Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske fersk singel etter et langt forhold. Dro på min første tinderdate, etter et år uten å "treffe" noen som var interessante. Vi pratet i noen uker hvor vi begge var opptatte, og han foreslo å møtes ved første ledige anledning. Han var ikke spesielt flink til å initiere chatting, men var alltid veldig hyggelig og flørtende. 

Vi møttes på kvelden, da jeg kom hadde han laget middag til oss og kjøpt vin, tent levende lys osv. Etter middag så vi på film, og han var ganske rask til å initere sex og jeg sov over. 

Dagen etter tok han initiativ og sendte en melding med takk for i går, og noe hverdagslig, men jeg overtenker og er redd jeg bare var et one night stand, at han syntes jeg er needy om jeg sender melding og spør om å gjenta igjen osv. Har ikke snakket med han siden dette, men vi kunne gå noen dager uten å prate før vi møttes også, så jeg vet ikke om det er fordi han ikke er interessert eller bare normalt for han.

Veldig dårlig til å skjønne "tegnene", ettersom jeg ikke har vært singel på lenge. 

Hva er tegn på at han vil treffes igjen eller ikke? 

Anonymkode: 4ba78...3eb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil du treffe han igjen ? I såfall, hvorfor vente med kontakt ? 

Anonymkode: d11e2...798

• Liker 5
Skrevet

«Hei! Kunne du tenke deg å finne på noe igjen til helgen/til uka?». Svaret på det vil være et ganske sikkert tegn. Ikke overtenk, og vil du treffe noen igjen, så ikke vær redd for å ta initiativ. Å spørre en gang blir aldri masete, og du får stort sett avklaringen du ønsker deg, når du ønsker den. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er ganske fersk singel etter et langt forhold. Dro på min første tinderdate, etter et år uten å "treffe" noen som var interessante. Vi pratet i noen uker hvor vi begge var opptatte, og han foreslo å møtes ved første ledige anledning. Han var ikke spesielt flink til å initiere chatting, men var alltid veldig hyggelig og flørtende. 

Vi møttes på kvelden, da jeg kom hadde han laget middag til oss og kjøpt vin, tent levende lys osv. Etter middag så vi på film, og han var ganske rask til å initere sex og jeg sov over. 

Dagen etter tok han initiativ og sendte en melding med takk for i går, og noe hverdagslig, men jeg overtenker og er redd jeg bare var et one night stand, at han syntes jeg er needy om jeg sender melding og spør om å gjenta igjen osv. Har ikke snakket med han siden dette, men vi kunne gå noen dager uten å prate før vi møttes også, så jeg vet ikke om det er fordi han ikke er interessert eller bare normalt for han.

Veldig dårlig til å skjønne "tegnene", ettersom jeg ikke har vært singel på lenge. 

Du vet det at Høysensetiv er det man i gamle dager kalte nevrotiske og hysteriske?

Hvordan kan du med hånden på hjertet si at du er "høysensetiv" og ikke nevrotisk? 

Tror mange forveksler dette begrepet, og gjør det til noe interessant og spennende når de faktisk burde fått mental hjelp av profesjonelle. 

Anonymkode: 837dc...135

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du vet det at Høysensetiv er det man i gamle dager kalte nevrotiske og hysteriske?

Hvordan kan du med hånden på hjertet si at du er "høysensetiv" og ikke nevrotisk? 

Tror mange forveksler dette begrepet, og gjør det til noe interessant og spennende når de faktisk burde fått mental hjelp av profesjonelle. 

Anonymkode: 837dc...135

Feil tråd?

Anonymkode: 6b9a8...c8f

• Liker 4
Skrevet

Skal prøve å holde det kort:

Variasjonen er for stor blant folk til at man kan spå med presisjon i enkelttilfeller. Man er nødt til å gå etter sannsynligheter.

Derfor er det fullt mulig at akkurat han karen her er faktisk interessert i akkurat deg. Men statistisk sett er det nok dessverre overveldende sannsynlig at du bare var et ligg for ham, gitt oppførselen hans.

Både menn og kvinner har utfordringer å hanskes med på kjøttmarkedet. Som kvinne er dette en av de tingene du er nødt til å forholde deg til:

Mange menn vil nok ha et ligg med deg, men det er ikke på langt nær like mange av disse som er interesserte i noe forpliktende.

• Liker 8
Gjest irkan90
Skrevet

Claus er klok.

Fra min side: jeg tenker du må tørre å satse, selv om det kan gjøre vondt. Umulig for oss å vite hva han er ute etter ettersom vi aldri har møtt typen.

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt et dårlig tegn, men det går begge veier. Det trenger ikke å bety så mye, men jeg tenker at veien til utroskap o.l. er kortere hos personer som ikke trenger å møtes mer enn én gang før de ligger med noen. For meg er det utenkelig å ligge med en kvinne jeg akkurat har møtt, men folk er forskjellige.

Anonymkode: 6f3cf...5ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

"men vi kunne gå noen dager uten å prate før vi møttes også, så jeg vet ikke om det er fordi han ikke er interessert eller bare normalt for han."

Anonymkode: dc876...2ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"men vi kunne gå noen dager uten å prate før vi møttes også, så jeg vet ikke om det er fordi han ikke er interessert eller bare normalt for han."

Hva slags møter var det snakk om her. Hva er forskjell på møte og date når noen treffer noen på tinder. Kanskje hvis vi vet er det lettere å svare. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sendt han melding, og venter spent på svar! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva slags møter var det snakk om her. Hva er forskjell på møte og date når noen treffer noen på tinder. Kanskje hvis vi vet er det lettere å svare. 

Jeg tror min leseforståelse er litt forskjellig fra din. 

Anonymkode: c357b...ab2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker uansett at når man hører fra en mann etter sex, så er det positivt.  Det kan jo hende han bare vil ha mer sex, men sjansen for at det kan være noe annet er jo også tilstede.   Spent på svaret du får! :) 

Anonymkode: f359c...f2d

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ha skrevet omtrent samme innlegg, bortsett fra at jeg ikke fikk svar på min «takkemelding» 🙈🤪 Synes det er merkelig etter å ha skrevet sammen i ukesvis. Spent på hvordan det går med deg ;) 

Anonymkode: 564cc...a3b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er dessverre helt klart størst sannsynlighet for at du var månedens nr. 3 eller nr. 8. Det kan jo være hyggelig det også, så sant man bruker kondom. 

Tidsaspektet og investering av tid med deg (før sex) er aktuelt, er det eneste som får silt bort en del av de mennene som bare ønsker å pule. 

Anonymkode: f3c11...cb7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har sendt han melding, og venter spent på svar! 

Fikk du noe svar, da? 🤔

Anonymkode: 564cc...a3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 23.47):

Etter min erfaring så pleier guttene som er interesserte å ta initiativ dersom de vil møtes igjen etter sex, og gjør de ikke det så er de ikke interesserte. Men dette kan jo selvsagt være et unntak, får jo håpe det for din del:)

Anonymkode: 5583f...4f5

AnonymBruker
Skrevet

Sex før man kjenner hverandre. Ja for meg hadde det vært dårlig tegn. 

Anonymkode: 6aaa2...8dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å oppdatere :) Jeg sendte melding og spurte om å treffes i helgen, og han svarte at det kunne vi. Har pratet litt etter det, men han bruker lang tid på å åpne og svare på meldinger, men er samtidig veldig hyggelig. Vanskelig å gå sånn og vente. Usikker på om han vil møtes igjen av samme grunner som meg, eller sier ja for å ha sex tilgjengelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Verdt å møtes igjen for å se! Jeg hadde sex og sov over på første date, uten at vi hadde lagt hverandre til på sosiale medier, det eneste var at han fikk tlf nr mitt. Det gikk tre nervepirrende dager før jeg fikk en middagsinvitasjon på melding. Nå er vi samboere på fjerde året! Du merker det nok på oppførselen om han er interessert i noe mer. 

Anonymkode: 00d20...fba

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...