AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #1 Skrevet 20. juli 2021 Hva er best? Barna er 10 og 13 år. Trenger også et stopp på veien med overnatting og en morsom aktivitet eller to å gjøre. Takker for alle innspill og forslag:) Anonymkode: bb6d9...516
Pakini Skrevet 20. juli 2021 #2 Skrevet 20. juli 2021 Har dere vært i noen av byene før? Stavanger har jo Kongeparken, Trondheim vet jeg ikke noe om. Bergen har vel størst shopping muligheter og er den fineste byen 😄 Kjører du til Bergen kan du stoppe på Geilo eller Gol, fine plasser begge 2, med kjekke turmuligheter og badeland
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #3 Skrevet 20. juli 2021 Stavanger! Kongeparken, bading på Gamlingen, trampolineparker, lekeland, sentrum er veldig samlet og ikke alt for stort, så man slipper å gå så langt (var nettopp i Bergen og sånn er det jo der, sammenlignet med Stavanger). Ville stoppet i Mandal på overnatting f. eks, der er det fint. Anonymkode: ff601...41c 3
Gjest Albbas Skrevet 20. juli 2021 #4 Skrevet 20. juli 2021 (endret) Jeg syns Bergen er litt kjedelig med småbarn, men for 10 og 13-åring er det kanskje greit. Akvariet i Bergen er jo fint. I Stavanger har du Kongeparken, fantastiske strender (men været er jo ingen garanti), Oljemuseet, Skogsprett (trampolinepark i trærne), fine turområder (det har jo Bergen også da). Lekeland og trampolinepark finner du alle steder. Tror egentlig jeg ville tatt utgangspunkt i hva dere voksne har lyst til å oppleve. Jeg bor i Stavanger og kjenner derfor tilbudene best her, men har også vært mye i Bergen og Trondheim. Drar helst uten barn, for å si det sånn. Men 10 og 13-åringer kan jo ha glede av mye forskjellig. Edit: Her er også et fint opplegg som Stavanger kommune arrangerer i sommer: https://www.stavanger.kommune.no/kultur-og-fritid/barnas-sommer/skattejakt/ Og så kan jeg anbefale en tur til Flor og Fjære hvis dere har økonomi til det. 😍😍 Endret 20. juli 2021 av Albbas
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #5 Skrevet 20. juli 2021 Foretrekker Stavanger av disse byene når man har med barn Anonymkode: 36303...15c
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #6 Skrevet 20. juli 2021 Albbas skrev (50 minutter siden): Jeg syns Bergen er litt kjedelig med småbarn, men for 10 og 13-åring er det kanskje greit. Akvariet i Bergen er jo fint. I Stavanger har du Kongeparken, fantastiske strender (men været er jo ingen garanti), Oljemuseet, Skogsprett (trampolinepark i trærne), fine turområder (det har jo Bergen også da). Lekeland og trampolinepark finner du alle steder. Tror egentlig jeg ville tatt utgangspunkt i hva dere voksne har lyst til å oppleve. Jeg bor i Stavanger og kjenner derfor tilbudene best her, men har også vært mye i Bergen og Trondheim. Drar helst uten barn, for å si det sånn. Men 10 og 13-åringer kan jo ha glede av mye forskjellig. Edit: Her er også et fint opplegg som Stavanger kommune arrangerer i sommer: https://www.stavanger.kommune.no/kultur-og-fritid/barnas-sommer/skattejakt/ Og så kan jeg anbefale en tur til Flor og Fjære hvis dere har økonomi til det. 😍😍 Flo og Fjøre hadde jeg elsket, er skikkelig blomstergal. Men er det det noe å gjøre for ungene der? Anonymkode: bb6d9...516
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå