Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 509c5...e91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Evt 2 dager før?

AnonymBruker
Skrevet

Såfremt mannen har normal sædkvalitet er det gode sjanser for befruktning, svømmerne ligger klare og venter på egget. (Om du ikke skulle ønske å bli gravid bør du ta angrepillen heller enn å satse på at det går bra.)

Anonymkode: dea2f...92f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Såfremt mannen har normal sædkvalitet er det gode sjanser for befruktning, svømmerne ligger klare og venter på egget. (Om du ikke skulle ønske å bli gravid bør du ta angrepillen heller enn å satse på at det går bra.)

Anonymkode: dea2f...92f

Ønsker å bli gravid men samboer måtte reise bort i helga og er usikker på når eggløsning var. Kan være 2-3 dager der han var borte som vi ikke hadde samleie. Ser ut fra temp og symptomer at eggløsning har skjedd før mandag. Vi hadde samleie sent torsdags kveld/natt. Så er om det holder om eggløsning kom fredag, lørdag eller søndag 😀 

ts

Skrevet

Skal være ideelt med samleie 2 dager før eggløsning 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt gravid på den måten hver gang, med jentebabyer :) Sier jo at man skal ha sex noen dager før EL om det skal bli jente.

Anonymkode: e5a35...e7b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har blitt gravid på den måten hver gang, med jentebabyer :) Sier jo at man skal ha sex noen dager før EL om det skal bli jente.

Jeg fikk tvillinger. Gutt og jente. 

Anonymkode: d8c69...aca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være en fordel å lære seg grunnleggende anatomi før man prøver på barn.

Hjelpes.

Anonymkode: e527e...603

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hjelpes.

Mange sutrete kjerringer her inne, altså. Håper du snart får ut agurken som står på tvers inne i ræva di. Ha en fin dag  :klem1:

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hjelpes.

Forstår ikke hvorfor folk må snakke så nedsettende? I tillegg svarer du ikke på spørsmålet til ts, så du bidrar kun negativt.. Kanskje folk hadde kunnet mer om man ikke fikk pes for å stille «dumme» spørsmål?😉🤷‍♀️

Skrevet

Sex 2-3 dager før EL er veldig bra. Begge disse er fertile dager, og soldatene liker best å ligge å vente på egget.

• Liker 1
Gjest 123 eller noe
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-7-21 den 4.17):

Jeg ble og gravid 3 dager før EL, jordmor mente hun så ei lita jente på UL i går, men det var for tidlig å si ennå (uke 13) :) Ja jenter er treigere til å svømme, men lever lengre har jeg lest. Blir gøy å se om det stemmer ^^

Gjest Robin666
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-7-21 den 4.17):

Akkurat. Trolldom og magi fungerer fortsatt. 

Gjest 123 eller noe
Skrevet
Robin666 skrev (1 time siden):

Akkurat. Trolldom og magi fungerer fortsatt. 

Eller bare god gammaldags science? Jenter svømmer treigere, men lever lengre. Gutter svømmer raskere, men dør fortere. Å sitte her som mann på prøveforumet og tøffe seg med sånne uttalelser en lørdagsmorgen, er så jævla merkelig..

AnonymBruker
Skrevet
skruttveig skrev (2 timer siden):

Jeg ble og gravid 3 dager før EL, jordmor mente hun så ei lita jente på UL i går, men det var for tidlig å si ennå (uke 13) :) Ja jenter er treigere til å svømme, men lever lengre har jeg lest. Blir gøy å se om det stemmer ^^

Lykke til. Har sett en del svar du har gitt her på forumet, og du virker som et så godt menneske. Unner deg det beste. 

Anonymkode: 236af...433

Gjest 123 eller noe
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lykke til. Har sett en del svar du har gitt her på forumet, og du virker som et så godt menneske. Unner deg det beste. 

Vet ikke om det var ironi siden jeg ofte svarer surt og hissig. Men takk, om du var seriøs, blir nå like glad for jente som gutt, jeg :)

AnonymBruker
Skrevet
skruttveig skrev (1 minutt siden):

Vet ikke om det var ironi siden jeg ofte svarer surt og hissig. Men takk, om du var seriøs, blir nå like glad for jente som gutt, jeg :)

Nei, ikke ironi. Ja, vi kan alle svare hissig iblant, men mener en del innlegg hvor du har skrevet veldig fint og oppmuntrende, trøstende til folk.

Håper alt går bra med svangerskapet fremover. 

Gjest 123 eller noe
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, ikke ironi. Ja, vi kan alle svare hissig iblant, men mener en del innlegg hvor du har skrevet veldig fint og oppmuntrende, trøstende til folk.

Håper alt går bra med svangerskapet fremover. 

Det var hyggelig å lese, tusen takk for det ❤️ :) Ja det er ikke lett å holde seg rolig når folk lager kvalm med vilje, men man vil jo støtte så godt man kan når folk oppriktig sliter med ting :) 

Skrevet
skruttveig skrev (4 timer siden):

Eller bare god gammaldags science? Jenter svømmer treigere, men lever lengre. Gutter svømmer raskere, men dør fortere. Å sitte her som mann på prøveforumet og tøffe seg med sånne uttalelser en lørdagsmorgen, er så jævla merkelig..

Det er fredag. Har du også ferie? :danser:

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Oppps, det var det gitt! Ja første uke ferie! Men spesielt å sitte her fredagsmorgen og tøffe seg også da 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...