AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #1 Skrevet 20. juli 2021 Jeg møter min par ganger i året. Nå bor vi sånn 6 timer fra hverandre, så den er grei. Men så har jeg ei til, som jeg har kjent lenger enn hun forje. Vi har kjent hverandre fra fødselen omtrent. Og hun bor en time unna meg, men vi møtes også par ganger i året. Vi begge er litt dårlige på å ta initiativ pluss hun har en kronisk sykdom som tapper henne veldig. Og har full jobb. Så hun er ganske så sliten i hverdagen og trenger noen ganger helgen til å slappe helt av. Men 2 ganger i året er jo likevel ganske lite spesielt om man bor en time fra hverandre. Jeg skjønner hun andre som bor 6 timer unna. Hvor ofte møter dere bestevennen deres? Anonymkode: e9f0c...a03
Hedda-78 Skrevet 20. juli 2021 #2 Skrevet 20. juli 2021 Ca 2 ganger i året. Bor på hver vår kant av landet (12 timer i bil) 1
Sinsiew Skrevet 20. juli 2021 #3 Skrevet 20. juli 2021 Han ene ser jeg flere ganger i uka, han andre ser jeg litt til og fra. Alltid til nyttårsaften og 17 mai, ellers kanskje et par ganger i halvåret. 1
Blueberrymuffin Skrevet 20. juli 2021 #4 Skrevet 20. juli 2021 Hver helg, stort sett, og noen ganger i ukedagene om begge har tid. Så vanligvis 1-3 ganger i uken. Avhengig av jobb så klart, men møtes som oftest når begge har tid
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #5 Skrevet 20. juli 2021 Ikke ofte. Bor ikke langt unna. Har nok med jobb, dårlig helse og mann og barn. Anonymkode: 86656...a11
sicario Skrevet 20. juli 2021 #6 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg møter min par ganger i året. Nå bor vi sånn 6 timer fra hverandre, så den er grei. Men så har jeg ei til, som jeg har kjent lenger enn hun forje. Vi har kjent hverandre fra fødselen omtrent. Og hun bor en time unna meg, men vi møtes også par ganger i året. Vi begge er litt dårlige på å ta initiativ pluss hun har en kronisk sykdom som tapper henne veldig. Og har full jobb. Så hun er ganske så sliten i hverdagen og trenger noen ganger helgen til å slappe helt av. Men 2 ganger i året er jo likevel ganske lite spesielt om man bor en time fra hverandre. Jeg skjønner hun andre som bor 6 timer unna. Hvor ofte møter dere bestevennen deres? Anonymkode: e9f0c...a03 1-2 ganger i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå