AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Typen er råtten lat. Kan aldri rydde eller støvsuge eller lage MEG en brødskive til frokost foreksempel. Gå i søpla ? Gå i postkassa ? Lufte leiligheten eller gå tur med hunden. Han kan ikke vaske av bordet/bordene litt en og annen gang. Når det er vinter måker han snø AVOGTIL og det er vel det. Når jeg har bursdag gidder han ikke gjøre noe. Han stresser med at han må kjøpe gave men blir ikke noe av. Jeg har sakt jeg syntes det er mye viktigere med et lite kort og noen romantiske ord / 1 linje ?? Han kan aldri skifte på senga.. han dusjer bare 1 gang i uka hvis vi ikke har sex og hvis vi har sex så kanskje 3 gang. Han legger aldri fjernkontrollen til tv-en på bordet (vet det er en gutte greie) men har den bare ved siden av seg selv der han sitter. Spør ofte hva jeg vil se på,men alikevel.. jeg tenker vi er 2 ? Dele på bordet OG fjernkontrollene ..? Han kan aldri skrive en søt liten lappe til meg ,og det er noe jeg savner litt..og avogtil gi hverandre små gleder i hverdagen ? En kjøle skap magnet ? Nøkkelknippe ? Tenne litt lys og spørre om vi skal sitte under dyna i sofaen å se film ? Det er liksom ingen initiativ. Jeg sier vi burde gå tur sammen men han tar aldri initiativ.. frisør må jeg ringe å bestille for det gjør han ikke selv. fastlegen hadde han ikke tlf nr til engang ? Det måtte jeg gi han. Skjelden han tar rundt meg.. skjeldent han kysser meg.. jeg er forrresten populær blant det motsatte kjønn .. slank og lekker og Glimt i øyet . Uten å skryte. Utadvendt og liker spenning. Er veldig sympatisk og følsom. Hjelper alle jeg kan. men kan være sjalu og litt eiesyk...for å nevne noen negative sider med meg selv.. spørsmålet er bare : har noen av dere valgt samlivsbrudd grunnet REN LATSKAP og Mangel på et eller annet ? Er dere glad i ettertid og har dere eventuelt funnet en/ei ny ?? Som ikke er sånn altså 😉 vi er begge uføretrygdet og har ikke barn. Leier leilighet. Jeg er 25 og han er 48. Vi har vært sammen i 4 og et halvt år . Etter to år gjikk det nedover. Anonymkode: 8c4f2...8be
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 Du kan avslutte for enhver grunn DU synes er viktig nok. At han er så steike lat at man nesten må ta pulsen på ham, det er seff god nok grunn. Anonymkode: 149bf...b6a 12
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du kan avslutte for enhver grunn DU synes er viktig nok. At han er så steike lat at man nesten må ta pulsen på ham, det er seff god nok grunn. Anonymkode: 149bf...b6a Takk!:) men veldig vanskelig..er døds kjipt når personen bare forandrer seg totalt 😞 jaja.! Takk for din mening Anonymkode: 8c4f2...8be
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #4 Skrevet 19. juli 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Takk!:) men veldig vanskelig..er døds kjipt når personen bare forandrer seg totalt 😞 jaja.! Takk for din mening Anonymkode: 8c4f2...8be Det er jo det som skjer når forhold tar slutt. Man synes den andre forandrer seg totalt. 48 år og du er 25? Finn deg en yngre fyr. Har du lyst til å drasse rundt på han her i alle dine unge år? Hvordan trur du han vil bli når han når pensjonsalder? Da orker han vel ikke engang å forlate sofaen noen gang å sitter å fiser og ber deg raska på med middagen. Blir moro det. Anonymkode: 144c9...4f3 11
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #5 Skrevet 20. juli 2021 Det går som regel nedover etter 2 år, hvis ikke kjærligheta kommer idet forelskelsen fisler ut. Kjæresten min er ikke særlig romantisk med lapper og slikt, men han er reinslig og sjølstendig. Og fysisk øm og kjærlig. Alt i alt lett å like og omgås, også etter over 2 år sammen. Anonymkode: e6759...a6d 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #6 Skrevet 20. juli 2021 Du ble sammen med ham når du var 20 og han 44.....? Kanskje en på din egen alder fungerer bedre. Anonymkode: d50a4...3a3 7
Mt3 Skrevet 20. juli 2021 #7 Skrevet 20. juli 2021 Når du føler det er så mye som mangler i forholdet etter kun 4 år vil jeg sterkt anbefale deg å gå fra han, han er 48 år så at han vil endre seg til å bli renslig, mer huslige og romantisk av seg er det nok ingen sjanse for desverre. En går jo så klart fra hverandre fordi en er for forskjellige, har for ulike meninger om hvordan fordelingen i forholdet skal være. Så når du føler han er urenslig, hjelper til for lite med nødvendig husarbeid og du egentlig har bruk for en som kan gjøre stas på deg med romantiske gester så er det god nok grunn til å gå. Og det å snakke om at han må kjøpe bursdagsgave til deg for så å ikke kjøpe så mye som en blomsterkvast fra matbutikken en gang synes jeg understreker det at han ikke setter pris på deg lenger. Om det var barn involvert så burde dere så klart prøvd å jobbe litt med problemene, så han hjalp til litt mer og du godtok det faktum at han ikke er romantisk av seg. 1
juni Skrevet 20. juli 2021 #8 Skrevet 20. juli 2021 Det der er et forhold som tapper og et forhold skal gi energi og glede. Her er det eneste lure å dumpe gamlingen. Han er uansett for gammel for deg. Jeg er ikke i mot stor aldersforskjell når folk er mer på samme frekvens, men i ditt tilfelle er dere jo ikke det. Han hadde faktisk vært for gammel for deg selv om han var 25. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå