AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Har blitt tilbudt venteliste plass på sykepleie studie i Namsos. Startet som nummer 30 i køen, men nå nede på 23. Kø plassen ikke bevegd seg siste døgnet. Helt ærlig, tror dere jeg har sjans til å komme inn? Anonymkode: 235c1...b8b
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 Nei. Søk på restplass andre steder i landet om du har mulighet. men masse lykke til! Og flott valg av yrke, du er sårt tiltrengt! Hilsen sykepleier selv:-) Anonymkode: a97b3...41e 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 Veldig vanskelig å si. Jeg var på venteliste plass 27, og kom inn på førstevalget for to år siden 😊 Anonymkode: 67e74...17a 1
Engangsgrilleren Skrevet 19. juli 2021 #4 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Veldig vanskelig å si. Jeg var på venteliste plass 27, og kom inn på førstevalget for to år siden 😊 Anonymkode: 67e74...17a Hvilket studie var d? 😊
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #5 Skrevet 19. juli 2021 Når jeg begynte på sykepleien var det veldig mange som trakk seg de 4 første ukene, om din skole fortsatt tar opp i denne tidsperioden, noe jeg tror de gjør grunnet sykepleiemangel kan du faktisk være heldig nok til å komme inn. Men er jo et sjansespill. Hva med å sende e-post til skolen og få statistikk på hvor mange som trekker seg og om det er sjans? De vil jo ha motiverte studenter fremfor de som ikke ønsker studiet... Anonymkode: d50eb...352 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #6 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Når jeg begynte på sykepleien var det veldig mange som trakk seg de 4 første ukene, om din skole fortsatt tar opp i denne tidsperioden, noe jeg tror de gjør grunnet sykepleiemangel kan du faktisk være heldig nok til å komme inn. Men er jo et sjansespill. Hva med å sende e-post til skolen og få statistikk på hvor mange som trekker seg og om det er sjans? De vil jo ha motiverte studenter fremfor de som ikke ønsker studiet... Anonymkode: d50eb...352 Statistikken for hvor mange de tar inn fra venteliste ligger jo på Samordna, trenger ikke ringe for det. Anonymkode: 38386...e8e 3
Engangsgrilleren Skrevet 19. juli 2021 #7 Skrevet 19. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Når jeg begynte på sykepleien var det veldig mange som trakk seg de 4 første ukene, om din skole fortsatt tar opp i denne tidsperioden, noe jeg tror de gjør grunnet sykepleiemangel kan du faktisk være heldig nok til å komme inn. Men er jo et sjansespill. Hva med å sende e-post til skolen og få statistikk på hvor mange som trekker seg og om det er sjans? De vil jo ha motiverte studenter fremfor de som ikke ønsker studiet... Anonymkode: d50eb...352 Takk for godt tips, du sier noe der 😊 Endret 19. juli 2021 av Engangsgrilleren
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #8 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Statistikken for hvor mange de tar inn fra venteliste ligger jo på Samordna, trenger ikke ringe for det. Anonymkode: 38386...e8e Statistikk på ca hvor mange som trekker seg vs innkomsttallet, så det ligger på samordna? Da kan man jo regne litt ut om det er sannsynlig eller sjans for å komme inn eller ikke. Evt. sjekke hvor mange som trekker seg hvert år el noe. Husker vi fikk stort frafall og mange nye innen 1 mnd, men detter er jo 4 år siden.. Anonymkode: d50eb...352
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå