Gå til innhold

Hva tenker du om en badedate? F eks møtes på Bygdøy, Tjuvholmen, Sørenga, Bjørvika, Malmøya, Ulvøya, Hvervenbukta.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og bare hoppe i det....

Anonymkode: eb6d8...9cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det høres ganske friskt ut egentlig 😅

AnonymBruker
Skrevet

Supert med badedate, men kanskje ikke som første møte. 

Anonymkode: 99aea...af3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke som første date. 

Anonymkode: b95f1...447

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (28 minutter siden):

Synes det høres ganske friskt ut egentlig 😅

Det er varmt i sjøen nå.

Skrevet

Ikke som første møte😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke som første møte? Pga. nakenhet og kropp eller? :fnise:

Anonymkode: 8e44d...541

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på date tre imorgen på badedate. Kjenner jeg gruer meg litt, men samtidig så må han ta meg som jeg er. Blir det ikke flere dater etter dette så var det ikke meningen… Gleder meg også masse 😀 

Anonymkode: d561a...d4c

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Og bare hoppe i det....

Jaa, høres digg ut 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke vært noe for meg, jeg viser meg ikke fra min beste side når jeg bader😅 Jeg er skikkelig pysete i "kaldt" vann og hater å bade i havet pga fisker, krabber, tang og tare o.l. 

Anonymkode: 18b68...fc4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Supert med badedate! Da kan jeg i alle fall se daten uten sminke, hvis hun pleier å bruke det. 

Anonymkode: ee0eb...c91

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har allerede gjort det på første date. Det var drit moro😋. Men nå elsker jeg å bade. Veldig greit å hoppe i det. Da finner en fort ut om man vil møtes igjen.

Vi har fortsatt kontakt etter 2 år selv om det ikke ble klaff var han en veldig hyggelig kar å bade med😊

Endret av Bente1234
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som mitt største materitt.

Jeg trenger litt sminke for å føle meg fin, men sminke og bading går ikke bra og ser dumt ut. Jeg hater norsk sjø, den er for kald for meg. Så enten måtte jeg presset meg til noe jeg ikke liker eller så måtte jeg nektet å bade og igjen sett dum ut.

Anonymkode: 4c6d0...89e

• Liker 4
Gjest padawan
Skrevet

Var på badedate på torsdag. Grillet grillspyd mens vi var der også. Var kosellg, 

Gjest irkan90
Skrevet

Var på badedate med en nå for et par uker siden. Første møte. Var veldig gøy! Liker ikke stillesittende date.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på det en gang. Kl 18 på strand med noen få andre mennesker der. Han klådde og forventet sex (!) i vannet. Så badedate er et stort nei for meg hvertfall på første date. 

Anonymkode: ea05b...cd4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Høres ut som mitt største materitt.

Jeg trenger litt sminke for å føle meg fin, men sminke og bading går ikke bra og ser dumt ut. Jeg hater norsk sjø, den er for kald for meg. Så enten måtte jeg presset meg til noe jeg ikke liker eller så måtte jeg nektet å bade og igjen sett dum ut.

Anonymkode: 4c6d0...89e

Det er 24 grader i Oslofjorden nå. 

AnonymBruker
Skrevet

På første date - og avhengig av fyren så klart - så kunne det ha føltes litt som en test for å se kroppen min og hvordan jeg ser ut uten sminke 😛 Ikke veldig kult. Selv om jeg ser fabelaktig ut.

Mistanke om test til side, så er jeg ikke noe badenymfe.. Synes det er litt koselig å gå på en rolig strand nær naturen (uten at jeg nødvendigvis bader hver gang), men å ligge som sild i tønne på Sørenga og bade i det kloakkvannet der byr meg imot. 

Nei, ta meg heller med på en utepils på første date. Så kan du lufte et forslag om å bade da.

Anonymkode: 14af0...216

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg var på det en gang. Kl 18 på strand med noen få andre mennesker der. Han klådde og forventet sex (!) i vannet. Så badedate er et stort nei for meg hvertfall på første date. 

Han ville gjøre det uansett om dere var på badedate eller andre steder. 

Anonymkode: ee0eb...c91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater å bade og 24 grader i vannet er ikke varmt nok. Så et rungende nei fra meg.

Anonymkode: ce06f...48c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...