AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Når vet man at daten ikke er interessert mer? Vi sender kanksje et par mld om dagen om hva vi driver med. Han har selv sagt han ikke er så veldig på telefonen. Sist gang vi hang ilag sa han at han kom til å være litt opptatt til neste uke med litt kompisser og sånn. Så skal han ta vaksine på torsdag igjen. Er det noe tegn i dette hvor jeg skal tolke om han er interessert eller ikke. Han flørter litt. Sender en kysseemoji sånn annen hver dag. Eller noe. Tingen er at han kanksje skal begynne på skole vekke og får svar uti denne uken eller neste. Er det noe i dette som sier han ikke er interessert? Hvor mange dager bør jeg vente på at han vil møtes igjen evnt? Skal dating være så nervepirrende? Jeg liker han veldig godt og tror han liker meg også da men vet ikke. Anonymkode: 1f1c5...f80
Duraton Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 Kommunikasjon. Det er så essensielt at vi tar og gjentar det. Kommunikasjon! Snakk med personen istedenfor å gruble og lage fantasi situasjoner.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 Duraton skrev (1 minutt siden): Kommunikasjon. Det er så essensielt at vi tar og gjentar det. Kommunikasjon! Snakk med personen istedenfor å gruble og lage fantasi situasjoner. Ts: Men når han har sagt at han er opptatt til uti uken så er han vel det da? Det er det jeg burde gå etter og at han tar kontakt om han har ledig tid. Eller er jeg dum og må ta et hint her? Eller overtenker jeg nå? De tre siste dagene så har vi sendt et parr meld hver dag da. Sånn 5 mld hver dag eller noe Anonymkode: 3a69f...915
Duraton Skrevet 19. juli 2021 #4 Skrevet 19. juli 2021 Kan kun svare ut ifra mitt synspunkt. hvis jeg gir beskjed om at jeg skal gjøre noe, så betyr det at jeg vil ikke kunne svare tilbake på minuttet, fordi jeg gjerne da ikke kikker så ofte på mobilen. så ifra mitt synspunkt, så vil jo det at han gav deg beskjed, tyde på at han ikke ønsket å uroe deg unødvendig og at du viste hvorfor han ikke svarte på minuttet. så han viser hensyn for deg.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #5 Skrevet 19. juli 2021 Duraton skrev (1 minutt siden): Kan kun svare ut ifra mitt synspunkt. hvis jeg gir beskjed om at jeg skal gjøre noe, så betyr det at jeg vil ikke kunne svare tilbake på minuttet, fordi jeg gjerne da ikke kikker så ofte på mobilen. så ifra mitt synspunkt, så vil jo det at han gav deg beskjed, tyde på at han ikke ønsket å uroe deg unødvendig og at du viste hvorfor han ikke svarte på minuttet. så han viser hensyn for deg. Ja så jeg venter og er heller opptatt av eget en stund. Om han mister interessen så kan ikke jeg vite det på forhånd vel? Redd for å føle meg dum etterpå for at jeg trodde han likte meg. Anonymkode: 3a69f...915
Duraton Skrevet 19. juli 2021 #6 Skrevet 19. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Ja så jeg venter og er heller opptatt av eget en stund. Om han mister interessen så kan ikke jeg vite det på forhånd vel? Redd for å føle meg dum etterpå for at jeg trodde han likte meg. Anonymkode: 3a69f...915 Ifra mitt ståsted, så tyder det at han sa ifra på forhånd at han bryr seg om deg og ikke ville at du skulle bekymre deg unødvendig. Så jeg vil si at det tyder på det motsatte. Han liker deg så godt at han gav beskjed på forhånd sånn at du viste hvorfor og ikke trengte å bekymre deg 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #7 Skrevet 25. juli 2021 Altså når en mann sier han blir opptatt fremover så får du akseptere det egentlig. Han sier i fra og ikke noe tegn til at han ikke vil se deg igjen. Hadde han ikke vært interessert så hadde han ghosta eller gitt faan i å opplyse at han blir opptatt. La han nå få denne tiden i fred syns jeg. Trekk deg tilbake la han styre showet. Vær positiv og hyggelig når han skriver. Tror vi damer er flinke på å ødelegge for oss sjøl ved å mistenke mannen for det minste i dating fasen og at man trenger ikke sitte oppå hverandre hele tiden. Len deg tilbake og nyt at du har en fin mann i livet ditt. Pluss at vi stresser med at ting skal gå fort fremover til forhold. Mannfolk er mer laid back tror du tjener mest på å la de få tid og rom og unødig mas👍🏻☘️ Anonymkode: 4efcd...5b8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå