true aspie Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Skriver Hans Rustad på document.no. Dette er sjokkerende nyheter som ingen andre tør skrive om. https://www.document.no/2021/07/19/obama-er-den-forste-antiamerikanske-president-og-na-har-han-sin-3-periode Bidens radikale politikk blir uforklarlig gitt hans mentale tilstand og Kamalas svake innsats. Men den gir mening hvis man kalkulerer inn den 44. presidenten. Barack Obama sitter ikke langt unna i et avlyttingssikkert rom og Bidens folk er gjengangere fra hans administrasjon. 3
FryNor Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 Jeg skjønner ikke at enkelte kan være så blåst i hodet at de tror på denne typen spinnville konspirasjonsteorier, dette er jo sånt fantasi-oppgulp man finner på Nyhetsspeilet. 43
Charlie Amberson Skrevet 19. juli 2021 #4 Skrevet 19. juli 2021 6 minutter siden, true aspie said: Skriver Hans Rustad på document.no. Dette er sjokkerende nyheter som ingen andre tør skrive om. https://www.document.no/2021/07/19/obama-er-den-forste-antiamerikanske-president-og-na-har-han-sin-3-periode Bidens radikale politikk blir uforklarlig gitt hans mentale tilstand og Kamalas svake innsats. Men den gir mening hvis man kalkulerer inn den 44. presidenten. Barack Obama sitter ikke langt unna i et avlyttingssikkert rom og Bidens folk er gjengangere fra hans administrasjon. Han trenger jo ikke sitte på et eget rom da. Han kan jo bare ta på seg gammel hvit mann-masken sin og legge om stemmen litt. Såpass skuespillerevner må vi tiltro Obama. Det ryktes at fru Biden har smilt mye mer i det siste. 10
Melkebarten Skrevet 20. juli 2021 #5 Skrevet 20. juli 2021 2 hours ago, true aspie said: Skriver Hans Rustad på document.no. Dette er sjokkerende nyheter som ingen andre tør skrive om. https://www.document.no/2021/07/19/obama-er-den-forste-antiamerikanske-president-og-na-har-han-sin-3-periode Bidens radikale politikk blir uforklarlig gitt hans mentale tilstand og Kamalas svake innsats. Men den gir mening hvis man kalkulerer inn den 44. presidenten. Barack Obama sitter ikke langt unna i et avlyttingssikkert rom og Bidens folk er gjengangere fra hans administrasjon. Du tar så vannvittig feil. Han er Biden, han bærer bare en maske med stemmeforvrengning. Han er også sammen med både Michelle Obama samt Jill Obama, sier seg selv at grunnen til at vi ikke ser Biden mer i avisene er jo fordi det tar så innmari lang tid med og ta på og av masken. Det er også en tunnel bygd i all hemmelighet som går fra The White House til husene som både Barack Obama samt Jill Obama bor i slik at det skal være mulig og komme og gå som han vil, uten og bruke maske. Det gir jo forsåvidt mening at han har 2 koner i og med at han må holde en fasade med både Michelle Obama samt Jill Obama. Kamala Harris er forsåvidt den tredje datteren til Obama men hun er ikke Michelle Obama sin, men Jill Obama slik at det skal være mulig og bygge ett nytt dynasti slik som Kennedy-klanen 6
Nicathv Skrevet 20. juli 2021 #6 Skrevet 20. juli 2021 "Bidens radikale politikk" ..haha! Biden står for omtrent samme politikk som Høyre her til lands. 11
Druid Skrevet 20. juli 2021 #7 Skrevet 20. juli 2021 true aspie skrev (14 timer siden): Skriver Hans Rustad på document.no. Dette er sjokkerende nyheter som ingen andre tør skrive om. Det er mer at det ikke er en eneste påstand der som er riktig. Det er faktisk imponerende å skrive så mye og ikke få noe faktuelt rett. Jeg har ikke egentlig fulgt med på Rystad, men har han vært så kunnskapsløs og tanketom før? Kan han ha hatt et drypp? 11
Pippi Lotta Skrevet 20. juli 2021 #8 Skrevet 20. juli 2021 Haha er det ikke dokument sin redaktør som ønsker og bli med i redaktør foreningen. Om de publiserer så tullete teorier, kan de da ikke forvente og bli anerkjent på noen måte. Jeg vet at falske nyheter og sprøe teorier egentlig er et seriøst demokratisk problem, men jeg greier ikke lavere og le 🤣 6
gjest431 Skrevet 20. juli 2021 #9 Skrevet 20. juli 2021 Pippi Lotta skrev (55 minutter siden): Haha er det ikke dokument sin redaktør som ønsker og bli med i redaktør foreningen. Om de publiserer så tullete teorier, kan de da ikke forvente og bli anerkjent på noen måte. Jeg vet at falske nyheter og sprøe teorier egentlig er et seriøst demokratisk problem, men jeg greier ikke lavere og le 🤣 Hans Rustad er medlem av Redaktørforeningen… 1
Pippi Lotta Skrevet 20. juli 2021 #10 Skrevet 20. juli 2021 fittesnerk skrev (2 minutter siden): Hans Rustad er medlem av Redaktørforeningen… 😬 oi, der mista jeg all respekt for redaktørforeninga. Of hva er det som skjer med hverden 2
true aspie Skrevet 20. juli 2021 Forfatter #11 Skrevet 20. juli 2021 Druid skrev (7 timer siden): Det er mer at det ikke er en eneste påstand der som er riktig. Det er faktisk imponerende å skrive så mye og ikke få noe faktuelt rett. Jeg har ikke egentlig fulgt med på Rystad, men har han vært så kunnskapsløs og tanketom før? Kan han ha hatt et drypp? Men les kommentarene under artikkelen da! 1
true aspie Skrevet 20. juli 2021 Forfatter #12 Skrevet 20. juli 2021 Pippi Lotta skrev (50 minutter siden): 😬 oi, der mista jeg all respekt for redaktørforeninga. Of hva er det som skjer med hverden Det er Lurås i Resett som ikke er medlem av red. foreningen.
Pippi Lotta Skrevet 20. juli 2021 #13 Skrevet 20. juli 2021 true aspie skrev (3 minutter siden): Det er Lurås i Resett som ikke er medlem av red. foreningen. Jeg trodde ingen av de var medlem, har nok hat for mye tro til kvalitets krava til foreningen.
Pippi Lotta Skrevet 20. juli 2021 #14 Skrevet 20. juli 2021 true aspie skrev (5 minutter siden): Men les kommentarene under artikkelen da! Nå har jeg lest kommentarene, men ser ikke at de er så relevante i forhold til Rystad sitt nivå. Hva er det jeg ikke får med meg?
sicario Skrevet 20. juli 2021 #15 Skrevet 20. juli 2021 Noe av det latterligste jeg har lest på en god stund. Dette er «steigan» nivå. 6
true aspie Skrevet 21. juli 2021 Forfatter #16 Skrevet 21. juli 2021 Pippi Lotta skrev (20 timer siden): Nå har jeg lest kommentarene, men ser ikke at de er så relevante i forhold til Rystad sitt nivå. Hva er det jeg ikke får med meg? Kommentarene ligger på samme nivå som Rustad. Kollektivt drypp? 1
Pippi Lotta Skrevet 21. juli 2021 #17 Skrevet 21. juli 2021 (endret) true aspie skrev (1 minutt siden): Kommentarene ligger på samme nivå som Rustad. Kollektivt drypp? Haha jo gått poeng. Endret 21. juli 2021 av Pippi Lotta
Gjest Older millennial Skrevet 21. juli 2021 #19 Skrevet 21. juli 2021 Syns det er fascinerende at vi i 2021, med så mye tilgjengelig informasjon bare noen få tastetrykk unna, fremdeles velger å tro på all slags skvip. Så glad for at kildekritikk og kritisk tenking har fått større plass i skolens nye læreplaner😊
Gjest Optimo Skrevet 21. juli 2021 #20 Skrevet 21. juli 2021 Melkebarten skrev (På 20.7.2021 den 3.12): Du tar så vannvittig feil. Han er Biden, han bærer bare en maske med stemmeforvrengning. Han er også sammen med både Michelle Obama samt Jill Obama, sier seg selv at grunnen til at vi ikke ser Biden mer i avisene er jo fordi det tar så innmari lang tid med og ta på og av masken. Det er også en tunnel bygd i all hemmelighet som går fra The White House til husene som både Barack Obama samt Jill Obama bor i slik at det skal være mulig og komme og gå som han vil, uten og bruke maske. Det gir jo forsåvidt mening at han har 2 koner i og med at han må holde en fasade med både Michelle Obama samt Jill Obama. Kamala Harris er forsåvidt den tredje datteren til Obama men hun er ikke Michelle Obama sin, men Jill Obama slik at det skal være mulig og bygge ett nytt dynasti slik som Kennedy-klanen Det verste er at jeg ikke vet om du er seriøs eller ikke. Så ille har internett blitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå