Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er godt voksen skilt dame. Har vært gift i nesten 20 år med en mann som trakket meg ned, og snakket stygt til meg. 

Sex var forferdelig vondt. Da jeg kom i overgangsalder kunne jeg skylde på at det derfor jeg var så tørr. Han synes jeg var for anspent og avskyelig for å ha sex. Jeg var lettet som slapp.

Til slutt orket jeg ikke ekteskapet mer, og han orket heller ikke. Det gikk greit.

I mange år levde jeg uten glede av sex. Savnet heller ikke. Det høres rart ut. Men jeg var overbevist om at jeg ikke likte det.

Så traff jeg en snill mann. Han viste at han ville mitt beste. Han likte å bare stryke på meg. Ikke rart jeg ble dypt glad i ham. Jeg følte kribling og at kroppen ble fyllt med lyst. Jeg? Jeg ble våt og kåt, og  jeg hadde en intens glede og utbytte av sexen. 

Jeg var i overgangsalderen. Likevel fungerte jeg som jeg aldri hadde gjort.

Han ble kanskje skremt av meg, på en måte. Vi var en del forskjellig. Vi bodde litt langt fra hverandre. Det varte ca 5 mnd.

Jeg savner ham siste egentlig ikke. Men jeg savner en mann. Og jeg gråter over at jeg føler meg så ensom. Samtidig som jeg føler meg lettet over å ikke være i ekteskapet lenger. Nå kommer det frem det jeg fortrengte i alle år, og prøvde å dekke over for meg selv og andre.

Men jeg er glad for å vite at jeg fungerer som bare det. Ville bare si det.

Ta vare på deres forhold der dere begge er snille med hverandre. Det er vondt å være alene.

Anonymkode: 7f559...8b5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

💕

Anonymkode: 59be8...10e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg. Takk for at du delte! Jeg er glad for at du kom deg ut av det fæle ekteskapet, men skjønner ensomheten. Jeg håper du kan fokusere på deg selv og gleder du har og skaper i ditt eget liv! Ikke la gleden vente til du har funnet en ny mann. 

Til håp for fremtiden: Jeg har sett mennesker finne den store, ekte kjærligheten etter at de har rundet 60.

Ønsker å sende deg en klem! 

Anonymkode: f5c79...5a4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar. Godt å lese.

Anonymkode: 7f559...8b5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...