Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nietsoj skrev (På 6.2.2022 den 1.24):

En telefon fra Norsk Tipping

Den kan du få, så tar jeg alle pengene trygt inn i min konto. :gullengel: 💰

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiste frokost for noen timer siden, men er sulten igjen. Gleder meg til lønsj, for da skal jeg ha en stor og fersk baguett med masse reker. Knasende sprøtt smaker det og med litt sitron og krydder på blir det smaskens. Akkurat den baguetten ønsker jeg meg nå. :spise: 

• Hjerte 1
Skrevet

Ønsker meg også god lunsj😋

• Liker 1
Skrevet

Her er litt ekstra til lunsjen hoppe 😊

🍣🥫🌶🧀

Skrevet

Ønsker meg Sol, Sommer og Utepils😃

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (På 24.2.2022 den 8.54):

Her er litt ekstra til lunsjen hoppe 😊

🍣🥫🌶🧀

Jeg ønsker at Cid kunne få en spaopplevelse bestående av kryttsterk chili og fiskeslo og han kunne ikke rømme fra badekaret, for etterpå er det knallhard massasje over alt...og ANTON er massøren! :laugh: Moah-moah-MOAHHHHH!!!!

Bortsett fra det så ønsker jeg meg en lang fotmassasje av det snille slaget. :) 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Jeg ønsker at Cid kunne få en spaopplevelse bestående av kryttsterk chili og fiskeslo og han kunne ikke rømme fra badekaret, for etterpå er det knallhard massasje over alt...og ANTON er massøren! :laugh: Moah-moah-MOAHHHHH!!!!

Bortsett fra det så ønsker jeg meg en lang fotmassasje av det snille slaget. :) 

😨

Skrevet

Det er ikke ofte at Cid blir stille som en mus, men nå virket det. Jeg ønsker ham alt godt utover denne dagen. :goodbye: 

Skrevet

9 timers søvn

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan nøye meg med åtte, men skikkelig god søvn er det manko på her også. :sukk: Våkne helt uthvilt liksom...

Skrevet

Tjenerstab.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Åhh...det hadde vært noe ja...jeg tror jeg ville hatt sånne halvroboter som så helt ut som mennesker
og...hehe...alle mine skulle ha vært kvalitetsmenn. :rodme:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Ei godt montert hengekøye i stua mi. Jeg føler for å sakte gynges i slumring... :sove: 

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg ønsker meg varmere vær. Veldig lei av snø, is og kulde nå :fryser:

• 8 måneder senere...
Skrevet

Å kunne gå inn i en slags drivhusverden-dvale som holder all snø, glatt føre, kulde og ekligheter borte fra mitt liv de neste fire mnd. Der inne er det evig tidlig vår, jevn attengraders temperatur og godt lys uten steikende sol. Ingen turister. Bare høflige, hyggelige folk og billige priser på alt som er nødvendig å kjøpe for å ha det bra. Bare det ønsker jeg meg. Ikke noe mere enn det liksom... 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 22.11.2022 den 11.44):

Å kunne gå inn i en slags drivhusverden-dvale som holder all snø, glatt føre, kulde og ekligheter borte fra mitt liv de neste fire mnd. Der inne er det evig tidlig vår, jevn attengraders temperatur og godt lys uten steikende sol. Ingen turister. Bare høflige, hyggelige folk og billige priser på alt som er nødvendig å kjøpe for å ha det bra. Bare det ønsker jeg meg. Ikke noe mere enn det liksom... 

Idyll 🥰

• Liker 1
Skrevet

Nå kunne jeg ha tenkt meg verdens største varme karbonadesmørbrød med masse nystekt løk.  🥛:kaffe: ;) 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Nå kunne jeg ha tenkt meg verdens største varme karbonadesmørbrød med masse nystekt løk.  🥛:kaffe: ;) 

large

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...