Gå til innhold

Hvis en synsk spådame hadde fortalt deg at du kom til å dø to dager etter du skulle ta vaksine. Hadde du turt da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å ta den? Si at denne damen hadde fortalt deg dette lenge før corona brøt ut

Anonymkode: b01c7...9a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen seriøse spår i døden. De fra åndeverden eller våre hjelpere vi har fra den andre siden vil heller ikke gi informasjon om når noen dør.

Om en spådame sier som dette, er det ikke korrekt. En spåer ville aldri sagt at kom til å dø og en spåer vil heller ikke se noe av det. Sett deg inni hva spåing er. Det er forskjell på meninger og spåing.

Anonymkode: 507b8...6de

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke tatt det seriøst nei. 
De "klarsynte" som jobber på teletorg og lignende har ikke lov til å si noe som handler om sykdom eller død.

Anonymkode: 9a585...25f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Magefølelsen min sa at jeg ikke skulle ta vaksinen fordi noe ikke stemte, det var før skandalene med Astrazenica 

Anonymkode: c108b...114

Gjest Villfisker
Skrevet

Da hadde jeg ledd av henne, og sagt det var rart at hun som var synsk, ikke hadde fått med seg at jeg ikke skal ha den 😂😂

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Magefølelsen min sa at jeg ikke skulle ta vaksinen fordi noe ikke stemte, det var før skandalene med Astrazenica 

Anonymkode: c108b...114

FOr noen kan vaksinen være rett. For andre ikke. Følg magefølelsen på hva føler selv

Det handler om valg og det kan ingen spådame bestemme

Anonymkode: 507b8...6de

Skrevet

Jeg tenker at det første jeg ville gjort hvis jeg var synsk, ville vært å se neste ukes lottotall.

Så jeg tror ikke spesielt på synske som sier de ville "miste gaven". Hadde jeg sørget for å få den høyeste lottogevinsten som hadde vært utbetalt, synskheten kunne ryke og reise etterpå.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Haha, nei. Var hos en spåkone en gang i ungdommen og hun sa jeg skulle blir gift og få 4 barn... :sjokkbla:

Så lenge jeg ikke hadde fått lottotallene og vunnet millioner og i samme "spåsession" så hadde jeg nok ikke tatt det så seriøst.

Endret av FrøkenMånestråle
Skriveleif
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt hadde jeg tatt vaksinen.

Spåfolk driver med humbug fra ende til annen. 

Anonymkode: 91154...45f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Å ta den? Si at denne damen hadde fortalt deg dette lenge før corona brøt ut

Anonymkode: b01c7...9a5

Hvis denne personen klarte å spå både koronapandemien mange år før den brøt ut, pluss at det skulle utvikles vaksiner i høyt tempo, og at det skulle være skumle bivirkninger av dette, og det så viste seg at tingene begynte å skje, hadde jeg muligens lurt på om vedkommende hadde noen evner jeg faktisk kunne tro på. 

Skulle jeg dø av vaksinen to dager etter at jeg hadde tatt den, eller noe helt annet? Spesifiserte hun det?

Anonymkode: 29544...2f9

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er ikke redd for døden.

Anonymkode: f9f48...55b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trukke på synske eller spåkjerringer. 

Anonymkode: 547c1...4b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...