Gå til innhold

Hvilken MP3-spiller har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg en MP3-spiller, men er usikker på hvilken jeg skal kjøpe.

Hadde vært greit å høre hvilken du har, om du er fornøyd med den, hvilke funksjoner som er bra/ikke bra - og ikke minst prisen du har betalt.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har iPod mini. Første mp3-spilleren jeg har. Fornøyd med den. Er oversiktlig. Og plass til ca 1000 sanger(4 GB) og kostet 1700 kr.

Og jeg synes den er fin å se på.

Skrevet

Har iPod mini fordi den er lekker i designet!

Skrevet

Jeg også har en ipod mini og er veldig fornøyd med den. Passelig med kapasitet (hvem trenger egentlig å ha mer enn 1000 sanger lagret til enhver tid?), den er lett å navigere på, stort og greit display, fin å se på er den også. I love my pink ipod! Også har den ett par spill også - ikke de mest givende, men når en kjeder seg alvorlig på en lengre busstur så er det kjekt å ha. :)

Skrevet

Skulle jo hatt meg en ny en snart, men duger den jeg har.

Har en Nike philips spiller, litt lavt minne, men ellers fornøyd. Kjøpte i USA for noen år siden. Kjekk til trening som er det jeg bruker den til.

Den kostet da ca 1600 NOK, koster nok endel mindre i dag :)

Skrevet

Har creative zen micro.

5 Gb minne - har ikke klart å fylle den opp

Kan lage et eget område for overføring av dokumenter etc.

Radio

Enkel og oversiktlig - lett å rippe cd, laste inn musikk

Skrevet
Har creative zen micro.

Radio

Har også den.

Fornøyd med selve spilleren, skulle bare ønske det gikk an å bruke den på flere fly snart. :frustrert:

Skrevet (endret)

Har en Creatice zen sleek med 20 gb. Godt fornøyd med den, bortsett fra at øreproppene faller ut hele tida.

Julie

Endret av Julie
Skrevet (endret)

Har en iPod 20 GB er veldig fornøyd med den!

Endret av Titti73
Skrevet

Jeg har creative zen micro. Jeg synes den er kjempebra, fordi den er akkurat passe stor. Den tar ikke sp altfor stor plass, og har 5 gb minnne. Helt topp egentlig.

Skrevet

Bruker dere hodetelefonene som følger med, eller har dere kjøpt det i tillegg?

Jeg bare lurer på om de egner seg til å bruke under trening, feks?

Skrevet

Har Creative muvo v200 med 512 MB, er veldig fornøyd med den. Har alt det eg treng og radio.

Kjøpte mp3 eigentleg for å ha nok ein plass til å lagra masteroppgåva mi+++ og musikk til treninga og reiser.

Har aldri brukt dei medfølgande høyretelefonane, har eigne koss pro med god lyd. Det er eit must! :)

Skrevet
Har creative zen micro.

Radio

Har den jeg og, er velig fornøyd. Lyden i hodetelefonene var ikke de beste da med de duger.

Skrevet

Enn så lenge bruker jeg øreproppene som følger med, men vurderer sterkt å kjøpe noen andre som sitter bedre.. Ikke forsøkt å trene med den, står i bruksanvisninga at det ikke er anbefalt.

Julie

Skrevet

Jeg har en bitteliten IAudio som jeg fikk til jul i fjor. Den er bare på 256 MB, men jeg bytter ut sangene ofte. Jeg er veldig fornøyd med min! :digge:

Skrevet

Jeg har en Creative Zen Touch, og er godt fornøyd. Betalte 2.600 kr i fjor, ser den er nede i 1.895 på komplett.no nå. Men jeg hadde heller betalt litt mer og kjøpt Creative Zen Sleek og fått med radio. Har over 10 GB med musikk på min spiller, og synes det er bra med god plass.

Mannen min kjøpte seg Creative Zen Nano for noen uker siden, og han er kjempefornøyd. Han skulle ha en det går an å trene med. Denne er nesten mindre enn en fyrstikkeske, veier ingen ting og har god lyd.

Jeg har kjøpt nye øreplugger her: http://www.boxwave.com/products/minibuds/index.htm

Disse sitter på en liten snelle, så man slipper ledninger alle veier. Fin lyd og kult design.

Catzy

Skrevet

Jeg har Sony V 5, 1 GB, jeg kjøpte den for 700 norske kroner i Thailand, og er strålende fornøyd.

Gjest prestekrage
Skrevet

Jeg har play-it. Noe av det beste er prisen. Betalte 300 kr for den (på Prix!!), og den fungerer supert til mitt behov. Musikk når jeg er ute å går eller sykler. Spiser kanskje batteri litt fort, men så lenge en 8pk med aaa (eller er det bare en a?) batteri bare koster 20kr på kiwi fungerer det mere enn bra nok for meg!! Lite minne (ca 60 sanger), men det er så sjeldet at jeg hører på 1000 sanger om gangen, at da skifter jeg heller bare spilleliste med jevne mellomrom

Ps: den skla også ha for at ledningene til høytaleren er intregrert sammen med snoren til å ha rundt halsen.

Skrevet

Har en ipod av eldre årgang.

Når det gjelder øretelefoner så har jeg Koss porta pro, de er svært bra. Jeg synes det er ubehagelig å ha propper stappet inni ørene, så jeg velger den eksterne varianten...

Skrevet

Creative Zen Micro

- 5 GB

- Radio

- Liten og fin

- Diktafon

- 12 timers batterilevetid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...