Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #1 Skrevet 16. september 2005 Slit med litt små-kviser på halsen, og innimellom på haka og brystet. Kjøpte Silicol Skin i dag, og skal prøve det ut, men bør eg bruke noko rensemiddel i tillegg til dette? Eventuelt kva? Og kor ofte bør eg rense?? Har ikjke peiling på den slags eg.....
Månekvinnen Skrevet 16. september 2005 #2 Skrevet 16. september 2005 Om ingenting annet hjelper så prøv Diane p-pillen Ellers så har jeg god erfaring med MD....og tannkrem
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #3 Skrevet 16. september 2005 Om ingenting annet hjelper så prøv Diane p-pillen Ellers så har jeg god erfaring med MD....og tannkrem ← Kva er MD?
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2005 #4 Skrevet 16. september 2005 Kva er MD? ← Jeg regner med det er dette hun snakker om.... Drikker du mye melk? Får i deg mye melkeprodukter?
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #5 Skrevet 16. september 2005 Jeg regner med det er dette hun snakker om.... Drikker du mye melk? Får i deg mye melkeprodukter? ← Takk skal du ha... Eg drikk ein del mjølk jo.. Er ikkje det bra?
Lillesøster Skrevet 16. september 2005 #6 Skrevet 16. september 2005 Om ingenting annet hjelper så prøv Diane p-pillen Jeg trodde diane p-piller var trukket av markedet? :klø: Kan forøvrig gå god for md formulation som jeg selv har gått på i mange år. Men det var ikke før jeg gikk å krystallslipte ansiketet mitt jeg ble fornøyd. :smilejente:
Månekvinnen Skrevet 16. september 2005 #7 Skrevet 16. september 2005 Jeg trodde diane p-piller var trukket av markedet? :klø: Kan forøvrig gå god for md formulation som jeg selv har gått på i mange år. Men det var ikke før jeg gikk å krystallslipte ansiketet mitt jeg ble fornøyd. :smilejente: ← Da er jeg litt ille ute?! Bruker Diane og er kjempefornøyd jeg? Var forretsen MD formulations jeg mente ja, sorry for at jeg ikke var mer spesifikk
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2005 #8 Skrevet 16. september 2005 Det kan faktisk være med på å forverre problemet. Og hvis du nettopp har sluttet på hormonpreparater så kan det også han en stor innvirkning på huden din. Jeg har det slik selv at om jeg drikker melk (spesielt kultur) så spretter det frem bittesmå kviser, men holder jeg meg unna er jeg glatt som en barnerompe. Men små menger i saus og mat generelt går fint altså, så jeg har ikke kutta det 100% ut. Det kan jo være værdt et forsøk? Jeg har ikke helt troen på at alskens kremer kan funke på ditt og datt jeg, jeg tenker litt mer sånn at det kanskje kommer innenfra
Lillesøster Skrevet 16. september 2005 #9 Skrevet 16. september 2005 Da er jeg litt ille ute?! Bruker Diane og er kjempefornøyd jeg? Var forretsen MD formulations jeg mente ja, sorry for at jeg ikke var mer spesifikk ← Vel, da er den fortsatt i bruk. Hørte bare av en kollega at hun var tatt av pillen fordi den inneholdt så mye østrogen, var en del bivirkninger med den. Men jeg regner med at legen din har sjekket det ut . Legger ved en link: http://www.legemiddelverket.no/bivirk/prepfok/Diane.htm
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2005 #10 Skrevet 16. september 2005 Æ bruk Basiron for kviser i nakken og det hjælp! Æ har brukt de no i litt i overkant av ei mnd og kvisan e nesten så godt som borte. Men æ synes huden der blei litt rød og tørr av den,så æ bruke (i tillegg til Lactacyd såpe) ein mild, fuktighetskgivende og lett fuktighetskræm. Æ bruker den hvite 5% tuben. Litt i overkant av 100 krona for 90 g. Effektiv. Anbefale den Æ ville ihvertfall prøvd den før æ testa for eks MD Forumlation som er rådyre produkter(dog effektive).... Håpe det hjælp!
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2005 #11 Skrevet 16. september 2005 Men æ synes huden der blei litt rød og tørr av den Basiron er en veldig kraftig salve som sliter hardt på huden så det er viktig å holde seg til det pakningsvedlegget sier. At huden er rød,sår og kanskje flasser litt i begynnelsen er ganske vanlig men hvis problemet fortsetter skal man avbryte behandlingen. Hovedsaken er at man lar huden venne seg til den sakte. Så jeg vil anbefale deg å kutte den ut en stund Gjest så huden får "bygd" seg litt opp igjen, også forsøke å se om det går bedre :icon_smile:
reddelinnea Skrevet 17. september 2005 #12 Skrevet 17. september 2005 Det finnes også kremer som man kan få resept av legen. Bruker skinoren jeg. Men jeg klødde og det svei også ble jeg rød.. Så nå tar jeg det bare på selve kvisa. Den er jo rød uansett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå