Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nettopp en herlig uke alene i Spania der jeg møtte kjæresten for første gang. Nå etter jeg kom hjem så er det grusomme drømmer hver natt. Jeg har aldri mareritt til vanlig. 

Alt i fra folk som stikker hodet til folk oppi ei gryte med kokende vann. Jeg må se på torturen mens jeg er livredd. Har også drømt at jeg må beskytte en svane. Redd for at noen skulle få tak i den og være stygg mot den. Svanen kunne prate med meg. Og vi var i en dyrepark. Dette er bare noe. Jeg husker ikke alt. 

Men jeg våkner med skikkelig hjertebank og er veldig redd. Har lyst og holde meg våken i natt for og unngå dette. Eller sove på sofaen med full belysning i stua. 

Er det noen som har noen tanker? 

Anonymkode: 6f6f9...cec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje en demon som har tatt bolig 

Anonymkode: 0c758...388

AnonymBruker
Skrevet

Går du på noen nye medisiner?

Det kan påvirke drømmer.

Anonymkode: 7a00b...121

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kutt ut a. Off 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Går du på noen nye medisiner?

Det kan påvirke drømmer.

Anonymkode: 7a00b...121

Nei ingenting. Så jeg forstår det ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har Jesus i meg og han er sterkere. Så nei. Jeg er ikke redd for en svak demon. 

Skrevet (endret)

Ja, går du på medisiner? Fyfaaaeeen jeg gikk på noen for et år siden sånn ca. Jeg hadde de sykeste og jævligste drømmer den perioden. Heldigvis kunne jeg slutte på dem. 

Men jeg er opptatt av drømmer pga lang historie. Og du  får de verste drømmene når du takler det. Underbevissheten er interessant. 

Endret av SoWhat?
AnonymBruker
Skrevet
SoWhat? skrev (5 minutter siden):

Ja, går du på medisiner? Fyfaaaeeen jeg gikk på noen for et år siden sånn ca. Jeg hadde de sykeste og jævligste drømmer den perioden. Heldigvis kunne jeg slutte på dem. 

Men jeg er opptatt av drømmer pga lang historie. Og du  får de verste drømmene når du takler det. Underbevissheten er interessant. 

Vi får de verste drømmene når vi takler noe som har skjedd i fortiden?? 

Mente du det? 

Nei ingen medisiner. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Vi får de verste drømmene når vi takler noe som har skjedd i fortiden?? 

Mente du det? 

Nei ingen medisiner. 

Jeg bare snakket med to venner som er utdannet innen psykologi. Ikke at de vet alt heller akkurat, men jeg drømmer så mye og rart og iblant helt jævli. Og da sa de det. At de verste drømmene får du når du takler dem. Hmm. Jeg så liksom litt logikken. 

Endret av SoWhat?
AnonymBruker
Skrevet
SoWhat? skrev (47 minutter siden):

Jeg bare snakket med to venner som er utdannet innen psykologi. Ikke at de vet alt heller akkurat, men jeg drømmer så mye og rart og iblant helt jævli. Og da sa de det. At de verste drømmene får du når du takler dem. Hmm. Jeg så liksom litt logikken. 

Aha. Så da er det godt mulig en positiv ting. Takk for svar. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette med kokende vann og presse folks hoder i kokende vannkan være et symbol på opphetede følelser, kanskje en kranglete/hissig person du har sett/møtt i det siste? Hodet er symbol på intellektet. Er det noen som har trukket dine handlinger i tvil i det siste?

Svanen er er godt tegn på gjensidig kjærlighet og lojalitet. Du var redd for at den ville bli skadet av noen, og det er jo naturlig i den forelskede fasen du er i🙂

Anonymkode: 854e2...503

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...