Hoppetaujenta Skrevet 20. juli 2021 #1 Skrevet 20. juli 2021 (endret) Denne leken går ut på å ønske seg noe helt annerledes enn man vanligvis gjør det. Kun ett ønske pr. svar. Personlig kunne jeg ha tenkt meg å få se et bilde av Lilli Bendriss...uten all den ytre staffasjen vi alle ser henne med. Naturlig hårfarge, helt uten sminke og med en ensfarget joggejakke/bukse i avslappet hverdagsmodus. Det ønsker jeg meg. Hva med deg? Endret 20. juli 2021 av Hoppetaujenta
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. august 2021 #2 Skrevet 6. august 2021 (endret) .. Endret 6. august 2021 av AthenaRavenLuna
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 Jeg ønsker meg noe så enkelt som en kald drink på uteservering i fred og ro med gode venner
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #5 Skrevet 6. august 2021 Kwest skrev (4 minutter siden): Ønsker meg en ukes betalt ferie for 2🙂 omg same
Gjest Elder Millennial Skrevet 6. august 2021 #6 Skrevet 6. august 2021 Ønsker meg ett stort drivhus 🤩
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #7 Skrevet 6. august 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Ønsker meg ett stort drivhus 🤩 Jeg kjøpte et lite et nå nylig, angrer på at jeg ikke kjøpte større
Gjest Elder Millennial Skrevet 6. august 2021 #8 Skrevet 6. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Jeg kjøpte et lite et nå nylig, angrer på at jeg ikke kjøpte større Ja jeg vil helst ha ett som er stort nok til å ha en sittegruppe inni 🤩 Skjønner ikke helt hvorfor jeg ønsker meg det da, sliter med å holde liv i de plantene jeg har allerede 🤷♀️🤣🙈
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #9 Skrevet 6. august 2021 Elder Millennial skrev (1 minutt siden): Ja jeg vil helst ha ett som er stort nok til å ha en sittegruppe inni 🤩 Skjønner ikke helt hvorfor jeg ønsker meg det da, sliter med å holde liv i de plantene jeg har allerede 🤷♀️🤣🙈 Haha forstår deg 😂 jeg er helt lik😂
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. november 2021 #10 Skrevet 26. november 2021 At når jeg våkner i morgen, så står det i avisene: Koronaen er utryddet!
Gjest Cid Skrevet 26. november 2021 #11 Skrevet 26. november 2021 Athena79 skrev (1 time siden): At når jeg våkner i morgen, så står det i avisene: Koronaen er utryddet! Frykter at det aldri skjer 😕
MarianneE Skrevet 28. november 2021 #13 Skrevet 28. november 2021 Jeg ønsker meg følelsen av å hele tiden a jour hjemme. Å ikke føle at jeg henger etter. 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. november 2021 Forfatter #15 Skrevet 29. november 2021 Gjest Elder Millennial skrev (På 6.8.2021 den 20.17): Ja jeg vil helst ha ett som er stort nok til å ha en sittegruppe inni 🤩 Skjønner ikke helt hvorfor jeg ønsker meg det da, sliter med å holde liv i de plantene jeg har allerede 🤷♀️🤣🙈 Men hvis du har èn plante og resten er folk som sitter der da? De klarer jo å holde liv i seg selv. 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2022 Forfatter #17 Skrevet 5. februar 2022 En god norsk husmannskokk som vil lage god, gammeldags fiskemiddag til meg i dag og i morgen. 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2022 Forfatter #20 Skrevet 6. februar 2022 En fint avsidesliggende hytte i god, enkel stand...og den var min. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå