Gå til innhold

Nyter hvert sekund sammen......

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nyter du hvert sekund sammen med mannen og barna?

Venninnen min gjør det 😀. Hver ferie(jul,vinterferie, høstferie,påske,og sommerferie) legger hun ut bilder på Facebook av seg , mann og barn å skriver: nyter hvert sekund sammen guttene mine. 

Greit for oss å vite at de har ett perfekt liv 🤣🤣

Anonymkode: 16ada...aca

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Venninnen min gjør det 😀. Hver ferie(jul,vinterferie, høstferie,påske,og sommerferie) legger hun ut bilder på Facebook av seg , mann og barn å skriver: nyter hvert sekund sammen guttene mine. 

De har ikke det hvis hun hele tiden må fronte det... 

Anonymkode: d1f01...e79

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hehe! Nei. Men jevnlig i små glimt :)

Anonymkode: 9761c...db6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sola skinner alltid på sosiale medier☀️
det er vel hverdager og kaos i ferien også. Nyter ferien jeg også, men har ikke lagt ut noe på SoMe av den grunn. 
folk koser seg ihjel på SoMe i ferietidene 😅 legger ut dag for dag.. blir så krampeaktig 

Anonymkode: ddffe...df7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2021 den 12.43):

Helt tydelig at hun ikke gjør det. Jeg sitter ikke på facebook når jeg er med ungene mine. Faktisk motsatt, når jeg ikke har et eneste bilde å publisere etter en opplevelse eller tur, så har jeg virkelig nytt tiden sammen med barna mine. Jeg har blitt så mye flinkere til å være der heller enn å ha mobilen i hånda. Innrømmer å ha med et gammeldags kamera da, men da brukes det mye mindre.

Og nei, jeg nyter ikke hvert sekund. Langt derifra. Jeg nyter mange sekunder, men vel så mange er en jobb som må gjøres, iaf akkurat nå. Barna hjemme på andre uka med kraftig sommerforkjølelse. Hadde alle følt det jeg føler nå hadde ingen noen sinne fått barn :P Det går vel opp og ned som alt annet. 

Er dessuten ofte slik at jo mer du har behov for å poengtere det, jo mer er sannsynligheten for at det er noe under overflaten du flykter fra.

Anonymkode: 681ac...225

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg logger meg ut av Facebook og snap i ferien. Noen legger jo ut flere bilder i timen, mest på snap da 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nyter det meste når jeg har ungene her, men ikke hele tiden. Det er jo noen konflikter osv. 

Mannen nyter jeg hele tiden. Vi har ingen konflikter, og jeg elsker å være sammen med ham. Selv om vi bare sitter i hvert vårt hjørne i sofaen eller handler mat, er jeg bevisst på det. Og på dårlige dager, når tungsinnet kommer eller verden ellers er dritt, så er han min livbøye. 

Men jeg har aldri skrevet noe sånn på fb. 

Anonymkode: 49bd4...8af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun gjør helt sikkert IKKE det. Men kan være hun velger å fokusere på det som er positivt og liker å dele bilde. At en alltid nyter hvert sekund med mann og barn tror jeg nok ikke.

Anonymkode: f4724...97d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helt tydelig at hun ikke gjør det. Jeg sitter ikke på facebook når jeg er med ungene mine. Faktisk motsatt, når jeg ikke har et eneste bilde å publisere etter en opplevelse eller tur, så har jeg virkelig nytt tiden sammen med barna mine. Jeg har blitt så mye flinkere til å være der heller enn å ha mobilen i hånda. Innrømmer å ha med et gammeldags kamera da, men da brukes det mye mindre.

Og nei, jeg nyter ikke hvert sekund. Langt derifra. Jeg nyter mange sekunder, men vel så mange er en jobb som må gjøres, iaf akkurat nå. Barna hjemme på andre uka med kraftig sommerforkjølelse. Hadde alle følt det jeg føler nå hadde ingen noen sinne fått barn :P Det går vel opp og ned som alt annet. 

Er dessuten ofte slik at jo mer du har behov for å poengtere det, jo mer er sannsynligheten for at det er noe under overflaten du flykter fra.

Anonymkode: 681ac...225

Godt skrevet. De som legger ut slike glansbilder vil vise at de mestrer og er flinke. Vil vise at de får til ting. 
i dag la jeg ut mitt første bilde i sommer på insta. Har grillet og dekket fint lang bord ute. Det var jeg skikkelig fornøyd med. 
Men det er jo ikke slik at vi har slike middager hver dag

Anonymkode: ddffe...df7

Skrevet

Men sier hun selv at hun nyter hvert sekund, eller er det din tolkning av bildene? 

Det er vel ikke så rart at hun bare legge ut bilder fra de koselige stundene?

Og hvorfor blir du egentlig så engasjert/provosert (?) av det?

Jeg mener ikke å være slem nå, så jeg håper du ikke tar dette ille opp, men jeg skjønner ikke helt hvor du vil med innlegget ditt?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Gnå skrev (1 time siden):

Men sier hun selv at hun nyter hvert sekund, eller er det din tolkning av bildene? 

Det er vel ikke så rart at hun bare legge ut bilder fra de koselige stundene?

Og hvorfor blir du egentlig så engasjert/provosert (?) av det?

Jeg mener ikke å være slem nå, så jeg håper du ikke tar dette ille opp, men jeg skjønner ikke helt hvor du vil med innlegget ditt?

Hun skriver at hun nyter hvert sekund. 

Synes bare det er merkelig å skrive sånt 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun skriver at hun nyter hvert sekund. 

Synes bare det er merkelig å skrive sånt 

Enda merkeligere å sitte og lese det - og bli irritert. Du MÅ ikke være på sosiale medier vet du.

Anonymkode: ccb3f...c4c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sosiale medier er for å vise frem de gode stundene. Det betyr ikke at alt er bra hele tiden. Det finnes de som kjenner familien og veit nok hva som er bak fasaden.

Jeg legger også ut bilder der vi har hatt det koselig så familien kan se og følge med. Har lite følgere på Instagram og snapchat. 

Som personen er de gode stundene så mange at de negative forsvinner like fort som de kommer 🙂

Har to barn og gift på 15 året. Kan love deg at det går en kule varmt.

Selv i de negative stundene tenker jeg at jeg er heldig. At jeg kan diskutere med en trygg mann, krangle og diskutere halvt ihjel med ungene og en time etterpå sitter vi sammen i sofaen og ser en film. Eller finner på noe annet koselig 🥰

At du lar deg irritere av noe sånt må jo bety at du selv mangler noe i ditt liv 🧐 Er det ikke bra at noen kan nyte hvert sekund sammen? Unner du de virkelig ikke den lykken 🙄

Anonymkode: 4059a...cd7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja det gjør jeg. Det er selvfølgelig oppturer og nedturer men stortsett veldig greit. Hvorfor være sammen med en man ikke trives med? Kjenner en del som ikkr klarer å være på hytten en helg, reise på sommerferie eller andre ting alene som familie(mann,dame og barna). Men alltid måtte ha med andre. Må være veldig slitsomt i lengden. Er godt å kunne være seg selv og være med de du bor med uten å måtte ha med andre hele tiden.For du klarer ikke å snakke sammen eller være alenr. Trist! Men ja er mye fasade bilder og! No poster ikke jeg bilder!

Anonymkode: 217bc...f8d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg veldig godt, men de som legger ut mest skryt på some er også de som sliter mest på hjemmebane, det være seg enten høyt konfliktnivå eller at de har blitt uinteresserte i hverandre. De fine bildene blir en måte å overbevise seg selv om at det livet de har valgt er verdt det. 

Bare logg av nå i sommer, ts, det er ikke noe å hente på some annet enn irritasjon

Anonymkode: 39fa3...ab2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...