rorodinbåt Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Ja dette vet vi jo ikke er mange faktorer som spiller inn. Men jeg tror og håper på av vi i september/oktober vil vi stort sett være tilbake til normalen. Hva tror dere ???
Tunique Skrevet 20. juli 2021 #2 Skrevet 20. juli 2021 Tipper våren 2022 vil ting være nesten som normalt igjen 1
Sportydame Skrevet 20. juli 2021 #3 Skrevet 20. juli 2021 Ikke før neste sommer, da har de endelig skjønt at vaksine-hysteriet ikke er løsningen på problemet, isolert sett 😉 Fase 4 blir nok ikke innført i det hele tatt, fordi smitten kommer til å øke igjen nå fremover, tross vaksinene. 2
Fakta? Skrevet 20. juli 2021 #4 Skrevet 20. juli 2021 Det avhenger nok mye av hvordan det går i Storbritannia. Hvis det viser seg at eksplosjonen de har i smitte nå er et blaff som gir seg når de mest uforsiktige har blitt smittet så vil det være ganske trygt å åpne. Hvis ikke kommer vi nok til å måtte ha noen tiltak gjennom vinteren også. 3
infectedsopp Skrevet 20. juli 2021 #5 Skrevet 20. juli 2021 Noen som vet hvordan det går i Texas for tiden da? De skulle jo oppheve alle restriksjonene tidligere i år - ikke et ord fra media siden selvfølgelig. Går ut ifra det hadde vært svære overskrifter og dommedagsprofetier om det ikke gikk bra? Tunique skrev (6 timer siden): Tipper våren 2022 vil ting være nesten som normalt igjen Håper du har rett. Uten koronapass tull 4
Tøddel Skrevet 20. juli 2021 #6 Skrevet 20. juli 2021 Vi må vente på de som er urolige, de bruker lang tid på å kjøle seg ned 2
Capt. Obvious Skrevet 20. juli 2021 #7 Skrevet 20. juli 2021 Tilbake til normalen slik det var før mars 2020 tror jeg vi aldri kommer tilbake til, men vi vil forhåpentligvis kunne kvitte oss med flere av de gjenstående restriksjonene i løpet av et, til et par års tid.
Anonymus1986 Skrevet 20. juli 2021 #8 Skrevet 20. juli 2021 46 minutter siden, infectedsopp said: Går ut ifra det hadde vært svære overskrifter og dommedagsprofetier om det ikke gikk bra? Selvfølgelig. Fryktpropagandaen må opprettholdes. 5
Example Skrevet 20. juli 2021 #9 Skrevet 20. juli 2021 Det er strenge krav til å ha tiltak i Norge. Hvorvidt disse blir oppfylt når man har vaksinert den voksne befolkningen tviler jeg på. Der må i så fall bli restriksjoner rundt om man er vaksinert eller ikke. 1
rorodinbåt Skrevet 20. juli 2021 Forfatter #10 Skrevet 20. juli 2021 Capt. Obvious skrev (3 timer siden): Tilbake til normalen slik det var før mars 2020 tror jeg vi aldri kommer tilbake til, men vi vil forhåpentligvis kunne kvitte oss med flere av de gjenstående restriksjonene i løpet av et, til et par års tid. Ehe vedder du? de kan ikke holde på respriksjoner så lenge. Nå mener jeg selvsagt at man må være hjemme når man er syk og slik. Men så lite smitte som det har vært i Norge er dette urealistisk. Uff her var det mange negative folk gitt....... 1
tom1986 Skrevet 20. juli 2021 #11 Skrevet 20. juli 2021 (endret) Ila høsten. Straks hele den voksne befolkningen har fått to doser er viruset i realiteten helt ufarlig. Da gir ikke smittevernloven lenger rom for strenge og generelle tiltak rettet mot befolkningen. Endret 20. juli 2021 av tom1986
Capt. Obvious Skrevet 20. juli 2021 #12 Skrevet 20. juli 2021 rorodinbåt skrev (2 timer siden): Ehe vedder du? de kan ikke holde på respriksjoner så lenge. Nå mener jeg selvsagt at man må være hjemme når man er syk og slik. Men så lite smitte som det har vært i Norge er dette urealistisk. Uff her var det mange negative folk gitt....... Jeg vedder ingenting på det, men situasjonen har jo lært oss at dette er høyst ufortsigbart. Man har tatt seieren på forskudd før, og man risikerer å gjøre det igjen mtp. deltavarianten. Men jeg syntes man ser mange tegn på at man må vente seg en runde til med restriksjoner før man kan si det er over. I tillegg skal man også gjennomgå det i mange land som er uvaksinerte, så jeg tror oss vi kan vente oss mange år til med ulike grader av restriksjoner.
Anbefalte innlegg