AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #1 Skrevet 20. juli 2021 Man hører jo menn si/skrive at vi damer aldri har vanskelig for å få sex. Men stemmer virkelig det? Jeg er i midten av 40-årene og har vært i et langvarig forhold. Jeg ser over snittet bra ut, får kommentarer på at jeg har bra kropp ifht alder. Jeg er sosial, utadvendt og ganske easygoing. Jeg har fått to invitasjoner/tilnærminger de siste fem årene… Hva er årsaken til at jeg ikke får flere invitasjoner, dersom det er sånn at damer liksom skal ha så lett for å få seg sex? Anonymkode: 31cde...336
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #2 Skrevet 20. juli 2021 Smaken er jo ikke lik, så er vel få som anser deg som ett sexobjekt. Anonymkode: f2b29...fd4 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #3 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Man hører jo menn si/skrive at vi damer aldri har vanskelig for å få sex. Men stemmer virkelig det? Jeg er i midten av 40-årene og har vært i et langvarig forhold. Jeg ser over snittet bra ut, får kommentarer på at jeg har bra kropp ifht alder. Jeg er sosial, utadvendt og ganske easygoing. Jeg har fått to invitasjoner/tilnærminger de siste fem årene… Hva er årsaken til at jeg ikke får flere invitasjoner, dersom det er sånn at damer liksom skal ha så lett for å få seg sex? Anonymkode: 31cde...336 Bare å gå ut med en venninne en kveld så kommer det invitasjoner. Jeg er aldri interessert i sånt, og bortimot aseksuell, men det er vel mest interessant med de som ikke er interessert.. Anonymkode: 4966e...608 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #4 Skrevet 20. juli 2021 Det kommer jo an på hvor du bor eller hva slags SoMe du bruker. Slike ting. Skriver du f.eks. noe litt sexy med brukernavn her inne på seksualitetsforumet om så kan du regne med at du blir kontaktet i løpet av få sekunder. I alle fall var det sånn før, mulig de det gjelder har fått advarsler per nå. Anonymkode: 2c99f...5d3 6
Gjest ABM Skrevet 20. juli 2021 #5 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Man hører jo menn si/skrive at vi damer aldri har vanskelig for å få sex. Men stemmer virkelig det? Jeg er i midten av 40-årene og har vært i et langvarig forhold. Jeg ser over snittet bra ut, får kommentarer på at jeg har bra kropp ifht alder. Jeg er sosial, utadvendt og ganske easygoing. Jeg har fått to invitasjoner/tilnærminger de siste fem årene… Hva er årsaken til at jeg ikke får flere invitasjoner, dersom det er sånn at damer liksom skal ha så lett for å få seg sex? Anonymkode: 31cde...336 Menn flest er feige uten alkohol..kanskje ser du litt for bra ut for selvtilliten deres..?🌹
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #6 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Smaken er jo ikke lik, så er vel få som anser deg som ett sexobjekt. Anonymkode: f2b29...fd4 Det kan hende, men jeg har en nogenlunde ok kropp. Ser ut som henne, med en BH-størrelse mindre og tre kilo mer på magen. https://www.klikk.no/vitenskap/forskning-kelly-brook-har-den-ideelle-kvinnekroppen-4367627 Jeg har en stor vennegjeng, er som sagt sosial og kommer lett i snakk med all slags folk… Så jeg tror ikke det er noe galt på det sosiale plan heller. Kan det være at jeg utstråler at jeg ikke er interessert i casual sex? At jeg er for «hverdagslig» og ikke utstråler seksualitet? Ikke «inviterer» nok til seksualitet? Eller er det bare det at det er oppskrytt det at vi damer får så mange seksuelle invitasjoner? Anonymkode: 31cde...336 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #7 Skrevet 20. juli 2021 Jepp. Hvis du lurer på hvordan det fortoner seg så er det som å komme til en skikkelig dårlig bruktbilselger. Hvis du ønsker å selge en bruktbil så ønsker de fleste i det minste å bli overbevist. Det blir for dumt at menn klager på at kvinner sier nei til dem når de selv stiller krav til å bli tilstrekkelig overbevist før de kjøper noe. Ellers kunne jo alle bare stått på gaten og sagt: gi meg 10.000 kr, ut av det blå. Hehe. Anonymkode: fb07e...287 1
