8

Skrevet

Har to forskjellige belter. Et lite med plass til mobil og nøkler og et litt større med plass til to små drikkeflasker i tillegg. 
Liker egentlig ikke å ha på noen av dem for jeg synes di disser og er klamme å ha på seg men om sommeren er det eneste alternativ. Når det er kaldere ute løper jeg med jakke og har telefon og evt nøkler i lommene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flipbelt, men bruker det bare til litt vann og en bar om jeg skal løpe lenge.

mobilen er så stor så den lar jeg være hjemme. Men sier alltid i fra hvor jeg har tenkt å løpe, så om noe skulle skjedd ville jeg nok blitt etterlyst og mann eller en av sønnene mine hadde løpt ut og lett.

Anonymkode: 19ace...35e

Skrevet

Har magebelte med plass til telefon, nøkler og kortmappe.

Skrevet

Belte fra craft. Plass til telefon og nøkler(sjelden jeg trenger å ha med nøkler da)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jogger ikke, men går en del tur. Da er hunden med, så da oppbevarer jeg den i en liten lomme i beltet jeg har på magen for hunden. Ellers har jeg en capribukse med litt dype lommer. Mobilen faller ikke utav. Har også en tynn treningsjakke med avtakbare ermer. Den har lomme med glidelås. Er det varmt har jeg gjerne bare jakken uten ermer og sports-BH under. 

Anonymkode: ea22e...048

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har aldri funnet et godt belte til mobil og nøkler ved løping men kanskje noen av dere har en lur løsning?

Lar den ligge hjemme. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mobillomme i thigtsen, som har vært revolusjonerende for meg 🤗

Anonymkode: 48326...ce1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Legger den igjen hjemme.

Skrevet

legger den hjemme

AnonymBruker
Skrevet

Har belte til overarmen

Anonymkode: d13ed...72f

Skrevet

Legg han att heime. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...