Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2002 #1 Skrevet 4. oktober 2002 Fikk en ide når jeg leste om decoupage med bilde... Tenkte kanskje jeg kunne lage et eller annet til å henge på juletreet, med juleservietter og et bilde av jenta mi på 1 år. F.eks. et lite trehjerte. Og så gi det i gave til slektninger fra henne... Blir dette teit? Klarer ikke å bestemme meg for om jeg synes det er en søt gave eller kanskje litt overdrevet? Hva synes dere?
tuji Skrevet 4. oktober 2002 #2 Skrevet 4. oktober 2002 Det er fint å få bilder av barna til slektninger/venner, men jeg ville kanskje ikke hatt det på juletreet. Ideen din er god, men jeg ville delt den i to; gi et bilde av datteren din oget hjerte til å henge på treet.
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2002 #3 Skrevet 4. oktober 2002 Greit med tilbakemelding! Når jeg tenker meg om så blir det kanskje littvel mye "dyrking" av veslejenta, ja!
Lillje Skrevet 4. oktober 2002 #4 Skrevet 4. oktober 2002 Tanken var søt den, men det blir kanskje litt mye av det gode.
Gjest Solskinn Skrevet 8. oktober 2002 #5 Skrevet 8. oktober 2002 Om du vil ha en annen ide: Da datteren til mine venner var omkring ett år fikk jeg i gave "fra henne" ett lite bilde (passbildestr), limt på papp og med kontaktpapir foran. På baksiden er det en magnet. Vi har den fortsatt på kjöleskapet. Akkurat passe ting for ett bilde!!! :D
Lykkehjerte Skrevet 4. oktober 2016 #6 Skrevet 4. oktober 2016 På 04.10.2002 den 10.26, Gjest Anonymous skrev: Fikk en ide når jeg leste om decoupage med bilde... Tenkte kanskje jeg kunne lage et eller annet til å henge på juletreet, med juleservietter og et bilde av jenta mi på 1 år. F.eks. et lite trehjerte. Og så gi det i gave til slektninger fra henne... Blir dette teit? Klarer ikke å bestemme meg for om jeg synes det er en søt gave eller kanskje litt overdrevet? Hva synes dere? Hun lille er ikke så liten lenger nå! Men svarer likevel! (Er ny i år på forumet, og opplever for første gang juleforumet! Spennende å lese igjennom trådene her!) Jeg tenker at det var en svært hyggelig ide, og ville med glede hatt en slik julepynt på treet! På mitt juletre henger det pynt som betyr noe for meg, på ulike måter, så en slik flott julepynt som du beskriver her, hadde passet perfekt på mitt tre! Siden det er jo av noe av det som betyr mest av alt for meg, nemlig familie og slekt! Jeg syns det var en svært utmerket ide, vakker og personlig! Tenker også at for de som syns bilde av en liten slektning er overdrevent, ville jeg trodd at det tross alt var bedre med et bilde på en julepynt, som man var så "heldig" å kunne pakke vekk etter julen? Enn et annet evt innrammet bilde, som man kanskje følte seg da "forpliktet" til å ha fremme hele året?
Frostrose Skrevet 10. oktober 2016 #7 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg synes det høres veldig kjekt ut til besteforeldre, men ville ikke gitt det til andre.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #8 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg lagde dette for noen år siden på julekuler. Jeg hadde ikke egne barn, men limte på bilde av tanteungene mine og familiebikkja og gav til foreldrene mine. Tror de syntes det var morsomt. Anonymkode: 79f8c...b68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå