Gå til innhold

Date dame over 100kg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 22.30):

Nei, men det kan hende du må velge en litt stor mann også 💖

Anonymkode: b4087...a64

For noe tull! Det er ikke sånn at de som er store automatisk må ha stor partner!

Jeg er selv overvektig (180cm-165kg) mann på 27år, og har hatt både slanke og store kjærester. Min nåværende kjæreste er lita og slank (163cm-70kg). Vi har vært sammen i to år, og hun elsker min store kropp! Mitt lengste forhold før dette var med ei forholdsvis stor jente (175cm-160kg), og nå er hu sammen med en slank fyr!

Så å si at man må finne seg en stor partner fordi man er stor selv er bare dumt! 

Anonymkode: 55d8e...8d5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.7.2021 den 9.43):

Merkelig at dere skriver det er så lett. Det er ikke mln erfaring! Da jeg var yngre og mye ute ble jeg gjerne «usynlig» for menn, mens de slanke venninnene mine var populære. På nett er jeg heller ingen suksess, veldig få matcher, de fleste forsvinner igjen eller er skikkelig merkelige eller ekle.

Anonymkode: 9298d...8ff

Helt motsatt erfaring her. Er den av venninnene som har desidert størst draget på byen, kanskje muligens bortsett fra ei lubben venninne. Jeg er tykk. Jeg kan være veldig sjarmerende og få voldsom selvtillit når jeg drikker alkohol, jeg er også veldig blid og hyggelig noe som jeg også tror tiltrekker menn. På nett får jeg også mye respons. 

Anonymkode: 981de...1bb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 hours ago, AnonymBruker said:

Helt motsatt erfaring her. Er den av venninnene som har desidert størst draget på byen, kanskje muligens bortsett fra ei lubben venninne. Jeg er tykk. Jeg kan være veldig sjarmerende og få voldsom selvtillit når jeg drikker alkohol, jeg er også veldig blid og hyggelig noe som jeg også tror tiltrekker menn. På nett får jeg også mye respons. 

Anonymkode: 981de...1bb

Det er nok ganske mange som er litt blinde for egen slagside. Ser en del kvinner (både her og i virkeligheten) som er evig single og enten skylder på at de er for tykke eller for høye, eller som tror menn blir så redde for dem fordi de tjener godt og eier bolig. At årsaken kan være at de er kritiske, kresne, lite imøtekommende og viser null interesse og initiativ, det er visst utenkelig. Det gjelder selvsagt delvis for menn også, men spesielt kvinner kommer enormt langt ved å være sjarmerende og flørte litt, selv om de er gode og runde.

Angående det er det også en del store kvinner som ser ut til å ha gitt opp, og tenker at hvis de er tjukke, så er det heller ikke noe poeng i å kle seg pent. Mye store gensere/bluser og formløse kjoler. Prøv heller noe som fremhever det du har! Samme kan sies om tjukke menn i hettegenser og joggesko.

TS, hvilke krav, forventninger og ønsker har du selv? Hva slags menn liker du? En slank, trent eller tjukk mann? Hva er du åpen for?

Anonymkode: 33bfc...d89

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt klart ikke umulig! Noen liker store damer, noen bryr seg ikke om vekten, mens noen liker det ikke. 🤷‍♂️

Jeg liker slanke og trente damer, men det betyr jo ikke at alle menn gjør det...

Du må bare finne noen du liker, og håpe at h*n liker deg. Akkurat som alle andre. 🙂

Anonymkode: 5efa1...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duraton skrev (På 19.7.2021 den 23.08):

Jeg var 60kg og madammen var 120.

ikke noe problem.

hun er i dag lettere enn meg 🤣

Er du 130 kg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 23.20):

Min venninne er 168 høy og 110 kilo. Nydelig dame som aldri har hatt problemer med datinglivet. Normale, oppegående menn, tror ingen av de har hatt en fetish for store damer. Mennene hun dater er alle normalvektige, har aldri sett henne med en overvektig mann.

Anonymkode: 02d61...2b7

Selvsagt må de ha en fetisj for store damer. Venninna di er sykelig overvektig og man tenner ikke på slikt med mindre man har en greie for det. 

Anonymkode: 8411d...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Hulderen said:

Er du 130 kg nå?

Hahaha 🤣

Nei, ikke fult så ille.

Jeg var fryktelig tynn egentlig da vi møttes. Men nå er hun og jeg på riktig side av bmi’en og trives med det ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Selvsagt må de ha en fetisj for store damer. Venninna di er sykelig overvektig og man tenner ikke på slikt med mindre man har en greie for det. 

Anonymkode: 8411d...834

Mannen min falt for personligheten min, ikke utseende / vekt. Var 120 kg når vi ble sammen. Nå er jeg 70 og han elsker meg like mye.

Anonymkode: 97ef8...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...