Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal starte opp med letrozol nå i neste pp. Grunnet vaksine (dose 2) tok jeg pause fra prøvingen og ikm var igår. Idag har det kommet litt brunt, så litt friskt blod, så stoppet opp litt. Har vært litt sånn siste timene fra kl 16.00. Tok seg litt opp med friskt nå til kvelden. Har sikkert vært på toalettet hundre ganger idag😅 Det har kommet endel friskt blod men ikke så mye at jeg tyr til tampong. Gynekologen sa at cd 1 er dagen du begynner å blø, og oppstart med letrozol blir cd 3. Noen her som kan hjelpe meg tenke?😅 er cd1 idag eller blir det dagen det kommer ordentlig med «normal» mensblødning? 

Anonymkode: a30f1...e70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg har forstått er første dagen med friskt, rødt blod som tilsvarer dag 1 i syklusen. Har også lest at om det først dukker opp etter kl.22 på kvelden, regnes neste dag som første syklusdag. 

AnonymBruker
Skrevet

Ok… blir så usikker siden det er endel mindre friskt blod enn det vanligvis pleier å være😬

ts

AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering! Våknet idag 06.30 og det var tydelig at mensen har kommet for fullt😂 når det var friskt blod igår også så blir jeg sånn i tvil

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville regnet i dag som CD1, ut fra hva du forteller. Lykke til! 😊

Anonymkode: 573e1...d5f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg ville regnet i dag som CD1, ut fra hva du forteller. Lykke til! 😊

Anonymkode: 573e1...d5f

Ok, tusen takk🤞🏼
ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Oppdatering! Våknet idag 06.30 og det var tydelig at mensen har kommet for fullt😂 når det var friskt blod igår også så blir jeg sånn i tvil

ts

Ville absolutt regnet i dag som CD1 ja. Lykke til! :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet
Amatariel skrev (4 timer siden):

Ville absolutt regnet i dag som CD1 ja. Lykke til! :klemmer:

Tusen takk😍

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...