AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #1 Skrevet 20. juli 2021 Kan man blø rikelig med masse klumper osv å fortsatt ha svangerskap utenfor livmoren? Anonymkode: 485b5...35c
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #2 Skrevet 20. juli 2021 Når jeg hadde xu gikk det hull på egglederen, og buken fylte seg opp med flere liter med blod. Var bare flaks at jeg ikke blødde ihjel, så ja kan absolutt være mye blod. Anonymkode: 021cc...4fe 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #3 Skrevet 20. juli 2021 Huff, så grusomt! 😞 Anonymkode: 485b5...35c
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #4 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Når jeg hadde xu gikk det hull på egglederen, og buken fylte seg opp med flere liter med blod. Var bare flaks at jeg ikke blødde ihjel, så ja kan absolutt være mye blod. Anonymkode: 021cc...4fe Samme her! Sjeleglad for at jeg bor 10 min fra sykehuset! Anonymkode: 7c78a...19b
Miss_pancake Skrevet 9. august 2021 #5 Skrevet 9. august 2021 Trudde det var typisk med litt spotting, men ikkje store mengder blod. Gjekk også hull på min eggleder, men bare dråper som faktisk kom ut før operasjonen.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #6 Skrevet 9. august 2021 Miss_pancake skrev (2 timer siden): Trudde det var typisk med litt spotting, men ikkje store mengder blod. Gjekk også hull på min eggleder, men bare dråper som faktisk kom ut før operasjonen. Merket ingen spotting eller blod hos meg. Anonymkode: 7c78a...19b
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #7 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Merket ingen spotting eller blod hos meg. Anonymkode: 7c78a...19b Hvilke symptomer hadde du? Anonymkode: 24ad7...5c8
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #8 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvilke symptomer hadde du? Anonymkode: 24ad7...5c8 Ikke annet enn at jeg plutselig fikk vondt i magen på morgenen, ca midt på (ikke ut til siden som er vanlig), og trodde at det var en SA på gang. Ble liggende i senga og ringte inn syk på jobb. Da jeg litt senere skulle opp og på do for å sjekke om jeg hadde blødd, besvimte jeg etterpå. Etter det greide jeg ikke å stå på beina uten å svime av, så det ble ambulansetur på sykehuset der de fant ut at egglederen hadde sprukket og jeg hadde blid i buken. Anonymkode: 7c78a...19b
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #9 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (På 10.8.2021 den 11.38): Ikke annet enn at jeg plutselig fikk vondt i magen på morgenen, ca midt på (ikke ut til siden som er vanlig), og trodde at det var en SA på gang. Ble liggende i senga og ringte inn syk på jobb. Da jeg litt senere skulle opp og på do for å sjekke om jeg hadde blødd, besvimte jeg etterpå. Etter det greide jeg ikke å stå på beina uten å svime av, så det ble ambulansetur på sykehuset der de fant ut at egglederen hadde sprukket og jeg hadde blid i buken. Anonymkode: 7c78a...19b Hvilken uke var du? Anonymkode: 193eb...6bb
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #10 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvilken uke var du? Anonymkode: 193eb...6bb Uke 8. Hadde ikke merket noe før den dagen. Var også innom legekontoret flere ganger før det hendte for å måle hcg (pga jeg hadde mistet to ganger tidligere og ville følge med på stigningen), de reagerte tydeligvis heller ikke på at det var noe unormalt med den. Vanligvis er den vel lav i slike tilfeller om jeg husker riktig i farten. Anonymkode: 7c78a...19b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå