Gå til innhold

Har noen lesbiske blitt omvendt av å teste heterofil sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man leser og "hører" jo hele tiden om menn som blir "homo" fordi de testet homoseksuell sex, og ble omvendt. En slik stereotyp ser man f.eks. med Lasse og Klasse i den svenske dramakomedien "Kollektivet".

Samtidig er det jo en del "lekelesbiske", "lebestiftlesbiske" og så videre. Mange menn spøker at de har ikke fått skikkelig snabb enda, og at de kan "pules så de blir hetero". Man ser "corrective rapes" i land som Pakistan, India, Kina og Russland, utført mot lesbiske.

Men likevel lurer jeg på om det er noen her på forumet som er blitt helfrelst på mannfolk etter å først vært lesbisk/bifil og så testa ut pølsedisken?

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, nei, skal man bli omvendt, så er det andre ting enn «pølsa» det kommer an på altså.

Menn er vel og bra på mange måter, men damene er sånn cirka 10 ganger bedre til å knulle.

Menn burde heller lære av lesbene, da hadde det blitt heisan sveisan i de tusen soverom. 

Anonymkode: 3149d...52d

• Liker 5
Gjest Older millennial
Skrevet

Hvis en jente går fra å like jenter til å like gutter så var ho vel kanskje ikke så lesbisk til å begynne med... Bifile kan jo like begge deler, selv om de kanskje foretrekker det ene kjønn over det andre. Tror egentlig legninger ligger på et spekter og ikke nødvendigvis er ytterpunkter/absolutter. Kjenner jo at en blir rundere i kantene når en blir eldre, selv om jeg ikke plasserer meg selv i homo/bifil gruppa.

AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (10 minutter siden):

Man leser og "hører" jo hele tiden om menn som blir "homo" fordi de testet homoseksuell sex

Jo jo, men det er jo fordi de er vant med heterofil sex.

Er ikke mann så vet ingenting om homsesex, vet bare at heteroene er som klumpete potetstappe og kalde pølser, både på spinnesiden og sverdsiden.

Man kan stort sett bare omvende mennesker i homofil retning, siden det er eneste måten å avansere. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er "bare" bifil, så jeg sitter ikke på noe svar, og kan definitivt ikke snakke for andre. Men likevel vil jeg prøve meg på å si at jeg tror omtrent 70-80% av alle homofile har hatt heterofil sex før de hadde homofil sex. 

Det har jo vært lagt opp til heterofilitet i samfunnet, og det er nok kun de få som tidlig er tøffe nok, sikre på seg selv nok, som    er så heldige at de går den veien de føler og tenker med en gang. Håper det endrer seg nå i fremtiden!! 

Anonymkode: 9b003...804

• Liker 2
Skrevet (endret)

Mange lesbiske ja, som trodde at de likte bare lompe, men så testa de pølse også fant de ut at det var mye mere komplementært med eget utstyr - også var de hekta:)

Endret av bosve
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lesbisk, og har aldri hatt intim kontakt med menn, og vil aldri ha det. Som lesbisk har jeg ingen seksuell eller romantisk tiltrekning til menn. 

Anonymkode: 6c91a...a1c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha nei, du kan ikke kjøre terapi og omvending på homofile og lesbiske, hallo!! Heterofile derimot, de kan godt utvikle seg til å bli både lesbiske og homofile. Eh..

Anonymkode: f9c55...b6b

AnonymBruker
Skrevet

Mia Hundvin

Anonymkode: 61b1b...9c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

damene er sånn cirka 10 ganger bedre til å knulle.

Jeg tror ikke det er dette som bestemmer hvilken "fil" man er. 

• Liker 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
Realverdien skrev (15 minutter siden):

Man leser og "hører" jo hele tiden om menn som blir "homo" fordi de testet homoseksuell sex, og ble omvendt. En slik stereotyp ser man f.eks. med Lasse og Klasse i den svenske dramakomedien "Kollektivet".

Samtidig er det jo en del "lekelesbiske", "lebestiftlesbiske" og så videre. Mange menn spøker at de har ikke fått skikkelig snabb enda, og at de kan "pules så de blir hetero". Man ser "corrective rapes" i land som Pakistan, India, Kina og Russland, utført mot lesbiske.

Men likevel lurer jeg på om det er noen her på forumet som er blitt helfrelst på mannfolk etter å først vært lesbisk/bifil og så testa ut pølsedisken?

Det er ingen som blir "omvendt". Vet du hva omvendt betyr? "Omvendt" eller "å omvende" er et begrep ofte brukt i religiøse sammenhenger og betyr det samme som "konventere" - altså å endre tro. 

Homofili er ikke noe som kan omvendes. 

Oppslagsord Ordbokartikkel
Letter-K-blue-icon.png
om|vende v2 (etter tysk bekehren, etter latin convertere; se konvertere)
1 få noen til å skifte tro eller oppfatning
omvende hedninger til kristendommen
2 refleksivt: skifte tro eller oppfatning; bli religiøs, oppgi et syndig levnet
han har omvendt seg
black_circle_e.png som adjektiv i perfektum partisipp:
en omvendt synder
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mia Hundvin

Anonymkode: 61b1b...9c6

Som i intervju med VG presiserte at hun var/er biseksuell. 

Anonymkode: 6c91a...a1c

AnonymBruker
Skrevet
stan skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke det er dette som bestemmer hvilken "fil" man er. 

Nei, det var jo det som var poenget mitt.

AnonymBruker
Skrevet

For å se det med skråblikk og genrealisere så har de som har blitt omvendt ligget ganske langt til høyre på den kristenkonservative politiske skalaen.

Går de med "Feminist? - Javisst!"- t-skjorte og stemmer SV så er en omvending helt usansynnlig.

Anonymkode: db210...757

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...