AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Jeg har hatt ammoniakklukt i kjelleren i et par mnd litt tilogfra, men aldri helt borte. Har lurt på hva dette kom av, og har lest at musetiss kan lukte ammoniakk. Har aldri sett mus her. Så reiser naboene vekk et par dager og samtidig forsvinner all lukt. Jeg lurer nå på hva er det hos dem som kan gi slik lukt inn til meg? Nå om dagen går lukten på igjen. Finner ingenting som gir slik lukt på nett. #Desperat Anonymkode: 82b01...ae6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #2 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har hatt ammoniakklukt i kjelleren i et par mnd litt tilogfra, men aldri helt borte. Har lurt på hva dette kom av, og har lest at musetiss kan lukte ammoniakk. Har aldri sett mus her. Så reiser naboene vekk et par dager og samtidig forsvinner all lukt. Jeg lurer nå på hva er det hos dem som kan gi slik lukt inn til meg? Nå om dagen går lukten på igjen. Finner ingenting som gir slik lukt på nett. #Desperat Anonymkode: 82b01...ae6 Løk er en sterk lukt, og kål. Men usikker på om det lukter ammoniakk Anonymkode: c3dba...e94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå