AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #1 Skrevet 20. juli 2021 Fikk en spontanabort for to dager siden (6+4) da jeg våknet med mindre ømme pupper og murring i magen . Innen kvelden hadde d kommet masse klumper og blod etter litt mensensmerter av og på..kjente d var mye som gikk i toalettet.. føler ikke at det kan være noe annet enn sa dette her.. men idag våknet jeg med enda ømmere pupper å er kvalm igjen.. kan hcg stige mere nå? Jeg blødde mye på kvelden å det tørket ganske fort opp. Og blør mye mindre enn mensen nå. Noen med erfaringer ? Anonymkode: 0635c...b05
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #2 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Fikk en spontanabort for to dager siden (6+4) da jeg våknet med mindre ømme pupper og murring i magen . Innen kvelden hadde d kommet masse klumper og blod etter litt mensensmerter av og på..kjente d var mye som gikk i toalettet.. føler ikke at det kan være noe annet enn sa dette her.. men idag våknet jeg med enda ømmere pupper å er kvalm igjen.. kan hcg stige mere nå? Jeg blødde mye på kvelden å det tørket ganske fort opp. Og blør mye mindre enn mensen nå. Noen med erfaringer ? Anonymkode: 0635c...b05 Kanskje du mistet en tvilling? Anonymkode: 2b736...fe5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #3 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 20.7.2021 den 13.51): Fikk en spontanabort for to dager siden (6+4) da jeg våknet med mindre ømme pupper og murring i magen . Innen kvelden hadde d kommet masse klumper og blod etter litt mensensmerter av og på..kjente d var mye som gikk i toalettet.. føler ikke at det kan være noe annet enn sa dette her.. men idag våknet jeg med enda ømmere pupper å er kvalm igjen.. kan hcg stige mere nå? Jeg blødde mye på kvelden å det tørket ganske fort opp. Og blør mye mindre enn mensen nå. Noen med erfaringer ? Anonymkode: 0635c...b05 Sikker på t du har hatt en SA? Anonymkode: cdcaf...6b4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #4 Skrevet 21. juli 2021 Du er langt nok påvei til å ta ultralyd. Da får du enten vite om aborten er fullført/ikke fullført eller om det er et levende foster Anonymkode: e7bcf...80a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå