Gjest snart prøver Skrevet 16. september 2005 #1 Skrevet 16. september 2005 Hei. Pilleslutt nærmer seg med stormskritt. Og folat-tabletter er kjøpt inn. Men skal jeg begynne med dem før jeg slutter på p-piller eller etter at siste pille er tatt. Skal slutte med pilla mens jeg er ute og reiser, og hadde håpet at jeg kunne vente med folat til jeg kom hjem. Jeg blir jo neppe gravid så raskt. Kan noen svare?
Malama Skrevet 16. september 2005 #2 Skrevet 16. september 2005 Du bør spise folat i en måned, minst, før du blir gravid. Hvorfor hadde du håpet å vente med folat til du kom hjem? Det er bare en vitaminpille. Hva er årsaken til at dui vilø vente? Hvorfor kan du ikke bare begynne? Det er sant nok at du sikekrt ikke bølir gravid så fort, men det vet du ikke. Hva er argumentet for at du ønsler å vente til du kommer hjem, det er det jeg lurer på.
Chiquita Skrevet 16. september 2005 #3 Skrevet 16. september 2005 Folat skal du helst sdtarte med ca 1 måned før du begynner å prøve. Så du kan helt fin-fint starte med folat nå selv om du går på piller
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2005 #4 Skrevet 16. september 2005 Jeg skal ut på langtur, og må jo begrense pakking mest mulig. Pilleglasset tar jo minimal plass, men det er jo greit med alt man slipper å ta med. Men jeg tror jeg tar dem med og begynner ganske snart. Takk for superraske svar.
Gjest Melk Skrevet 16. september 2005 #5 Skrevet 16. september 2005 Ny anbefaling er å begynne 3 mnd før prøving, minimum 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå