AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #1 Skrevet 20. juli 2021 Tenker ikke på å ta på seg selv under akten, men feks som kvinne og ligge på senga og onanere til man kommer. Jeg har aldri sett min partner gjøre dette, og jeg som kvinne hadde syntes det var utrolig kleint å ligge der og onanere mens han så på. Aldri vært et tema, jeg bare lurer på om det finnes flere som oss? Anonymkode: e5f00...cb7 6
SlemUlv Skrevet 20. juli 2021 #2 Skrevet 20. juli 2021 det er jo en fantastisk måte å få partner mer gira på. Vise hvor kåt jeg er.. Men nei, ikke alle gjør dette.. Vi er alle forskjellige. Heldigvis 6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #3 Skrevet 20. juli 2021 SlemUlv skrev (45 minutter siden): det er jo en fantastisk måte å få partner mer gira på. Vise hvor kåt jeg er.. Men nei, ikke alle gjør dette.. Vi er alle forskjellige. Heldigvis Hadde følt meg uhyre dum om jeg skulle lagt meg til rette med kåt blikk og tatt på meg selv mens han uant kom inn døra feks🙈 Skjønner at dette varierer fra person til person, og at dette ikke er mer normalt enn omvendt, men gud så dum jeg hadde følt meg😂 Anonymkode: e5f00...cb7 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #4 Skrevet 20. juli 2021 Ja det kan jeg gjøre, han blir jo ekstremt opphisset. Anonymkode: 294e0...480 6
Blue81 Skrevet 20. juli 2021 #5 Skrevet 20. juli 2021 Vi onanerer stort sett med den andre til stede. Avogtil hjelper vi hverandre,avogtil blir det sex.
Hedda-78 Skrevet 20. juli 2021 #6 Skrevet 20. juli 2021 Det gjør vi aldri. Onanering er "me-time". Men har ingen problem med å gjøre det som en del av akten. 13
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #7 Skrevet 20. juli 2021 Hedda-78 skrev (20 minutter siden): Det gjør vi aldri. Onanering er "me-time". Men har ingen problem med å gjøre det som en del av akten. TS her, da er vi på bølgelengde Anonymkode: e5f00...cb7
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #8 Skrevet 20. juli 2021 Har gjort det noen ganger med enten i forhold eller med ff. Menn jeg kjente over tid da. Jeg synes det var ganske deilig egentlig. Følte meg ikke dum eller noe. Menn liker godt å se på det. Anonymkode: e076d...cb3 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #9 Skrevet 20. juli 2021 Å ikke gjøre det er strengt håpløs selvskading. Tenk hvor opphissende det er for partner å få se 😍 - burde vært obligatorisk i et parforhold, å aldri la partner gå glipp noe så vakkert 🤩 Anonymkode: ce5c1...7b2 5
Frank Franke Skrevet 20. juli 2021 #10 Skrevet 20. juli 2021 Vi gjør det stadig. Et lite forspill, hun henter dildoen, eller bare bruker hånda å onanerer. Selv ligger jeg ved siden av å runker. Hun nyter å se, og høre meg stønne. Vi passer på å få orgasmen samtidig! Deilig!! 2
miSs. Skrevet 20. juli 2021 #11 Skrevet 20. juli 2021 Nei, onanerer sjeldent når jeg er alene tilome.
