Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man blø rikelig med masse klumper  osv å fortsatt ha svangerskap utenfor livmoren?

Anonymkode: 485b5...35c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg hadde xu gikk det hull på egglederen, og buken fylte seg opp med flere liter med blod. Var bare flaks at jeg ikke blødde ihjel, så ja kan absolutt være mye blod. 

Anonymkode: 021cc...4fe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Huff, så grusomt! 😞

Anonymkode: 485b5...35c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Når jeg hadde xu gikk det hull på egglederen, og buken fylte seg opp med flere liter med blod. Var bare flaks at jeg ikke blødde ihjel, så ja kan absolutt være mye blod. 

Anonymkode: 021cc...4fe

Samme her! Sjeleglad for at jeg bor 10 min fra sykehuset!

Anonymkode: 7c78a...19b

• 3 uker senere...
Skrevet

Trudde det var typisk med litt spotting, men ikkje store mengder blod. Gjekk også hull på min eggleder, men bare dråper som faktisk kom ut før operasjonen.

AnonymBruker
Skrevet
Miss_pancake skrev (2 timer siden):

Trudde det var typisk med litt spotting, men ikkje store mengder blod. Gjekk også hull på min eggleder, men bare dråper som faktisk kom ut før operasjonen.

Merket ingen spotting eller blod hos meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Merket ingen spotting eller blod hos meg.

Hvilke symptomer hadde du? 

Anonymkode: 24ad7...5c8

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvilke symptomer hadde du? 

Anonymkode: 24ad7...5c8

Ikke annet enn at jeg plutselig fikk vondt i magen på morgenen, ca midt på (ikke ut til siden som er vanlig), og trodde at det var en SA på gang. Ble liggende i senga og ringte inn syk på jobb. Da jeg litt senere skulle opp og på do for å sjekke om jeg hadde blødd, besvimte jeg etterpå. Etter det greide jeg ikke å stå på beina uten å svime av, så det ble ambulansetur på sykehuset der de fant ut at egglederen hadde sprukket og jeg hadde blid i buken.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2021 den 11.38):

Ikke annet enn at jeg plutselig fikk vondt i magen på morgenen, ca midt på (ikke ut til siden som er vanlig), og trodde at det var en SA på gang. Ble liggende i senga og ringte inn syk på jobb. Da jeg litt senere skulle opp og på do for å sjekke om jeg hadde blødd, besvimte jeg etterpå. Etter det greide jeg ikke å stå på beina uten å svime av, så det ble ambulansetur på sykehuset der de fant ut at egglederen hadde sprukket og jeg hadde blid i buken.

Hvilken uke var du? 

Anonymkode: 193eb...6bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvilken uke var du? 

Anonymkode: 193eb...6bb

Uke 8. 

Hadde ikke merket noe før den dagen. Var også innom legekontoret flere ganger før det hendte for å måle hcg (pga jeg hadde mistet to ganger tidligere og ville følge med på stigningen), de reagerte tydeligvis heller ikke på at det var noe unormalt med den.  Vanligvis er den vel lav i slike tilfeller om jeg husker riktig i farten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...