Lafamiglia Skrevet 20. juli 2021 #1 Del Skrevet 20. juli 2021 (endret) Er det mulig å skjule tråder fra "siste innlegg" og "dette snakker vi om nå"? Jeg ønsker ikke å få opp incel-tråder når jeg klikker på "siste innlegg" eller når jeg går inn på forumet. Går det ikke an å skjule disse? Det går jo an å få/legge tråder man interesserer seg for, men ikke har svart i i "favoritter", og det går også an å fjerne tråder man har svart i fra "mine innlegg". Men jeg ønsker også å skjule enkelte tråder som jeg IKKE har svart i. Dette ser ikke ut til å være mulig. Eller tar jeg feil? Hvordan gjør jeg det, i så fall? Endret 22. juli 2021 av Lafamiglia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. juli 2021 #2 Del Skrevet 20. juli 2021 Hei. Det er dessverre ikke mulig å skjule enkelttråder eller underforum fra "dette snakker vi om nå". Denne funksjonen er på forsiden og i praksis lik i innlogget og utlogget versjon. Det er mulig å blokkere underforum fra "siste innlegg", men ikke enkelttråder. Hvis du vil skjule underforum fra "siste innlegg" går du inn på innstillinger og ignorer kategorier. Der kan du legge til de underforum du evt. vil blokkere fra "siste innlegg". Edie, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 22. juli 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 22. juli 2021 OK, takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå