AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 En ny tåpelig regel for el-sparkesykler sier at maks fart når man kjører forbi noen på gangveien er 6 km/t. Hva slags rallende skrivebordsrytter sitter og finner noe sånt! Dette er jo ca bare vanlig rask gangfart. Som bleikfeit halvskallet 40-årig mann, ofte ufikst kledd, blir jeg øyeblikkelig gammel gris-stemplet hvis jeg "stalker" unge lettbeinte og lettkledde jenter ved å kjøre lenge ved siden av dem på gangveien. Det vil ikke hjelpe om jeg unnskylder meg med at jeg prøver å kjøre forbi. Dette kan fort bli mye farligere enn om jeg kjørte i 20 km/t som vanlig. Farligere for meg! Fare for å at de dæljer veskene sine rett i trynet mitt. Anonymkode: 0316d...c88 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #2 Skrevet 20. juli 2021 Trodde dette skulle være en tråd om en idiotisk samtykkeregel 😂 og så var det bare en kjedelig sparkesykkel. Men ja enig i at det er veldig lav fart. Anonymkode: 116d8...832
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #3 Skrevet 20. juli 2021 Kjør på veien, da, så kan du ha maksfart. Anonymkode: 4ed28...fc9 2
Peanut Skrevet 20. juli 2021 #4 Skrevet 20. juli 2021 Skjønner ikke problemet! Slutt å syt. Om du vil kjøre fort kan du enten kjøre i sykkelfeltet eller i veien. Jeg har en old skool sparkesykkel jeg må bruke fysisk makt for å komme meg frem på, og da brukes ofte sykkelfeltet. 4
Palma Skrevet 20. juli 2021 #5 Skrevet 20. juli 2021 Jeg har blitt kjørt forbi bakfra flere ganger mens jeg har gått på fortauet, de kjører i full fart og sneiet meg flere ganger. Livsfarlig for hører jo ikke at dere kommer. Hadde jeg tatt et steg til siden hadde jeg blitt kjørt ned. Så som gående syns jeg dette er helt topp... 6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #6 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): En ny tåpelig regel for el-sparkesykler sier at maks fart når man kjører forbi noen på gangveien er 6 km/t. Hva slags rallende skrivebordsrytter sitter og finner noe sånt! Dette er jo ca bare vanlig rask gangfart. Som bleikfeit halvskallet 40-årig mann, ofte ufikst kledd, blir jeg øyeblikkelig gammel gris-stemplet hvis jeg "stalker" unge lettbeinte og lettkledde jenter ved å kjøre lenge ved siden av dem på gangveien. Det vil ikke hjelpe om jeg unnskylder meg med at jeg prøver å kjøre forbi. Dette kan fort bli mye farligere enn om jeg kjørte i 20 km/t som vanlig. Farligere for meg! Fare for å at de dæljer veskene sine rett i trynet mitt. Anonymkode: 0316d...c88 Samme regel gjelder for fotdrevne sykler. Man skal selvsagt kjøre i ganghastighet!!!! Anonymkode: 3bdd3...890 1
Adrenalina1 Skrevet 20. juli 2021 #7 Skrevet 20. juli 2021 Forby de jævla sparkesyklene/elsparkesyklene😡 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #8 Skrevet 20. juli 2021 Palma skrev (13 timer siden): Jeg har blitt kjørt forbi bakfra flere ganger mens jeg har gått på fortauet, de kjører i full fart og sneiet meg flere ganger. Livsfarlig for hører jo ikke at dere kommer. Hadde jeg tatt et steg til siden hadde jeg blitt kjørt ned. Så som gående syns jeg dette er helt topp... Enig. Har opplevd det samme som deg mange ganger, både med voksne menn og med tenåringsgutter. Anonymkode: 3bdd3...890
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå