AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #1 Skrevet 20. juli 2021 Blir skjeggetfiner og stikker mindre når man kysser? Anonymkode: 8524f...e83
Brunello Skrevet 20. juli 2021 #2 Skrevet 20. juli 2021 Det eneste som har noe for seg er barberskum og høvel.
Gjest Older millennial Skrevet 20. juli 2021 #3 Skrevet 20. juli 2021 (endret) Hjelper hvis du får tørr hud og flasser ihvertfall. Tror ikke partner klager på at det er velstelt, mykt og lukter godt i tillegg😊 Jeg bruker for det meste oljer. Balsam er vel mer for å forme det. Endret 20. juli 2021 av Older millennial
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #4 Skrevet 20. juli 2021 Older millennial skrev (1 time siden): Hjelper hvis du får tørr hud og flasser ihvertfall. Tror ikke partner klager på at det er velstelt, mykt og lukter godt i tillegg😊 Jeg bruker for det meste oljer. Balsam er vel mer for å forme det. Takk😊Blir det ikke veldig blankt og klissete av olje? Har du en å anbefale? Anonymkode: 8524f...e83
Gjest Older millennial Skrevet 20. juli 2021 #5 Skrevet 20. juli 2021 Bruker en som heter beard monkey licorice som jeg liker. Har den dom skjeggsjampo og skjeggolje. Det er ikke sånn kjempemye som skal i, så blir litt blankt men er ikke klissete. Lukten er heller ikke så framtreden at den irriterer.
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 20. juli 2021 #6 Skrevet 20. juli 2021 Kvinner her er en rask innføring i alt dere trenger å vite om skjegg: Skjeggbalsam er for å forme skjegget - og kun det. Skjeggolje gjør skjegget mykt, lukter svakt godt og gjør at huden under skjegget ikke flasser og blir tørr. Bartevoks hjelper til å forme barten. Ikke fortell mannen din at du ikke liker at han har skjegg og at han bør fjerne det. Skjeggmenn er skjeggmenn og du kan heller bruke energien til noe annet fornuftig.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #7 Skrevet 20. juli 2021 Heller skjeggkre enn skjeggmann. Kan ikke norske menn bare begynne å barbere seg snart! Anonymkode: a84e1...dc0 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #8 Skrevet 20. juli 2021 DEN NAKNE GARTNER skrev (24 minutter siden): Kvinner her er en rask innføring i alt dere trenger å vite om skjegg: Skjeggbalsam er for å forme skjegget - og kun det. Skjeggolje gjør skjegget mykt, lukter svakt godt og gjør at huden under skjegget ikke flasser og blir tørr. Bartevoks hjelper til å forme barten. Ikke fortell mannen din at du ikke liker at han har skjegg og at han bør fjerne det. Skjeggmenn er skjeggmenn og du kan heller bruke energien til noe annet fornuftig. LOL ass, takk for info🤣 Anonymkode: 8524f...e83
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #9 Skrevet 20. juli 2021 DEN NAKNE GARTNER skrev (32 minutter siden): Kvinner her er en rask innføring i alt dere trenger å vite om skjegg: Skjeggbalsam er for å forme skjegget - og kun det. Skjeggolje gjør skjegget mykt, lukter svakt godt og gjør at huden under skjegget ikke flasser og blir tørr. Bartevoks hjelper til å forme barten. Ikke fortell mannen din at du ikke liker at han har skjegg og at han bør fjerne det. Skjeggmenn er skjeggmenn og du kan heller bruke energien til noe annet fornuftig. Hva med denne da, hva er den til og er den ok? Proraso Beard Balm Refreshing 100ml | Gratis frakt - rask levering (blivakker.no) Anonymkode: 8524f...e83
Kinksten Skrevet 21. juli 2021 #10 Skrevet 21. juli 2021 Bruker vanlig balsam, det gjør at skjegget blir veldig mye mindre "stålull", og stikker meg mindre - skjegg krøller seg innover også husk. Ellers bruker jeg skjegg olje fra en barber. Forskjellige merker funker, men stikk en plass de klipper og former skjegg, ikke på en kosmetikksjappe eller noe lignende, der har jeg bare fått dårlige oljer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå