AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #1 Skrevet 20. juli 2021 Jeg traff nylig en mann og det var litt sånn "kjærlighet ved første blikk". Vi har møttes et par ganger og det har føltes så riktig hele tiden. Vi har opprinnelig planlagt og møtes igjen veldig snart (det er litt avstand fra der vi bor). Han har virket veldig gjensidig interessert hele tiden, det er jeg som har holdt mest tilbake .. men nå synes jeg ting plutselig er litt vanskelig og mer stagnant. Han er mer tilbaketrukket og han er ikke så lett å snakke med. Og jeg klarer ikke helt å ta insj. Jeg er såret fra tidligere enda og kanskje ikke helt klar for noe nytt. Jeg tolker alt i verste mening og hvis jeg ikke hører fra ham på en stund tenker jeg at han mister interessen... blir urolig av dette. Han virket så bra!! Men nå vurderer jeg å trekke meg 💔 Livredd for å bli såret igjen. Redd han er som nesten "alle" de andre til syvende og sist. Hater sånt datingopple Noen som har noe å si her? som "ser" noe? Anonymkode: 5665c...d6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå