Gå til innhold

Hvor skal jeg kunne onanere når typen er hjemme ? S

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kåt hele tiden. Typen vil ikke ha sex. Jeg har aldri onanert mer enn kanskje 10 ganger i året tidligere i livet ,men nå kunne jeg tenkt meg å kose meg hvertfall-3 ganger om dagen. Jeg er 31 år. Jeg prøver å være stille på rommet når det ‘’ går for meg’’ ,men får ikke halvparten ut av det siden jeg må holde pusten rett og slett 😂 har aldri vært utro og vil ikke ende opp med det heller. Problemet er at begge er hjemme hver dag og jeg får jo gjort svært lite med han til stede hele tia. Hva gjør dere andre ? Noen tips ? Er det stygt av meg å gjøre det i skjul ? Jeg skjemmes litt og føler det nesten som utroskap. Veldig redd for å bli tatt på fersken åsså så vet ikke om jeg skal fortsette 😕 klarer ikke gå fra han. Hvis jeg prøver å gjette på hvor lenge han ikke blir å kunne ha sex så er det ca 1 år... å tilogmed da tror jeg ikke han enda ønsker å ha så veldig mye sex. Kanskje ikke mer enn 2 ganger i uka.

syntes det høres så enkelt ut når jeg leser på andre sine ‘’tråder’’ og ‘’innlegg’’ at det bare er å onanere i vei 😹

Anonymkode: 346f3...c9a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du delt dine tanker med han? Hvis ikke så burde du starte der. Kanskje han vil se på?

Anonymkode: 4d9cb...9ee

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er kåt hele tiden. Typen vil ikke ha sex. Jeg har aldri onanert mer enn kanskje 10 ganger i året tidligere i livet ,men nå kunne jeg tenkt meg å kose meg hvertfall-3 ganger om dagen. Jeg er 31 år. Jeg prøver å være stille på rommet når det ‘’ går for meg’’ ,men får ikke halvparten ut av det siden jeg må holde pusten rett og slett 😂 har aldri vært utro og vil ikke ende opp med det heller. Problemet er at begge er hjemme hver dag og jeg får jo gjort svært lite med han til stede hele tia. Hva gjør dere andre ? Noen tips ? Er det stygt av meg å gjøre det i skjul ? Jeg skjemmes litt og føler det nesten som utroskap. Veldig redd for å bli tatt på fersken åsså så vet ikke om jeg skal fortsette 😕 klarer ikke gå fra han. Hvis jeg prøver å gjette på hvor lenge han ikke blir å kunne ha sex så er det ca 1 år... å tilogmed da tror jeg ikke han enda ønsker å ha så veldig mye sex. Kanskje ikke mer enn 2 ganger i uka.

syntes det høres så enkelt ut når jeg leser på andre sine ‘’tråder’’ og ‘’innlegg’’ at det bare er å onanere i vei 😹

Snakk med han...du skal ikke ha det sånn!

AnonymBruker
Skrevet

Dusjen er ganske greit, og mange vibratorer kan brukes der i tillegg. Jeg spiller alltid musikk når jeg dusjer så tror uansett ikke mannen hadde reagert noe på lyder eller andre ting. 

Her har vi det såpass åpent at selv om den ene ikke ønsker sex så hjelper den å tilfredsstille den andre. Han elsker å se på at jeg nyter vibrator selv om han bare ligger ved siden av 😉 Og jeg liker jo å ha ham å ligge i armkroken på etterpå uansett 

Anonymkode: e4716...0a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å gjøre det på badet. 

Anonymkode: 7231d...c4c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har rett...bare du skrev inn første innlegg så skjønner jeg jo at jeg er i et forhold som sikkert ikke kan reddes. Han er så sjenert, og jeg bruker å si til han at det er jo bare gøy osv..

har igrunn prøvd alt mulig rart.. har prøvd å ikke være så pågående . Har prøvd å gå litt lettkledd men ikke hoppe på han av den grunn.. har prøvd å være pågående ...har prøvd å spørre om det r noe spesielt han tenner på som han vil jeg skal gjøre noe spesielt i senga.. har prøvd sexy undertøy. Har sakt man ikke trenger å ha sex men bare nærhet kosing og andre kjærtegn . Pikken i fitta er ikke så viktig men bare å være sexuelle sammen. Jeg er attraktiv og ser bra ut og vi hadde fantastisk sex før. Er ikke mangel på tenningen i den forstand. Men tror ikke han vil se meg onanere 😹😹 exen hadde digga det,men ikke han her 👎

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (6 minutter siden):

Snakk med han...du skal ikke ha det sånn!

Takk😇 nei syntes faktisk litt synd på meg selv siden jeg så gjerne vil det skal være oss. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har rett...bare du skrev inn første innlegg så skjønner jeg jo at jeg er i et forhold som sikkert ikke kan reddes. Han er så sjenert, og jeg bruker å si til han at det er jo bare gøy osv..

har igrunn prøvd alt mulig rart.. har prøvd å ikke være så pågående . Har prøvd å gå litt lettkledd men ikke hoppe på han av den grunn.. har prøvd å være pågående ...har prøvd å spørre om det r noe spesielt han tenner på som han vil jeg skal gjøre noe spesielt i senga.. har prøvd sexy undertøy. Har sakt man ikke trenger å ha sex men bare nærhet kosing og andre kjærtegn . Pikken i fitta er ikke så viktig men bare å være sexuelle sammen. Jeg er attraktiv og ser bra ut og vi hadde fantastisk sex før. Er ikke mangel på tenningen i den forstand. Men tror ikke han vil se meg onanere 😹😹 exen hadde digga det,men ikke han her 👎

Kjipt å høre😔 Nærhet er så viktig i et forhold, og når det er stor uenighet med mengden kos, er kanskje det beste å bare gå. Selv om det er trist. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Onani er like  viktig som sex i forhold, så ikke føl utroskap. Alle menn burde egentlig forstå hvor viktig det er for kvinnen å få onanere, det gjør henne smørblid og fornøyd, hun blir mere tålmodig med mannen, selv om han ikke vil ha sex.

Sex er tydeligvis ikke hans greie lengre, men han vil gjerne ha deg ved sin side som sin ekte. Ulik sexlyst starter bestandig dette problemet. Få han til å besøke venner, eller at du tar en "løpetur" ...på løpeturen finner du ditt hemmelige sted, og lar orgasmene renne ut av deg i rekke og rad uforstyrret... jeg har et sånt sted, og blir kåt når jeg knytter skoene, for da vet jeg hvor deilig jeg får det. Sunt er begge deler, man blir jo sprek at å ta den turen 2-3 ganger daglig😇 tenk litt på hjertet ditt... og med hjerte❤️

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi aner jo ikke hvor vanskelig og sårt dette er for ham, men jeg tror det er mye bedre med kommunikasjon og åpne kort, enn at han plutselig finner ut av det. For oss som er vant til åpen kommunikasjon om sexlivet, så fremstår dette som helt utenkelig.  Rett frem, er som regel den beste måten.  "jeg har mye lyst for tiden, og jeg trenger å onanere,  kanskje flere ganger om dagen. Hvor foretrekker du at jeg gjør det? Det er også veldig hyggelig, hvis du blir med og hjelper meg". 

Anonymkode: c3bc0...568

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Takk😇 nei syntes faktisk litt synd på meg selv siden jeg så gjerne vil det skal være oss. 

Du mener oss som deg og meg da?..Ja da tror jeg problemet blir raskt løst!!!🙈😂😂😂...sorry...sorry..kunne ikke dy meg!! Snakk med ham nå..og vær smertefullt ærlig!!!! Det  blir det forhold av..ikke av hemmelighold!!🌹

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (13 minutter siden):

Du mener oss som deg og meg da?..Ja da tror jeg problemet blir raskt løst!!!🙈😂😂😂...sorry...sorry..kunne ikke dy meg!! Snakk med ham nå..og vær smertefullt ærlig!!!! Det  blir det forhold av..ikke av hemmelighold!!🌹

🙄

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (1 time siden):

Hahaha!!!😂 Ikke dårlig den der..hehe. Skjønner jeg kan bli kvitt problemet fort😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi aner jo ikke hvor vanskelig og sårt dette er for ham, men jeg tror det er mye bedre med kommunikasjon og åpne kort, enn at han plutselig finner ut av det. For oss som er vant til åpen kommunikasjon om sexlivet, så fremstår dette som helt utenkelig.  Rett frem, er som regel den beste måten.  "jeg har mye lyst for tiden, og jeg trenger å onanere,  kanskje flere ganger om dagen. Hvor foretrekker du at jeg gjør det? Det er også veldig hyggelig, hvis du blir med og hjelper meg". 

Anonymkode: c3bc0...568

Du har mye rett 🙂 blir kanskje dumt å måtte gå rundt å skjule sånne ting.. og jeg tror ikke han har det så greit nei 😞 åsså hvis han oppdager det liksom.. å bedre å være ærlig som du sier. Samtidig som jeg ikke vet hva jeg klarer😅🤔 

AnonymBruker
Skrevet

Kjører du bil? Kan du kanskje kjøre deg en tur? Bilen demper i hvert fall litt lyd 😄

Anonymkode: 7ac71...c88

Skrevet

Du kan snakke med ham om det hvis du vil. Men jeg syns verken han har «rett» til å vite at du onanerer, eller til å bli såret om han oppdager det ved et uhell. Onani er helt naturlig, helt ok og absolutt noe man har lov til å holde innenfor egen privatsfære om man ønsker det.

Tips: Dusjen. Biltur. Når mannen er ute i ærend og huset er tomt. På do. I senga alene hvis du legger deg først/står opp sist.

Dere burde imidlertid kommunisere om (det manglende) sexlivet deres. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, Hippogriff said:

Du kan snakke med ham om det hvis du vil. Men jeg syns verken han har «rett» til å vite at du onanerer, eller til å bli såret om han oppdager det ved et uhell. Onani er helt naturlig, helt ok og absolutt noe man har lov til å holde innenfor egen privatsfære om man ønsker det.

Tips: Dusjen. Biltur. Når mannen er ute i ærend og huset er tomt. På do. I senga alene hvis du legger deg først/står opp sist.

Dere burde imidlertid kommunisere om (det manglende) sexlivet deres. 

Dette 👍 Vi har nesten ikke sex lenger (han vil ikke), men jeg onanerer innimellom. Tenker også at det trenger ikke han å vite, kommer ikke til å gjøre situasjonen noe bedre. Jeg gjør det på do (lar vanne i springen renne ekstra lenge…), i dusjen, passer på når han sover, om han jobber sent… jeg kommer lett om jeg vil så sjeldent noe problem. 

Anonymkode: fb29d...90e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...