Bamseklemmer Skrevet 21. juli 2021 #13 Skrevet 21. juli 2021 Ja, et helt skoleår faktisk... med ei venninne som ville dele leilighet sammen meg. Det startet med at hun onanerte såpass høylytt, at jeg hørte henne gjennom veggen. Så sinnsykt pirrende, jeg listet meg ut på kjøkkenet og hentet et glass. La glasset mot veggen og lyttet, joda, lyden forsterket det hele... Den minste bevegelse sladret senga om hennes aktivitet, jeg hørte hennes needy småklynk, og den gjenkjente intevall lyden av rabbiten... Jeg ga gjenklang når jeg kom, så hun ikke skulle være i tvil. Vi holdt på slik i tre uker, hver morgen, etter skoletid og om kvelden. Ingen sa et ord, vi bare smilte til hverandre og oppførte oss som et gammelt ektepar. I et nachtspiel avslørete vi hverandre hva vi gjorde på soverommet. Den søndagen kommer jeg aldri til å glemme... vi drakk opp restene og la oss i hver ende av sofaen, fotflørtet, onanerte, og så på hverandre. Hjertet mitt banket noe sinnsykt og hun ble sprutrød i ansiktet av kåthet. Dette ble vår greie de kommende dagene, det utviklet seg til oralt. Hun ble en mester til å suge, gagge, runke og stimulere frenulum, og jeg fikk utvikle mine tungeferdigheter og squirtmetoder. Vi hadde aldri penetrerende sex, det ville ødelegge vennskapet vårt sa hun. Det hadde hun rett i, for vi er fremdeles perlevenner selv om hun er gift og har 4 barn... 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #14 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tenker ikke på å ta på seg selv under akten, men feks som kvinne og ligge på senga og onanere til man kommer. Jeg har aldri sett min partner gjøre dette, og jeg som kvinne hadde syntes det var utrolig kleint å ligge der og onanere mens han så på. Aldri vært et tema, jeg bare lurer på om det finnes flere som oss? Anonymkode: e5f00...cb7 Nope, aldri skjedd, vi har vært sammen 7 år. Hadde vært kleint egentlig. K31 Anonymkode: 4a3b2...25f 6
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #15 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Å ikke gjøre det er strengt håpløs selvskading. Tenk hvor opphissende det er for partner å få se 😍 - burde vært obligatorisk i et parforhold, å aldri la partner gå glipp noe så vakkert 🤩 Anonymkode: ce5c1...7b2 Tragisk svar. Nei, det er ikke HÅPLØS SELVSKADING. Og nei, det burde ikke være obligatorisk fordi folk er ulike på det seksuelle området. Og ikke alle synes noe slikt er vakkert å se. Anonymkode: 4a3b2...25f 10
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #16 Skrevet 21. juli 2021 Bamseklemmer skrev (1 time siden): hørte hennes needy småklynk Ja, DER sa du det. Jeg hadde opplevd det som ekstremt needy. Masete. Litt sånn at man gidder ikke bry seg om den andres kåthet, man legger seg bare på senga og viser frem sin egen. Sikkert noen som tenner på det også, men jeg er ikke en av de. Anonymkode: 8a30a...2ec 4
Bamseklemmer Skrevet 21. juli 2021 #17 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ja, DER sa du det. Jeg hadde opplevd det som ekstremt needy. Hun gjordet det kun fordi hun viste jeg ble kåt og tent på henne, en kvinnes dirty triks vil jeg si... Og det fungerte på meg. Jeg har opplevd dette mange ganger, når vi ligger side om side, en gang i delt campingvogn med en kvinne på fotballcup som foreldre, i telt med ei venninne, venninne av min mor osv... Snikonani heter det, utrolig pirrende for min del, trusestrikk lyd som får meg til å tro at nå skjer det ting... håndbevegelser som lager lyd, oftere svelging, tørr hosting, smattelyder fra vått kjønn, og den avslørende usynlige fittelukta. Som takk for underholdningen gjør jeg det samme❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #18 Skrevet 21. juli 2021 Nei 🙃 Hadde også følt meg dum/på utstilling. Men tar lett på meg selv under samleie. Anonymkode: 666b1...5bd 4
Fioljenta Skrevet 21. juli 2021 #19 Skrevet 21. juli 2021 Vi gjør det svært sjeldent. Kanskje en gang i halvåret eller så. Det er liksom kjekkere med sex der begge er med. Jeg har prøvd å onanere foran ham, men han klarer ikke å holde fingra fra fatet. En gang bandt jeg ham faktisk fast til en stol for at jeg skulle forbli der. Men løsna ham etterhvert siden jeg fant ut at jeg også ville han skulle delta. 🤗 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #20 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei 🙃 Hadde også følt meg dum/på utstilling. Men tar lett på meg selv under samleie. Anonymkode: 666b1...5bd Helt likt her. Anonymkode: e5f00...cb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå