Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir jeg tilbud studieplassen jeg har søkt hvis det er ledig?

Anonymkode: 6a045...a82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begrunnelsesgrunn? Hva mener du med det?

Anonymkode: 773cd...708

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begrunnelse for hva?

Anonymkode: c7083...3be

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs jo om hva begrunnelsen din er først og fremst, og så som du selv sier om du får medhold i den begrunnelsen. Da kan du vel muligens få plass, om det er ledige plasser de kan etterfylle.

Min erfaring med å klage til SO på noe som IKKE er saksbehandlingsfeil er at du ikke får medhold og at du må søke igjen neste år, dessverre.

Anonymkode: d3135...615

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det spørs jo om hva begrunnelsen din er først og fremst, og så som du selv sier om du får medhold i den begrunnelsen. Da kan du vel muligens få plass, om det er ledige plasser de kan etterfylle.

Min erfaring med å klage til SO på noe som IKKE er saksbehandlingsfeil er at du ikke får medhold og at du må søke igjen neste år, dessverre.

Anonymkode: d3135...615

Spiller ingen rolle hva begrunnelsen er utifra mitt spm, men de har oversett et viktig dokument. Hvorfor har du klagd til SO? Man skal jo klage til saksbehandler. Det står når når har fått svarbrevet😊 Samordna har ikke noe med opptaket å gjøre, det er bare en database som skolen henter informasjon fra. Det er saksbehandler man skal klage til, kanskje derfor du ikke har fått medhold? 

Anonymkode: 6a045...a82

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...