Gå til innhold

Overmadrass

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle hatt en ny overmadrass, men de varierer jo veldig i pris. Jeg regner med det er ganske vesentlig for søvnen å ha en god overmadrass. Hva er forskjellen på de dyre og de som er veldig billige? Hvordan merker dere forskjell? Noen som har noe (litt rimelig) å anbefale? 

Anonymkode: 64afa...385

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slet med nedligget seng for litt siden, trodde det kunne reddes med en god overmadrass men det kunne det ikke. Ikke nok med at senga har søkk så var den nye "memory foam" madrassen slik at den kapslet meg inn som en pølse i lompe... Kommer aldri til å kjøpe huskeskum igjen. Du må tenke på hva du liker, hard, middels eller myk madrass? Mye av senga er overmadrassen... Du kan bedre en seng ja, men da må du kompensere for sengens manglende kvalitet. Er sengen myk, kjøp en hard overmadrass osv. Evt. bare invester i jenssen eller svane først som sist, tross alt sover man mange timer iløpet av et liv..

Anonymkode: b08d3...294

AnonymBruker
Skrevet

Ikke kjøp på jysk. Verste jeg har vært borti. De nupper og nupper i ett sett og man ligger på nupper som stikker ut fra overmadrassen. Må fjerne nupper fra overmadrassen hele tida. Kaster den ved neste lønning og kjøper ny annet sted. 

Anonymkode: 74fb5...6ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke kjøp på jysk. Verste jeg har vært borti. De nupper og nupper i ett sett og man ligger på nupper som stikker ut fra overmadrassen. Må fjerne nupper fra overmadrassen hele tida. Kaster den ved neste lønning og kjøper ny annet sted. 

Siterer denne, ikke minst blir de nedligget etter no time slik at du må kjøpe ny...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Siterer denne, ikke minst blir de nedligget etter no time slik at du må kjøpe ny...

Er IKEA bedre? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg skulle hatt en ny overmadrass, men de varierer jo veldig i pris. Jeg regner med det er ganske vesentlig for søvnen å ha en god overmadrass. Hva er forskjellen på de dyre og de som er veldig billige? Hvordan merker dere forskjell? Noen som har noe (litt rimelig) å anbefale? 

Blitt for mye kos i den gamle overmadrassen eller ?😂

Anonymkode: bf600...7f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

https://www.ikea.com/no/no/search/products/?q=overmadrass

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Vesentlig for søvnen? Nei, normalt ikke vesentlig for søvnen. For en overmadrass har man hovedsaklig for å beskytte den mye dyrere hovedmadrassen. Men den kan også hjelpe mot en for myk eller for hard hovedmadrass. Hvis den er for myk eller for hard.

Anonymkode: 3a58f...166

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...