GammelKaktus Skrevet 20. juli 2021 #8 Skrevet 20. juli 2021 Min erfaring er at jo mindre interessert du i menn jo flere tilbud får du. 😄 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kommer jo an på hvor du bor eller hva slags SoMe du bruker. Slike ting. Skriver du f.eks. noe litt sexy med brukernavn her inne på seksualitetsforumet om så kan du regne med at du blir kontaktet i løpet av få sekunder. I alle fall var det sånn før, mulig de det gjelder har fått advarsler per nå. Anonymkode: 2c99f...5d3 Du trenger ikke å skrive noe sexy en gang, tilbud på kg får du uansett. Tror det er få kvinner her inne som ikke har fått tilbud om et eller annet her. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #10 Skrevet 20. juli 2021 Da hadde jeg hatt sex litt oftere enn hvert tiende år 🥴 Anonymkode: 56359...18e 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #11 Skrevet 20. juli 2021 Får av samboeren flere ganger daglig 😇 og av andre her og der. Oftest på byen, men også av gamle flammer/håpefulle randoms. Er 29 Anonymkode: 4100b...bfb 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #12 Skrevet 20. juli 2021 Veldig vanskelig å si. Det må ha noe med omgangskrets og hvilke sosiale aktiviteter du vanker i. Ute på byen vil det jo være rart om du ikke fikk tilbud. Jeg er singel mann, og for min del vil det aldri være aktuelt å hinte om noe sånt, med mindre vi hadde funnet tonen på et tett plan, typ danset, småklint etc. Hvis jeg skulle ta opp temaet ellers, så måtte det være lange samtaler involvert, der vi begge streifet innom tema sex og samliv, og jeg følte at du kanskje var moden for et slikt forslag. Men greia er jo at jeg kanskje er atypisk, og kanskje heller lar være, der andre ville tatt sjansen. M51 Anonymkode: 4db54...b19 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #13 Skrevet 20. juli 2021 FrøkenMånestråle skrev (8 minutter siden): Min erfaring er at jo mindre interessert du i menn jo flere tilbud får du. 😄 Du trenger ikke å skrive noe sexy en gang, tilbud på kg får du uansett. Tror det er få kvinner her inne som ikke har fått tilbud om et eller annet her. Jeg har vært på KG nesten daglig siden 2002, skriver stort sett med nick, og har aldri fått noe tilbud. Så joda, vi finnes😄 Anonymkode: e8d7a...fb5 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #14 Skrevet 20. juli 2021 Får det når folk har noe innabords, aldri ellers. Noen unntak selvsagt, men det er gamle ekle gubber. Anonymkode: f082b...e18 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #15 Skrevet 20. juli 2021 Skal det ikke komme en grinebiter snart for å fortelle at ingen menn orker kjerringer over 22 år? 🤪 Denne kjerringa er et godt stykke over 22, og det ser jammen ikke ut til at menn har så mye problemer med det altså. Anonymkode: 9daf8...381 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #16 Skrevet 20. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Skal det ikke komme en grinebiter snart for å fortelle at ingen menn orker kjerringer over 22 år? 🤪 Denne kjerringa er et godt stykke over 22, og det ser jammen ikke ut til at menn har så mye problemer med det altså. Anonymkode: 9daf8...381 P.S. Med "denne kjerringa" sikter jeg til meg selv. Anonymkode: 9daf8...381 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #17 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det kan hende, men jeg har en nogenlunde ok kropp. Ser ut som henne, med en BH-størrelse mindre og tre kilo mer på magen. Tror du bommer litt på hva som er et sexobjekt. Menn som prøver seg, prøver seg ikke på kvinner fordi de har fine kropper, men fordi hun har en f*tte og fordi de tror det er noen som helst mulighet for at hun sier ja. Anonymkode: 2c99f...5d3 5
GrønnNellik68 Skrevet 20. juli 2021 #18 Skrevet 20. juli 2021 Jeg får stort sett seksuelle hint fra mannfolk .. men for meg og mange andre damer klarer vi ikke ha sex med hvem som helst omtrent slik det ser ut som enkelte menn kan. De er temmelig desperate når de spør totalt ukjente damer om å få sex. Stort sett yngre mannfolk. Jeg er kun ute etter noe seriøst heretter slutt på tull som ikke gir meg annet enn dårlig selvtillit men sex er latterlig enkelt å få som dame hvis du er altetende vel og merke😂. 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #19 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har vært på KG nesten daglig siden 2002, skriver stort sett med nick, og har aldri fått noe tilbud. Så joda, vi finnes😄 Anonymkode: e8d7a...fb5 Det er stort sett snakk om nye profiler da eller brukere som plutselig skriver med brukernavn. Har du vært her siden 2002 så utstråler du en viss tyngde som kan gjøre at du er vanskeligere oppnåelig. Anonymkode: 2c99f...5d3 1
GammelKaktus Skrevet 20. juli 2021 #20 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har vært på KG nesten daglig siden 2002, skriver stort sett med nick, og har aldri fått noe tilbud. Så joda, vi finnes😄 Anonymkode: e8d7a...fb5 Wow Forstår ikke helt hvorfor jeg har fått tilbud her altså, er verken ung eller lekker og er så kjedelig og uinteressert i en mann/partner som en kan bli. Tilbudene jeg har fått i det virkelige liv kan jeg mer forstå for jeg er jo relativt snill og grei og tidvis sjarmerende men som sagt like er jeg like uinteressert der som her og det skjønner jo de fleste relativt raskt. Men det er kanskje en utfordring det og. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå