Gå til innhold

Køllebur på nakenstrand

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, nå må jeg få litt reflekterte råd fra dere KG'ere:

Det har seg slik at min kjære har utstyrt meg med chastity cage som endel av det female led relationship vi har. Dvs at hun bestemmer over min seksualitet og når jeg kan komme ut av buret og få orgasme osv. Dette er et type mamba cage helt likt det på bildet. Veldig behagelig å ha på over lengre tid forøvrig.

Hun har nå dratt på en ukes venninnetur med nøklene med seg, og jeg tenkte å gå og sole meg på nakenstrand mens hun var borte. Hva er deres tanker om det ift at jeg har dette buret på og er naken på stranden? Er det noen som har sett andre menn med lignende på stranden, eller er det helt no no å gå på stranden med det på mens det er andre mennesker der? 

Nano.jpg

Anonymkode: b5592...e56

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hun har nå dratt på en ukes venninnetur med nøklene med seg

Enten kødder du eller så burde hun på ingen måte hatt nøklene. Det der er så uforsvarlig som du får det.

Har ellers aldri vært borti det problemet der, har mer lurt på hvordan det er med metallbur i 20-30 kuldegrader, MEN jevnt over mener jeg man ikke skal presse sin seksualitet på andre i det offentlige rom. 

Anonymkode: 242ce...b61

• Liker 48
AnonymBruker
Skrevet

Dessuten kan du vel bare dra det av deg, det så ikke så veldig avansert ut.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan får du pissa med det der på?? Bare å klippe av ??

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dessuten kan du vel bare dra det av deg, det så ikke så veldig avansert ut.

Ja det tenkte jeg og er da ikke festa i noe. Men ville nok fått noen blikk fra folk på stranda .. ikke vanlig å se det der.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enten kødder du eller så burde hun på ingen måte hatt nøklene. Det der er så uforsvarlig som du får det.

Har ellers aldri vært borti det problemet der, har mer lurt på hvordan det er med metallbur i 20-30 kuldegrader, MEN jevnt over mener jeg man ikke skal presse sin seksualitet på andre i det offentlige rom. 

Hei, TS her.

Jeg ser ingen problemer med at hun har nøklene. Buret bruker jeg 24/7, og har gjort det i nesten ett år nå. Tas kun av for skikkelig grundig vask og sex i ny og ne. Det har veldig bra passform og laget av tynn, men sterk og stiv plast, så jeg kjenner ikke at jeg har det på i hverdagen.

Hva mener du med at man ikke skal presse sin seksualitet på andre i det offentlige rom, skjønte ikke den helt??

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, nå må jeg få litt reflekterte råd fra dere KG'ere:

Det har seg slik at min kjære har utstyrt meg med chastity cage som endel av det female led relationship vi har. Dvs at hun bestemmer over min seksualitet og når jeg kan komme ut av buret og få orgasme osv. Dette er et type mamba cage helt likt det på bildet. Veldig behagelig å ha på over lengre tid forøvrig.

Hun har nå dratt på en ukes venninnetur med nøklene med seg, og jeg tenkte å gå og sole meg på nakenstrand mens hun var borte. Hva er deres tanker om det ift at jeg har dette buret på og er naken på stranden? Er det noen som har sett andre menn med lignende på stranden, eller er det helt no no å gå på stranden med det på mens det er andre mennesker der? 

Nano.jpg

Dette er bare fantasi og tull.  :laugh: Er 100% sikker på det!

AnonymBruker
Skrevet
Bente1234 skrev (4 minutter siden):

Hvordan får du pissa med det der på?? Bare å klippe av ??

Hei TS her.

Jeg tisser akkurat som normalt med dette, det passer perfekt med hullet i enden, slik at strålen er som normal :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid bare andre menn på nakenstrender uansett, og siden menn alltid er de som syns det å vise kukk offentlig er innafor, så tenker jeg at det bare er å kjøre på. Nakenstrender er for menn som vil se nakne menn. 

Anonymkode: e041a...fed

• Liker 3
Skrevet

Det er alltid bare andre menn på nakenstrender uansett, og siden menn alltid er de som syns det å vise kukk offentlig er innafor, så tenker jeg at det bare er å kjøre på. Nakenstrender er for menn som vil se nakne menn. 

Noen bør fortelle dette til alle kvinnene på disse strendene.. De følger nemlig ikke dine regler. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (1 minutt siden):

Noen bør fortelle dette til alle kvinnene på disse strendene.. De følger nemlig ikke dine regler. 

Det kan jeg ikke, har aldri sett noen andre damer der. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg ser ingen problemer med at hun har nøklene. Buret bruker jeg 24/7, og har gjort det i nesten ett år nå. Tas kun av for skikkelig grundig vask og sex i ny og ne. Det har veldig bra passform og laget av tynn, men sterk og stiv plast, så jeg kjenner ikke at jeg har det på i hverdagen.

Ting kan oppstå akutt, så du skal ALLTID ha muligheten til å kunne låses ut ved behov, om det så er ved at hun må gi deg kode til en innelåst nøkkel du ellers ikke har tilgang til, ved hennes fravær.

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva mener du med at man ikke skal presse sin seksualitet på andre i det offentlige rom, skjønte ikke den helt??

Det handler om sosial adferd og at man ikke driver og drar med seg det som handler om sexlivet ut blant vanlige mennesker.

Tenker forøvrig at dette med hva du gjør på stranden, er HENNES avgjørelse, ettersom det med buret er hennes avgjørelse. 

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det kan jeg ikke, har aldri sett noen andre damer der. 

Det har jeg. Mange også. 

• Liker 5
Skrevet

Det er ok å gå med det, akkurat som med hundebånd, lærseletøy, latexklær og masker. Å søren, jeg glemte at det ikke er Pride-tog dette her. Selvsagt skal du ikke vise dine kinks på stranda. Hva tenkte jeg på?

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Bente1234 skrev (17 minutter siden):

Ja det tenkte jeg og er da ikke festa i noe.

Det er jo festet rundt ballene da, men mange av burene er likevel nokså enkle å få av. Og her har man også tilgang til kuken via disse hullene.

Et realt bur er festet med kateter og gir ikke mulighet til fikling.

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Hva du gjør under klærne dine er din sak. Vet om flere som går med vibrator i trusen eller buttplugg når de er ute i offentlighet. Det er greit så lenge man ikke plager andre. Sosial adferd er noe man skal tenke på. Man har ikke sex på nakenstrand heller. Eneste forskjellen på vanlig strand og nakenstrand er at man har klær på/ikke har klær på. All sosial adferd er den samme. 

Menn og kvinner ferdes på nakenstrand - det er ikke ment som et treffsted for menn som vil titte på menn. Det er en strand for bading, soling og sosialisering. 

Skrevet

Det er jo festet rundt ballene da, men mange av burene er likevel nokså enkle å få av. Og her har man også tilgang til kuken via disse hullene.

Et realt bur er festet med kateter og gir ikke mulighet til fikling.

Det er bra vi er forskjellig det der er veldig lite mandig i mine øyne da... 

• Liker 2
Gjest DramaTheLama
Skrevet
SlemUlv skrev (16 minutter siden):

Har de andre på stranden samtykket til å være med på din kink? 

Dette. Nei til å presse din seksualitet på andre uskyldige. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...