Gå til innhold

fyll i bløtkake

Anbefalte innlegg

Gjest september05
Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med forslag til noe godt en kan bruke til fyll i bløtkake? Hjernen min står litt stille akkurat nå :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krem blandet med syltetøy eller nøtter eller sjokolademelkpulver eller moset gele? Vaniljekrem?

Skrevet

Jeg syns det er godt med hermetiske fersken eller pærer.

Eller et lag med syltetøy og vaniljekrem.

Eller et lag med aprikossyltetøy.

Skrevet

- Krem blandet med rørte jordbær, evnt også bringebær eller bjørnebær

- Krem med hakkede hermetiske aprikoser og hakkede valnøtter

- Krem med hakkede hermetiske kirsebær og hakket mørk sjokolade

Skrevet

Mamma lager alltid bløtkake med et lag jordbærsyltetøy og et lag banan... det er godt det. Selvfølgelig med krem i midten og da.

Skrevet
Mamma lager alltid bløtkake med et lag jordbærsyltetøy og et lag banan... det er godt det. Selvfølgelig med krem i midten og da.

:Nikke:

Jeg lager alltid bløtkaken med et lag jordbærkrem (jordbærsyltetøy blandet med krem) og et lag banankrem (bananer knust og blandet meg krem!). Innimellom har jeg byttet ut fyllet eller syltetøyet, men får alltid beskjed om å bytte tilbake... ;)

Også dynkes bunnen alltid med melk eller juice.

Skrevet

Det er det aller beste jeg vet i bløtkake også (det eneste faktisk...) ;)

Skrevet

Bringebærmousse, eller en annen mousse, er min favoritt som bløtkakefyll.

Skrevet

Jeg lager alltid ett lag med bringebærsyltetøy - bananer og krem - og det neste med vaniljekrem - blir kjempegodt.

Skrevet

I dag har jeg faktisk hatt rips og jordbær i bløtkaken. Litt spesiellt for det er første gang jeg lager bløtkake med bær fra egen hage :)

Skrevet

Jeg bruker faktisk fruktcoctail på boks jeg. Namme - nam :sikle:

Skrevet

Jeg pleier kjøpe en stor firkløver som jeg smelter og smører tynt på hvert av lagene. Oppå der legger jeg skivet banan og så krem. Krem og hakket eller revet sjokolade til pynt. Har alltid høstet lovord fra dem som får det servert :)

Skrevet

Jeg smoerer foerst Sjokade paa, saa krem blandet med sjokolademelk-pulver. Det blir altsaa en slags sjokolade-bloetkake. Kjempegodt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...