Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når fikk du to streker på Babyplan sine tidlig-tester? 7,8,9,10 dpo?

Når kan man tidligst få utslag på en clearblue digital-test med ukesindikator ? Vil ikke bruke en test unødvendig 

Anonymkode: 41f3c...857

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale deg å ikke bruke  Babyplan sine tidlig tester. Jeg fikk alltid skyggestrek og lest at mange andre også har fått det. De vanlige Babyplan testene er mye bedre. De gir ikke skyggestreker og slår ut like tidlig som evt tidlig test er min erfaring med 17 pp før jeg ble gravid. Når jeg har fått en svak strek på vanlig babyplan har også Clearblue digital slått ut :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk utslag på CB digital-test 12 dpo ☺️

Anonymkode: 85420...53a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Noen flere som har erfaring?

AnonymBruker
Skrevet

9 dpo🥰 Negativ på morgen, positiv på kvelden. CB digital også.

Anonymkode: 92158...42f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

9 dpo🥰 Negativ på morgen, positiv på kvelden. CB digital også.

Det var forresten vanlig babyplan strimmeltest, ikke tidligtest.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det var forresten vanlig babyplan strimmeltest, ikke tidligtest.

Tok du CB digital på morgenen eller kvelden? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri fått skyggestreker på babyplan sine tidligtester. Denne gangen var testen positiv 9 dpo. Fikk ikke tatt digital før 12 dpo, men den viste 1-2 da. 

Anonymkode: a7759...865

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har aldri fått skyggestreker på babyplan sine tidligtester. Denne gangen var testen positiv 9 dpo. Fikk ikke tatt digital før 12 dpo, men den viste 1-2 da. 

😄👍🏼

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk positiv tidlig babyplan, CB digital og vanlig babyplan på samme dag, 10 dpo. Legger ved bilde så du ser strekene, den i midten er tidlig-test. Jeg fikk positiv CB early 2 dager før, da var det en svak-svak strek på den og ingenting på de andre.

Screenshot_20210720-202327_Gallery.jpg

Anonymkode: cd6bb...f13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg fikk positiv tidlig babyplan, CB digital og vanlig babyplan på samme dag, 10 dpo. Legger ved bilde så du ser strekene, den i midten er tidlig-test. Jeg fikk positiv CB early 2 dager før, da var det en svak-svak strek på den og ingenting på de andre.

Anonymkode: cd6bb...f13

Tusen takk for at du deler! 😍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tok du CB digital på morgenen eller kvelden? :)

Tok kun på kvelden 9 dpo etter å ha fått positiv strimmel🤩

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har opplevd skyggestreker med tidligtestene et par ganger! Helt, helt svake streker som knapt synes (men jeg med mitt streksyn får øye på de🙈)

AnonymBruker
Skrevet

Har lest at strimlene kan gi skyggestreker, men at de er grå og ikke rosa (som er ved positiv)  ???

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også erfaring med skyggestreker på tidligtester. Fikk svak strek på vanlig Babyplan test 9 dpo som ble strekere hver dag

Anonymkode: 5eb3f...904

Skrevet

Babyplan tidligtester er bortkastet penger! De vanlige strimlene fra dem er mer enn gode nok. Jeg fikk ikke noe tidligere strek på tidligtesten enn den vanlige. Har variert i mine svangerskap om når jeg har fått positiv strimmel - både 9, 10 og 11 dpo har vært de dagene jeg først har klart å skimte strek. Jeg har ikke pleid å forsøke digital før jeg har sett en tydelig strek på strimlene. Nå sist tok jeg en digital som ble positiv på 12 dpo.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...