Gå til innhold

Hvor lenge var du sammen med kjæresten din før du sa at du elsket henne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er så store variasjoner her. Har et vennepar som sa at de elsket hverandre etter 2-3 mnd. Det tok 9 mnd før min kjæreste sa det for første gang til meg. Hvor lang tid tok det med dere?

Anonymkode: 6b0ba...74a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

6 mnd ca før jeg sa det til han 

Endret av Kittyfox
AnonymBruker
Skrevet

Det tok lang tid for oss. Jeg ville si det tidligere, men var redd for å få negativ reaksjon fra han. 

Anonymkode: e95d6...047

AnonymBruker
Skrevet

Noen mnd for meg.. mye lenger for kjæresten.

Anonymkode: 13b85...218

Skrevet

Alt fra 3 mnd. til 8 mnd. 

Skrevet

Tok ikke lang tid her, 2 mnd ca 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å si det fort er ikke et kvalitetstegn, heller snarere tvert i mot. 

Anonymkode: 5d291...ce9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen 11 mnder å han forsatt ikke sagt det :( Han sier bare at han er veldig glad i meg og at han vil vi skal flytte sammen.

Anonymkode: bba8d...25a

AnonymBruker
Skrevet

Ca 1 år

Anonymkode: 044ee...431

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg sa det med mange ganger i løpet av året som ledet fram til at vi ble sammen. Hun sa det mer enn ti år før vi ble sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Tror det tok 6 mnd før vi sa det til hverandre. Vi måtte virkelig mene det før vi sa det, og det gjorde vi :) 

Anonymkode: 7b11e...e25

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg tror vi begynte tidlig å si at vi elsket hverandre. Helt i startfasen, tror jeg. Nå har vi vært sammen i snart 4 år 😄 . Har bodd sammen i snart 3 år. 

Anonymkode: 1b6c9...237

AnonymBruker
Skrevet

Sånt sies ikke alltid med ord, men vises ofte ved handling i hverdagen. 

Anonymkode: 181f1...883

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Eksen sa det etter tre uker, tok noen mnd før jeg selv følte på det. Var sammen i 11 år. Kjæresten min nå sa det også etter tre uker, og han fikk høre det tilbake.

Anonymkode: 22728...59a

AnonymBruker
Skrevet

1 år etter første date. Seriøs dating i ca 8-9 mnd før disse ordene kom fra begge på valentines.

Anonymkode: 98216...5a7

AnonymBruker
Skrevet

Han sa det vel etter 4 måneder, men 7 på meg. Jeg måtte virkelig være trygg, sikker og føle det med hele meg før jeg brukte de ordene. Ex sa det vel etter en uke, og det ble helt feil for meg. Typ "Jeg elsker sommer og jeg elsker deg" 

Anonymkode: 50e14...f2e

AnonymBruker
Skrevet

Et par jeg kjenner har vært sammen 4 år og han har ikke sagt det. Er det normalt synes dere? 

Anonymkode: eec6a...82b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Et par jeg kjenner har vært sammen 4 år og han har ikke sagt det. Er det normalt synes dere? 

Anonymkode: eec6a...82b

Personlig sier jeg «glad i deg» til kjæresten mye oftere enn «elsker deg». Jeg mener jo det samme, men for meg er det veldig kunstig å si «elsker deg». Kanskje det har noe med dialekt å gjøre, men også det at jeg i min oppvekst var vant til å høre «glad i deg». 

Det viktigste er vel ikke å si ordene «elsker deg», men at man viser med andre ord og handlinger at man faktisk gjør det.

Anonymkode: 98216...5a7

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Sånt sies ikke alltid med ord, men vises ofte ved handling i hverdagen. 

Anonymkode: 181f1...883

Vi viste/viser det i handling, og da blir det også naturlig å si det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...