AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #1 Skrevet 20. juli 2021 Hadde vi hatt dette i Norge, hadde jeg vært hekta 😂 Anonymkode: 399ac...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #2 Skrevet 20. juli 2021 Glad for at vi ikke har det. Flere av deltakerne er ALENEMØDRE Anonymkode: 0839e...15d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #3 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Glad for at vi ikke har det. Flere av deltakerne er ALENEMØDRE Anonymkode: 0839e...15d ? Anonymkode: 399ac...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #4 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ? Anonymkode: 399ac...cbc ''?'' Hva? Anonymkode: 0839e...15d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #5 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): ''?'' Hva? Anonymkode: 0839e...15d Hva er problemet med at de er alenemødre? Anonymkode: 91aaa...cee
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #6 Skrevet 20. juli 2021 Jeg hadde elsket det 🙊 jeg saumfarer alle tilbudsaviser og kan dra innom 3 ulike butikker for å spare mest mulig. Anonymkode: 91aaa...cee 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #7 Skrevet 20. juli 2021 Elendig tv-program. Det går i massevis av ferdigmat, tannkrem og dopapir, men jeg ser veldig lite frukt, grønt eller rent kjøtt og meierivarer. Og så må man ikke glemme at det som spares inn må betales av de andre kundene. Working poor som har 2 jobber for å få det til å gå rundt har ikke tid til å klippe ut kuponger men har ofte nok ikke bedre økonomi. Anonymkode: d546e...a06 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #8 Skrevet 20. juli 2021 Dette programmet har vel i ettertid fått mye kritikker for at det er falsk. Det var vel noen av deltagerne som hadde falske kuponger som de hadde kjøpt på nett. Butikkene lot det gå for at det var et tv-crew på slep. Slik jeg også har forstått det så er det ofte mye større begrensninger på hvor mange kuponger man egentlig kunne bruke i samme butikk. Anonymkode: 68342...a49 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #9 Skrevet 20. juli 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Elendig tv-program. Det går i massevis av ferdigmat, tannkrem og dopapir, men jeg ser veldig lite frukt, grønt eller rent kjøtt og meierivarer. Og så må man ikke glemme at det som spares inn må betales av de andre kundene. Working poor som har 2 jobber for å få det til å gå rundt har ikke tid til å klippe ut kuponger men har ofte nok ikke bedre økonomi. Anonymkode: d546e...a06 man får jo ikke kjøpt helt vanlige grønnsaker og frukt i en vanlig matvarebutikk i USA. Det er sykt men sant, ihvertfall i Los angeles og den kysten der. Man måtte på farmers marked for å kjøpe «ordentlig» grønnsaker og frukt. I en matvarebutikk kunne man kjøpe epler som er ferdig kuttet og i sukkerlake! men ikke hele epler. Synes det var helt sykt.. dette var i 2009… Anonymkode: bedf8...a42 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #10 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): man får jo ikke kjøpt helt vanlige grønnsaker og frukt i en vanlig matvarebutikk i USA. Det er sykt men sant, ihvertfall i Los angeles og den kysten der. Man måtte på farmers marked for å kjøpe «ordentlig» grønnsaker og frukt. I en matvarebutikk kunne man kjøpe epler som er ferdig kuttet og i sukkerlake! men ikke hele epler. Synes det var helt sykt.. dette var i 2009… Anonymkode: bedf8...a42 Seriøst? Faen for et land altså. Anonymkode: ba97f...b49 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #11 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): man får jo ikke kjøpt helt vanlige grønnsaker og frukt i en vanlig matvarebutikk i USA. Det er sykt men sant, ihvertfall i Los angeles og den kysten der. Man måtte på farmers marked for å kjøpe «ordentlig» grønnsaker og frukt. I en matvarebutikk kunne man kjøpe epler som er ferdig kuttet og i sukkerlake! men ikke hele epler. Synes det var helt sykt.. dette var i 2009… Anonymkode: bedf8...a42 Ikke rart folk er feite der Anonymkode: 91aaa...cee
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #12 Skrevet 20. juli 2021 Ser jo uansett at det er ikke mye fornuftig man får. Her kjøper vi mye frukt og grønt, kyllingfile og ren fisk. Er vel dopapir og tannkrem jeg kunne ha brukt kuponger på. Sikkert litt kjeks til barna iblant. Anonymkode: 0573a...c00
Minya Skrevet 21. juli 2021 #14 Skrevet 21. juli 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: man får jo ikke kjøpt helt vanlige grønnsaker og frukt i en vanlig matvarebutikk i USA. Det er sykt men sant, ihvertfall i Los angeles og den kysten der. Man måtte på farmers marked for å kjøpe «ordentlig» grønnsaker og frukt. I en matvarebutikk kunne man kjøpe epler som er ferdig kuttet og i sukkerlake! men ikke hele epler. Synes det var helt sykt.. dette var i 2009… Anonymkode: bedf8...a42 Søstera mi var utvekslingstudent på Harvard, hun ringte hjem til mamma og klagde sin nød: De har juice i farge spylevæske-blå, men store pakker med spaghetti, det hadde de ikke. De små pakkene de hadde måtte hun kjøpe tre av for at det skulle bli nok til middag for henne og roomien XD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå